Miksi kauniilla naisilla on rumia miehiä?

tdkp

Tämä asia on askarrattanut minua jo pitkään...

39

8443

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis mies

Nythän kysymys on siitä, että on olemassa kahdenlaista kauneutta, ulkoista kauneutta ja sisäistä kauneutta.

Ulkoisen kauneudenhan määrittävät pääasiassa kasvonpiirteet, vartalon sopusuhtaisuus ja se, kuinka hyvässä kunnossa mies pitää itsensä fyysisesti. Jos miehellä ei noita ominaisuuksia ole, hän yleensä näyttää ulospäin rumalta.

Sisäinen kauneus naisen silmissä on taas suoraan verrannollinen miehen varallisuuteen.

Yleensä naiset arvostavat miehessä enemmän tätä jälkimmäistä kauneuden ilmenemismuotoa. Se, onko kauniin naisen mieskumppani sitten myöskin ulkoisesti kaunis ei naiselle ole niinkään merkityksellistä.

Kaikkein onnekkaimpien naisten elämänkumppanit tosin ovat molemmilla tavoilla kauniita. Tällaiset tapaukset ovat kyllä erittäin harvinaisia, mutta niitä kuitenkin on olemassa. Esim. oma vaimoni kuuluu noihin onnekkaisiin.

Voidaan siis todeta, että kauniilla naisilla on vain kauniita miehiä. Älä anna ulkokuoren hämätä!

• hone-y

että miehen sisäinen kauneus on yhtä kuin varallisuus. Höpöhöpö.

Entä jos nainen on erittäin varakas, jopa rikas, niin mitä väliä miehen varakkuudella on naisen elintason kannalta? Kunhan mies ei siis ryhdy loisimaan varakkaan naisen kustannuksella...

• kaunis mies
        hone-y kirjoitti:

että miehen sisäinen kauneus on yhtä kuin varallisuus. Höpöhöpö.

Entä jos nainen on erittäin varakas, jopa rikas, niin mitä väliä miehen varakkuudella on naisen elintason kannalta? Kunhan mies ei siis ryhdy loisimaan varakkaan naisen kustannuksella...

Jos nainen on erittäin varakas, tai jopa rikas, sehän on pelkkää plussaa miehenkin kannalta ajateltuna. Varallisuushan luo naiseenkin sisäistä kauneutta. Turha sitä on hyssytellä, näin se vaan on. On todella hienoa olla naimisissa sellaisen naisen kanssa, jonka kohdalla sisäinen ja ulkoinen kauneus täydentävät toinen toisiaan.

Kun tällainen asetelma on kysymyksessä, eli kun sekä nainen, että mies kumpikin ovat sekä sisäisesti, että ulkoisesti kauniita, ei kummankaan osapuolen tarvitse loisia toisen kustannuksella, vaan kumpikin voi elää elämäänsä täysillä.

Tämän kaiken voin sanoa oman kokemukseni perusteella.

• ei sytytä

No Suomalainen mieshän ei ole mikään kauneuden tai edes komeuden perikuva vaan ehkä yksi maailman tylsimmän/mitäänsanomattomimman näköisistä roduista joten mitäpä tähän sen kummempia sanoa.

• successor

kirjoituksestasi voi päätellä,että olet useamman kerran pettynyt miesten suhteen.tai sitten liikut väärissä,rumissa piireissä.onhan helsingin seudullakin useita ravintoloita,joissa käyvät vaan normaalia pareman näköiset miehet ja naiset.joten lähde heti tänä iltana kapakkakierrokselle.mutta älä mene heti ensimmäiseen kuppilaan,vaan tarkkaile missä on paremman näköstä jengiä.

• Olen ylpeä siitä. Käykö katteeks?

• *N40*
        yäktyyppi kirjoitti:

Olen ylpeä siitä. Käykö katteeks?

Näytät mieheltä. Ei käy kateeksi. En todellakaan haluaisi näyttää sinulta, koska olen nainen.

• *N40* kirjoitti:

Näytät mieheltä. Ei käy kateeksi. En todellakaan haluaisi näyttää sinulta, koska olen nainen.

parta, kalju ja hartiat saattaisivat näyttää naisella hieman irvokkailta. Kuten myös istuma-asentoni hame päällä.

• -QueenOfHearts-

kun itsetunto on kohdallaan ei tarvitse murehtia liikaa oman egonsa pönkityksestä. Pelkkä ulkonäkö ei siis silloin ole avainasia. Ihastuneen/rakastuneen ihmisen silmin oma kulta näyttää maailman kauneimmalta ihmiseltä pikku puutteista huolimatta.

Voisi myös miettiä kysymystä mikä on kauneutta ja mikä rumuutta, kuka on kaunis ja kuka ruma? Minä kun harvemmin olen törmännyt rumaan ihmiseen... joten eiköhän sekin ole katsojan silmässä.

Minä en ikinä ottaisi miestä pelkästään ulkonäkökriteerin perusteella. Mitäs sellasella sitten tekisi? Pistäisi lasivitriiniin olohuoneen nurkkaan seisomaan ja esittelisi vieraille että tämmönen mulla sitten on? ;)

• doris

kyllähän miehellä täytyy olla myös varallisuutta!

• -QueenOfHearts-
        doris kirjoitti:

kyllähän miehellä täytyy olla myös varallisuutta!

Enpä pistäisi tuollekaan nyt liikaa painoa. Minusta ei ole tärkeää mitä miehellä on. Tärkeämpää on mitä mies on.

Tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä minulle on aitous, rehellisyys, luotettavuus, henkinen vahvuus, viisaus (älyn kokemuksen tuoma) sekä hyvä huumorintaju. Noilla pärjää pitkälle.

Onko onni iso omakotitalo, design huonekalut, korut, vaatteet, hieno auto parkissa? Olisihan ne tietysti mukavia omistaa, mutta turhalta kuulostaisi jos se olisi koko elämän sisältö. Lisäksi... onko mikään tarpeeksi? Aina on jotain uutta mitä haluaisi, koskaan ei ole tyytyväinen. Ja mitäs jos kaiken saisikin? Mistäs silloin haaveilisi? tuntuisiko mikään enää miltään?

• Tane
        -QueenOfHearts- kirjoitti:

Enpä pistäisi tuollekaan nyt liikaa painoa. Minusta ei ole tärkeää mitä miehellä on. Tärkeämpää on mitä mies on.

Tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä minulle on aitous, rehellisyys, luotettavuus, henkinen vahvuus, viisaus (älyn kokemuksen tuoma) sekä hyvä huumorintaju. Noilla pärjää pitkälle.

Onko onni iso omakotitalo, design huonekalut, korut, vaatteet, hieno auto parkissa? Olisihan ne tietysti mukavia omistaa, mutta turhalta kuulostaisi jos se olisi koko elämän sisältö. Lisäksi... onko mikään tarpeeksi? Aina on jotain uutta mitä haluaisi, koskaan ei ole tyytyväinen. Ja mitäs jos kaiken saisikin? Mistäs silloin haaveilisi? tuntuisiko mikään enää miltään?

Onhan nuo kauniita sanoja (klisettä), mutta mistähän se sitten johtuu, että yleensä, kun miehen rahat loppuvat (henk.koht. konkurssi tms.), niin ennen naisen miestään kohtaan tuntema valtavan suuri rakkauskin loppuu ja mies jää yksin, kun nainen taas hakeutuu uuden rahakkaan miehen seuraan osoittaakseen tälle taas valtavan suurta rakkauttaan?

• -QueenOfHearts-
        Tane kirjoitti:

Onhan nuo kauniita sanoja (klisettä), mutta mistähän se sitten johtuu, että yleensä, kun miehen rahat loppuvat (henk.koht. konkurssi tms.), niin ennen naisen miestään kohtaan tuntema valtavan suuri rakkauskin loppuu ja mies jää yksin, kun nainen taas hakeutuu uuden rahakkaan miehen seuraan osoittaakseen tälle taas valtavan suurta rakkauttaan?

Kyllä varmasti tuollaisia naisia on enemmän kuin 13 rusinassa, mutta on myös meitä ihania poikkeuksia :)

Samanlaisen kliseen voisi heittää että kaikki miehethän tietysti jättävät vaimonsa kun vaimo vanhenee ja rupsahtaa!?!

Kyllä elämässä kaikenlaisia tilanteita tulee eteen ja ne on vain kohdattava... on valitettavaa ettei kaikista ole sellaiseen. Jos elämä on ollut aina liian helppoa, siihen on totuttu ja niin halutaan elämän jatkuvan. Eli sellainen nainen myös todennäköisesti vaihtaa miehensä rahojen loputtua.

Mutta ratkaisu on käsissänne Arvon Herrat. Älkää hyvät miehet ottako mitään kaiken kiiltävän perässä liihottelevia harakoita! Jos ainoa kriteeri miehellä kumppanin valinnassa on hyvä ulkonäkö... niin siitä vaan! mutta turha tulla sitten tänne ruikuttamaan elämän kovuutta ja naisten julmuutta!

• KingOfSouls
        -QueenOfHearts- kirjoitti:

Kyllä varmasti tuollaisia naisia on enemmän kuin 13 rusinassa, mutta on myös meitä ihania poikkeuksia :)

Samanlaisen kliseen voisi heittää että kaikki miehethän tietysti jättävät vaimonsa kun vaimo vanhenee ja rupsahtaa!?!

Kyllä elämässä kaikenlaisia tilanteita tulee eteen ja ne on vain kohdattava... on valitettavaa ettei kaikista ole sellaiseen. Jos elämä on ollut aina liian helppoa, siihen on totuttu ja niin halutaan elämän jatkuvan. Eli sellainen nainen myös todennäköisesti vaihtaa miehensä rahojen loputtua.

Mutta ratkaisu on käsissänne Arvon Herrat. Älkää hyvät miehet ottako mitään kaiken kiiltävän perässä liihottelevia harakoita! Jos ainoa kriteeri miehellä kumppanin valinnassa on hyvä ulkonäkö... niin siitä vaan! mutta turha tulla sitten tänne ruikuttamaan elämän kovuutta ja naisten julmuutta!

Hyvä -QueenOfHearts-. Muistutat ajattelutavaltasi hämmästyttävästi edellistä vaimoani, josta taivaan kiitos pääsin eroon jo vuosia sitten. Aivan samalla tavalla hänkin aina toi esiin omaa erinomaista paremmuuttaan muihin verrattuna. Hänkin oli aina antamassa ohjeita siitä, kuinka toisten pitää menetellä missäkin tilanteessa. Jos joku erehtyi arvostelemaan häntä niin auta armias - se poloinen sai kuulla kunniansa. Oletko koskaan kuullut sanontaa "Maalla on helppo olla viisaita, kun merellä käy myrsky". Sinun kohdallasi on juuri tästä kysymys, eli ei ole korrektia neuvoa toisia silloin, kun ei ole tietoakaan heidän todellisista vaikeuksistaan. Kuinka esimerkiksi joku mies voisi etukäteen tietää, miten vaimo tulee käyttäytymään, kun todellisia vaikeuksia tulee eteen? Nimitätkö omaa miestäsikin ruikuttajaksi, kun hän haluaisi keskustella jostain ajankohtaisesta ongelmasta? Sillä tavallahan meidät miehet saadaan hiljaisiksi ja keskusteluhalut katoavat.

• -QueenOfHearts-
        KingOfSouls kirjoitti:

Hyvä -QueenOfHearts-. Muistutat ajattelutavaltasi hämmästyttävästi edellistä vaimoani, josta taivaan kiitos pääsin eroon jo vuosia sitten. Aivan samalla tavalla hänkin aina toi esiin omaa erinomaista paremmuuttaan muihin verrattuna. Hänkin oli aina antamassa ohjeita siitä, kuinka toisten pitää menetellä missäkin tilanteessa. Jos joku erehtyi arvostelemaan häntä niin auta armias - se poloinen sai kuulla kunniansa. Oletko koskaan kuullut sanontaa "Maalla on helppo olla viisaita, kun merellä käy myrsky". Sinun kohdallasi on juuri tästä kysymys, eli ei ole korrektia neuvoa toisia silloin, kun ei ole tietoakaan heidän todellisista vaikeuksistaan. Kuinka esimerkiksi joku mies voisi etukäteen tietää, miten vaimo tulee käyttäytymään, kun todellisia vaikeuksia tulee eteen? Nimitätkö omaa miestäsikin ruikuttajaksi, kun hän haluaisi keskustella jostain ajankohtaisesta ongelmasta? Sillä tavallahan meidät miehet saadaan hiljaisiksi ja keskusteluhalut katoavat.

Minä en neuvonut ketään henkilökohtaisissa asioissa... vastasin tähän kysymykseen:

"Onhan nuo kauniita sanoja (klisettä), mutta mistähän se sitten johtuu, että yleensä, kun miehen rahat loppuvat (henk.koht. konkurssi tms.), niin ennen naisen miestään kohtaan tuntema valtavan suuri rakkauskin loppuu ja mies jää yksin, kun nainen taas hakeutuu uuden rahakkaan miehen seuraan osoittaakseen tälle taas valtavan suurta rakkauttaan?"

Huom. sana yleensä. Osoitin ettei minun vaakakupissani paina hippusenkaan vertaa miehen varallisuus. Tietysti hyvä toimeentulo on aina hyvä asia, mutta se ei ole elämän tärkeimpiä asoita minulle, joillekin on.

Minä väitän että kyllä naisestakin aika alkumetreillä näkee mitä hän on hakemassa. Jos isket hänet leveilemällä rahoillasi, voit olla varma että se on syy miksi hän sinut nai.

On totta ettei kenestäkään voi nykyään tietää kuka ottaa ja lähtee... Mutta pientä järjenkäyttöä voi kumppania valitessa tietysti harrastaa. Näilläkin palstoilla on naisia jotka nostavat ykköskriteeriksi miehen varallisuuden.

Anna toki sanaisen ruoskasi sipaista minua toistekin, ehkäpä sitä juuri kerjäänkin ;) Minua siis saa arvostella... pitääkin. Minusta olisi tylsää jos kaikki täälläkin olisivat samaa mieltä, siksi kai ihmiset käyvät keskusteluja ja on tällaisia keskustelupalstojakin. Mitä keskusteltavaa olisi jos kaikki vain nyökyttelisivät?

Olen pahoillani jos suora tyylini pelottaa arvon Herroja ;)

• jason
        Tane kirjoitti:

koska nainen rakastaa rahaa, eli toisin sanen käyttää hyväkseen tyhmiä miehiä.

• laulujoutsen

olen aina ihmetellyt samaa.Nainen joka muistuttaa maalausta..Ja mies, joka muistuttaa maalauksen vartijaa museossa.Mikä combo.

• mimmi

Kyllä mä oon sitä mieltä, että ihmisestä, joka on oikeasti onnellinen, huokuu aidot tunteet paremmin kuin onnettomasta...hymy ja muut positiiviset tunteet.
      Moni ihminen kaunistuu silmissä, kun ei näytä myrtyneeltä, mutta moniko voi sanoa, että tuntee oikeasti onnellisia ihmisiä.
      Mä ainakin tunnen ja minusta he näyttävät kauniilta ja komeilta, vaikka jokaisessa meissä on ne omat puutteemme mutta onnellisuutta huokuvasta persoonasta niitä ei edes huomaa!
      Kyllä te ihmiset olette sitten pinnallisia.. Kauneuskäsitykset perustuvat pelkkään ulkokuoreen, joka kuitenkin aivan varmasti jossain elämän vaiheessa rupsahtaa - niin miehillä kuin naisilla, eivätkä siihen auta kirurgiset toimenpiteet kuin muutamiksi vuosiksi eteen päin: liian leikelty ihminen ei todellakaan näytä kauniilta.

• marja

Raha ratkaise kulua pieni ;)

• niin se on

Ihan turhaa naisten mennä sanomaan että avioliitto kestää kovatkin ajat kun ei kuitenkaan tiedä mitä tulevaisuus tuo.Se on niin helppo vannoo ikuista uskollisuutta kun miehellä on paksu kukkaro.Sitten kun kovat ajat iskee päälle ni varmasti kolme naista neljästä lähtee toisen miehen matkaan.Että se siitä uskollisuudesta.

• Luulenpa tietäväni

Eli sehän on niin, että kauniita naisia on vaikea uskaltautua iskemään. Niinpä ne vähänkin "kauniimmat" miehet eivät uskaltaudu edes kokeilemaan pakkejen pelossa. "rumilla" ei ole mitään menetettävää. Ja toinen juttu, minä ainakin osaan tosiaankin arvostaa miehessä sisäistä kauneutta. Jos mies ymmärtää minua, ja tietää mitä tahdon, en todellakaan välitä miltä hän näyttä, kohtuuden rajoissa tietenkin. Mutta enhän minä tietenkään mitään voi tietää... Olen vasta 15.

• Alma

Itte otin ruman äijän siks että saan sen myös ittelläni pitää. Tosi ruma köriläs. Mutta on se sitten niin kiltti ja turvallinen eikä tartte pelätä että muut muijat veis sen multa.

• vaativa

Kuulostaa hyvältä taktiikalta. Taidanpa soveltaa tulevaan vaimooni.

• tiedustella
        vaativa kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä taktiikalta. Taidanpa soveltaa tulevaan vaimooni.

onko taktiikka toiminut?

• hups

että, kaikki naiset eivät välitä ulkonäöstä niin paljon. ainakaan mulle hyvä ulkonäkö ei ole tärkeintä. olen erittäin viehättävä nainen kuulemani mukaan, ja olen tapaillut komeita miehiä aika paljon. olen kuitenkin huomannut, että usein nuo komeat miehet ovat epäluotettavia kukasta kukkaan lentelijöitä joiden kanssa ei saa aikaan kunnollista keskustelua melkein mistään. onhan niitä fiksuja ja komeita miehiä olemassa, mutta ne on aina varattuja.

• kertoja

...Miehen ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä, kauneus ja ulkonäkö ovat naisten juttuja. naiseen vetoaa ns. alfauros, eli mies jolla on vaikutusvaltainen asema.

• ex johtaja

Entinen tytöystäväni oli aina kuin hunaja uuden ja vaikutusvaltaisen johtajan edessä. Kyllästyin olemaan se toistaiseksi paras, joten toivotan hyvää metsästysonnea exälleni :)

• carsmo

Noohh... Ne ei oo häppeessä! Naiset tykkää ku sanoo suoraan oikeesti kauniita asioita niistä eikä vaa leikisti kauniita asioita! Kovat läpä on myös aina poikaa! Se on vaa nii että oli kusisen näkönen tai ei, nii kunnon jutut naurattaa naisia ja ne lähtee mukkaan.

• jrfj

juuri ollenkaan. Sellainen yhdistelmä on kyllä erittäin yleinen että komealla ja lihaksikkaalla miehellä on joku hoikka tavismuija.

• rip the plasters off

Eivät ehkä SITTENKÄÄN ole pannukakkutaikinansa alla sitä,miltä noin about näyttävät.Huijausta.MaxFactoria.

• .............

Nuorempana olin kaunis, ja mieheni taas monenkin mielestä ei ollut. Mä seurustelin hänen kanssaan, koska tykkäsin hänestä. Sovimme hyvin yhteen silloin, ja edelleen. Suhde on kestänyt jo melkein 20 vuotta.

Aika jännän ilmiön kyllä havaitsin silloin alkuvuosina. Sain viihteellä ollessamme osakseni iskuyrityksiä, joita ei lainkaan hillinnyt se, että kerroimme olevamme liikkeellä kahdestaan, ja ihan vakavissamme. Miesten kesken ei nähtävästi vallitse kummoistakaan solidaarisuutta, vaan toisen miehen naista saa mielin määrin iskeä, jos pitää itseään parempana, komeampana tai jotain.

• moneymoneymoney

Älkää miehet olko katkeria kun näette kauniin naisen ruman miehen kanssa. Sellaisessa suhteessa ei ole ollenkaan rakkautta. Nainen on miehen kanssa ainoastaan rahan takia. Ja mies vain hyvän seksin takia.

• se silti

pistää vitutta kun muija on kun miss suomi finaalista ja äijä on joku rillipäinen huonoryhtinen nörtti jolla adidas nappiverkkareitten vyötärö on kainaloissa, karhun armeija mallin lenkkarit jalassa ja jolle voi kuka tahansa tulla sanomaan vaikka kaupankassan jonossa et painu vittuun mä olin tässä ensin niin se lähtee saman tien.

Ja ite oon sata kertaa paremman näkönen kun joku vitun nörtti ja silti joutuu tyytymään siihen mitä saa

• edes
        se silti kirjoitti:

pistää vitutta kun muija on kun miss suomi finaalista ja äijä on joku rillipäinen huonoryhtinen nörtti jolla adidas nappiverkkareitten vyötärö on kainaloissa, karhun armeija mallin lenkkarit jalassa ja jolle voi kuka tahansa tulla sanomaan vaikka kaupankassan jonossa et painu vittuun mä olin tässä ensin niin se lähtee saman tien.

Ja ite oon sata kertaa paremman näkönen kun joku vitun nörtti ja silti joutuu tyytymään siihen mitä saa

Tekisit jotain, mistä saa paljon rahaa kuin se nörtti kaupan kassajonossa. Sen ei tarvitse olla edes raskasta - pelkkä hyvä oivallus ja sopiva asiakas riittää. Parhaimmat kuittaavat näin muutamassa tunnissa rahaa yhtä paljon kuin tavallinen tallaaja vuodessa.

Toisaalta voit tyytyä ja nauttia jostain vähemmän kauniista naisesta, jolta saat rakkautta tai ainakin sääliä rahattomuutesi ja huonon kekseliäisyytesi takia.

• ujomiehenalku
        edes kirjoitti:

Tekisit jotain, mistä saa paljon rahaa kuin se nörtti kaupan kassajonossa. Sen ei tarvitse olla edes raskasta - pelkkä hyvä oivallus ja sopiva asiakas riittää. Parhaimmat kuittaavat näin muutamassa tunnissa rahaa yhtä paljon kuin tavallinen tallaaja vuodessa.

Toisaalta voit tyytyä ja nauttia jostain vähemmän kauniista naisesta, jolta saat rakkautta tai ainakin sääliä rahattomuutesi ja huonon kekseliäisyytesi takia.

..välitä rahasta niin paljon ja ei kiinnosta semmonen luksus elämä... Itse en ainakaan haluaisi, että minulla olisi paljon rahaa koska sitten ihmiset olisivat kiinnostuneita minusta vain rahan takia...
        Mielummin elän ruman/tavallisen naisen kanssa joka rakastaa minua enkä kauniin naisen kanssa joka rakastaa rahojani.
        Kyllä itse ainakin helposti saisin rahaa jos sitä haluaisin mutta välitän enemmän muista asioista.

PÄLLI!

• nainen.....

En syty liian komeista miehistä, he ajattelevat usein liian pinnallisesti asioista ja katselevat myös muita kauniita naisia sitä salaamatta ja ovat herkemmin pettämässä tilaisuuden tullen...
      Rumat/tavalliset miehet sen sijaan ovat onnensa kukkuloilla, jos saavat rinnalleen kauniin naisen ja pitävät "aarrettaan" kuin kukkaa kämmenellä.

On yritetty iskeä, vaikka olen ollut miesystävän kanssa liikkeellä. Ai niin, ja minä olen suhteessamme se paremmin palkattu osapuoli...

• kuulemma hyvin kaunis?

Minua on kehuttu usein todella kauniiksi ja mikäs siinä. Mutta vaikka olen kaunis, ei itsetuntoni ole hyvä. Häpeän kehoani; takapuoltani jne. Olen siis hoikka, mutta löydän itsestäni koko ajan virheitä. Olen itsekin miettinyt asiaa; haluaako kaunis nainen ruman miehen, jotta korostuisi itse kauniimpana osapuolena? Sitä en tiedä.

Itse seurustelin vajaa vuosi sitten miehen kanssa, joka ei ollut kyllä komea, saati kaunis, mutta ei myöskään ihan rumakaan. Tavallinen muutama ruma piirre, jos näin avoimesti voin sanoa. Luonne oli ok, mutta sekin rupesi tökkimään, kun hänet oppi tuntemaan aivan kunnolla.

Haen aina hyvännäköisiä miehiä. Löysin vasta yhden, mutta arvelen, että en ole hänelle riittävä. Pystynkö saamaan edes hyvännäköistä miestä? Itsetunto kolottaa ja menee lukkoon. Ei vain pysty olemaan avoin ja rohkea hyvännäköistä miestä kohtaan. En tajua asiaa, että miksi; mutta näin se vain omalla kohdalla on.

Vissiin saisinkin ihan hyvännäköisen miehen, mutta onko se vain rohkeudesta kiinni?
      Yritän esittää aina itsestäni sen hurmaavan ja älykkäämmän puolen, mutta pelkään aina, että en osaa puhua sille hyvännäköiselle miehelle.

Ehkä siis luonne on se, joka loppujen lopuksi on se ratkaisevin asia. Uskoisin näin

• eivät sovi yhteen

Moni asia painaa partnerin valinnassa ja onhan se aina kahden kauppa. Itse olen ennakkoluuloinen komeiden miesten suhteen, koska monesti he ovat itsekeskeisiä, passattavia kunkkuja.Ei kiinnosta alkaa pikkuorjattareksi eli luonne ei ole yleensä komeilla kiva.
        Komeilla on myös paljon mahdollisuuksia syrjähyppyihin ja yleensä myös toimivat siten, enkä viitsi ja jaksa selvitellä ihmissuhdesotkuja.Kokemusta on komeista ja vähemmän komeista ja pitkässä juoksussa luonne ratkaisee ja yleinen yhteensopivuus eli jokin selittämätön tekijä X.

• ev

Usein komealla, urheilullisella ja pitkällä miehellä on todella ylipainoinen, epäsiisti nainen rasvaisine hiuksineen. Huomasin tämän taas kesällä, kun reissattiin lasten kanssa puuhamaita. Naiset lyllyivät selluliitteineen komeiden miestensä vieressä. On se niin väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1106
    2. 64
      1062
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      852
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      686
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      592
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21