Saako hiljainen mies naista?

Pikapankki

Olen perkeleen hiljainen mies. En kertakaikkiaan keksi mitään sanomisen arvoista´, jos ei ole "asiaa". Onko minun ihan toivotonta iskeä nainen? En ole ulkonäkörajoitteinen.

34

5697

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu

      On sellanen sanonta että tyhjät tynnörit kolisevat eniten. En itsekkään tykkää hölötellä kaikenaikaa. Mutta mielestäni asiallinen keskustelu avartaa näkemyksiä, mutta sen olen huomannut että hyvin harvat tykkäävät keskustella syvällisiä. Kyllä sinä mies vielä löydät sellanen kumppanin joka on sinulle sopiva niin ettei tarvii kumpikään kärsiä toisen hiljaisuudesta:))

    • urmas

      jos kerta mäkin oon yhen likan kaa ja oon niin pirun hiljainen kans niin kyl se näkin "saat" naista:)

    • naisten mieliin kummastunut

      Ei auta oli sitten ulkonäkörajotteinen tahi ei,niin jos naisille puhuu totta itsestään,niin ei varmaan saa ketään kiinnostumaan...on meinaan kokemusta jo sen verran että en itsekään tiedä miksi itsekään edes enää yritänkään saada ketään naista ystäväkseni.Niille pitää jutella/kirjoitella kaikkea potaskaa ja lupailla vaikka kultaa ja kuuta taivaalta...eikä sillä näytä olevan mitään väliä vaikka ei koskaan aio näitä lupailuja toteuttaakaan,mutta kunhan vaan höpöttelee,niin naisen saanti on varmaa.
      Eihän tällanen tavallinen ja hiljainen,vaikkakin
      rehellinen,luotettava ja kaikkea muuta hyvää omaava saa naista kiinnostumaan itsestään.
      Tiivistettynä voisin sanoa että vaikka me hiljaiset kaverit taidamme lopujen lopuksi olla niitä luotettavimpia ja kunnollisia miehiä,niin
      alahan heittää kaikkea jonninjoutavaa ja paikkaansa pitämätöntä juttua,niin saat kyllä naisen.

    • Onnellinen nainen

      Niin...ei sulla oo huolen häivääkään, vaikka ootkin hiljanen. mun mies on niin hiljanen enkä itekään oikein aina jaksa olla pälättämässä, mut vaikka mä puhun enemmän, on suhde ollut kestävä ja hauskaa meillä on vaikka usein esim. autossa istuessa emme puhu juuri lainkaan. että kun et etsi liian räväkkää kovaäänistä naista, niin löydät vaikka elämänkumppanin itselles!!! usko mua!

      • minä itte

        On se vaan niin että huolen häivää on ja pahan kerran.
        Viimeisen vuoden aikana minutkin on "lyhyen koe ajan" jälkeen hylätty jo kahteen kertaan.
        Ei en juo(no ehkä vähän kuitenkin ;-) ) en polta.
        En kovin rumakaan ole. Olen asiallinen, mielestäni kiltinpuoleinenkin.
        Pidän luonnosta, takkatulesta vuokramökillä, sen ääressä peuhailusta, jutustelustakin.
        Alkuinnostuksen jälkeen olen sitten saanut kommentteja tyyliin: olet liian hyvätapainen liian kiltti ja rauhallinen. "pyhäkoulupoika"
        Kyllä se vain on niin että pitäisi olla jonkin verran sitä rentun ja gigolon vikaa että naiset todella kiinnostuisi.
        että tääsä sinullekin päivänpiristys


    • kokemusta on

      eivät onneksi kaikki naiset etsi miehiä ainoastaan päästäkseen hölöttämään. pälpätyksen voi hoitaa muiden naisten kanssa ja tärkeämmät asiat miesten kanssa.

      • dana

        Aloitin seurustelun tosi hiljaisen, mutta aivan ihanan miehen kanssa joka ei todellakaan ole pahan näköinen, ei tyhmäkään, mutta aika vaisu, vähän ujo. Vaikka se on kuinka ihana niin tulee vähän vaikee olo usein kun se miettii aina niin hirveen tarkkaan että mitä mulle voi sanoa ja ettei se vaan mokaa... Toivoisin vaan että se rentoutuis välillä.. ehkä se tästä kun vaan tutustutaan paremmin. Tuntuu vaan että se jättää kaiken "työn" mulle, en tiä kauanko itse pystyn tähän.. sääli!


      • hiljainen mies
        dana kirjoitti:

        Aloitin seurustelun tosi hiljaisen, mutta aivan ihanan miehen kanssa joka ei todellakaan ole pahan näköinen, ei tyhmäkään, mutta aika vaisu, vähän ujo. Vaikka se on kuinka ihana niin tulee vähän vaikee olo usein kun se miettii aina niin hirveen tarkkaan että mitä mulle voi sanoa ja ettei se vaan mokaa... Toivoisin vaan että se rentoutuis välillä.. ehkä se tästä kun vaan tutustutaan paremmin. Tuntuu vaan että se jättää kaiken "työn" mulle, en tiä kauanko itse pystyn tähän.. sääli!

        siitä miehestä tulee sen jälkeen vielä entistäkin hiljaisempi.


      • lopo
        dana kirjoitti:

        Aloitin seurustelun tosi hiljaisen, mutta aivan ihanan miehen kanssa joka ei todellakaan ole pahan näköinen, ei tyhmäkään, mutta aika vaisu, vähän ujo. Vaikka se on kuinka ihana niin tulee vähän vaikee olo usein kun se miettii aina niin hirveen tarkkaan että mitä mulle voi sanoa ja ettei se vaan mokaa... Toivoisin vaan että se rentoutuis välillä.. ehkä se tästä kun vaan tutustutaan paremmin. Tuntuu vaan että se jättää kaiken "työn" mulle, en tiä kauanko itse pystyn tähän.. sääli!

        VOI OLLA että lapsena on joutunut tosi ankeisiin oloihin, ettei saanut sanoa sanottavaansa, vaan toiset ennätti luoda kommentit hänen puolestaan.
        se on muuten tosi rankkaa opetella puhumaan koska lapsena kiellettiin puhumasta asioista. ei kehittynyt keskustelutaitoa,,
        siksi minustakin meinasi tulla p jauhaja tai sulkeutunut.

        on tosiaan pitänyt harkita tarkkaan mitä sanoo ja missä ja kenelle tai vaieta.
        nyt en ole enää tarkka kokemusta on..


      • Anonyymi
        dana kirjoitti:

        Aloitin seurustelun tosi hiljaisen, mutta aivan ihanan miehen kanssa joka ei todellakaan ole pahan näköinen, ei tyhmäkään, mutta aika vaisu, vähän ujo. Vaikka se on kuinka ihana niin tulee vähän vaikee olo usein kun se miettii aina niin hirveen tarkkaan että mitä mulle voi sanoa ja ettei se vaan mokaa... Toivoisin vaan että se rentoutuis välillä.. ehkä se tästä kun vaan tutustutaan paremmin. Tuntuu vaan että se jättää kaiken "työn" mulle, en tiä kauanko itse pystyn tähän.. sääli!

        Anteeksi Kyllä kaikki naisen etsin höpöttäjä hiljainen jätkä jää yksin


    • Saa :)

      Puheliaana naisena ihailen vähän hiljaisempia miehiä ja viihdyn heidän seurassaan erinomaisesti. Vähän hiljaisemmalla tarkoitan tässä esim. sellaista, että saan kuitenkin kysymykseeni vaikkapa vastauksen 'en osaa sanoa' ,jos aihe oli vaikea tms.

      Jos hiljaisen luonteen lisäksi mies on edes aavistuksen verran ujonoloinen, niin parempaa yhdistelmää ei voisi toivoa. Mielestäni toisen vähäpuheisuutta pitää osata arvostaa siinä missä muitakin luonteenpiirteitä ja antaa tilaa 'persoonallisuudelle.'

      • Silhouette

        Eihän tuollaisia naisia olekaan! Tai jos on, niin missä?


      • Saa :)
        Silhouette kirjoitti:

        Eihän tuollaisia naisia olekaan! Tai jos on, niin missä?

        Siinä oli asiaa. Voin omalta osaltani vahvistaa vastauksen 'paikkansapitävyyden'. Ravintolassa käyn niin harvoin, etten kehtaa edes sanoa, sillä aikani kuluu muiden harrastusten parissa (mm. rullaluistelu, kävely ja tietotekniikkaan liittyvät iltakurssit).

        Ehkä sitä tiedostamattaan ihailee niitä itselleen vastakkaisia ominaisuuksia. Koska olen jonkin verran ulospäin suuntautunut ja puhelias, en kyllä ihan helposti haluaisi samanlaista kumppania. Jostain kumman syystä ne rauhallisemmat ja hiljaisemmat miehet saavat vain ns. 'polvet menemään alta'. :)

        Ja mikä mielenkiintoista, niissä hiljaisemmissa miehissä sitä vasta riittääkin tutustumista vuosiksi eteenpäin, sillä tuntemaan oppiminen ei aina ole ihan nopeaa, mutta varmasti vaivan arvoista.


    • näin tuli mulle

      Olen itsekin hiljainen 35-v jätkä, nyt kihloissa, lapsi tulossa ja asuntokauppa tulossa. Mutta miten pääsi tähän asti:

      Oikeastaan aikuistuin vasta 28 - vuotiaana, siihen asti yritti kaikenlaista. Siitä eteenpäin pistin itseni koville. Kuka olen, mitä haluan. Onneksi kiersin viinan, lähdin mamman luota opiskelemaan ja valmistuttua jäin inssiksi erääseen pikkukuntaan. Ja kyllä se nainenkin tarttuu mieheen, joka tietää mitä tekee.

      Ja jätä turha ravintolametsästys, sieltä et hiljaisena miehenä sellaista naista saa, joka pysyy. Käy mielummin vaikka koiranäyttelyissä, SPR:ssä, kansalais/työväenopiston iltakursseilla jne, siellä tutustut ihmisiin, jotka ajattelevat kuten sinä. Kapakan rempsakoista tytteleistä ei ole sinulle pitempiaikaiseksi kaveriksi.

      • Anonyymi

        Lisäksi ne kapakoiden rempsakat tyttelit ovat yleensä täysiä huoria. Ei niitä normi kunnollinen mies kiinnosta tippaakaan jossei tällä ole runsaasti rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ne kapakoiden rempsakat tyttelit ovat yleensä täysiä huoria. Ei niitä normi kunnollinen mies kiinnosta tippaakaan jossei tällä ole runsaasti rahaa.

        Normi kunnollinen mies ei käytä naisista sanaa "huora".


    • Tietysti!

      Tietysti saat!
      Mä voin sanoo että mä oon yks joka rakastaa hiljaisia miéhiä!

      • jarski

        ...ett on naisia jotka arvostavan meitä hiljaisiakin.

        Toivottavasti minäkin törmään velä teihin.


      • Anonyymi
        jarski kirjoitti:

        ...ett on naisia jotka arvostavan meitä hiljaisiakin.

        Toivottavasti minäkin törmään velä teihin.

        Ei kannata uskoa että löydät naisen ne vaan nauraa sinulle Koska kaikki naiset nauraa hiljainen jätkälle


    • ffas_da_man

      Kyllä sellaisia naisia on muttei missään suomi24 keskustelualueella. Täällä saa sellaisen kuvan että vain alfauros saa naisia joka ei kyllä pidä paikkaansa lähellekään kaikkien naisten suhteen. Ongelma on siinä että ujot ovat usein introverttejä ja mieluummin itsekseen. Tai eise ongelma ole jos nauttii yksinolosta niinkuin introvertit useimmiten nauttivat, mutta toisaalta taas kaipaavat sosiaalista kanssakäymistä, mutteivat saa siitä voimavaraa niinkuin ekstrovertit saavat. Eli kun kaksi introverttiä tapaa toisensa niin ollaan melko unelmatilanteessa, mutta ongelma on se että kahden hiljaisen ihminen tapaaminen ei johdo niin suurella varmuudella jatkotoimiin kuin kahden ekstrovertin tapaaminen saa.

    • Kokemusta on

      Ei saa. Parempi opetella paskanpuhumista.

      • Hilijaanen

        Huomattu on. Ei tässä yhteiskunnassa oikein pysy mukana, jos ei osaa jauhaa paskaa ja kälättää kaiken aikaa.


    • lopo

      samanlaista kälkätystä se on aina ollut ennenkin. mutta kone mahdollistaa laajemman mielipiteen.
      ennen poikkinaitiin kylissä,latotansseissa kylienvälillä tapahtuvissa kilpailuissa,
      kaveripiirissä tavattaessa, ei aina tarvinnut hölistä.
      niin se on nyttenkin, hiljaiset maanperii. odota, moni löytää juuri yli 30 vaimon miehen. on jo ennättänyt jopa rellestää..
      kyllä pysyy mykana ilmanp*****n jauhamista. OLE vain oma itsesi.

    • Ei saa selvää

      Itseä viehättää rauhalliset "hiljaiset miehet", mutta mistä sitä tietää olenko minä heistä kiinnostava? Eivät kyllä saa edes sellaista viestiä ulos tai sitten se vain puuttuu. Viimeinen vaihtoehto on se mihin minä ainakin päädyn päätelmissä.

    • EI SAA

      Niin se vaan on. Mikäli mies ei osaa keskustella ja tehdä aloiteita, yksin saa olla.

    • Anonyymi

      Ei oo toivotonta.

      Ei mullakaan oo asioo aina ja monesti asian vierestäkin.??

      Mutta ,,,jotten röyhkeä olisi, kuten keleistäkin johtuen saattoo monesti näin olla .Niin, annetaanpa asian nyt olla taas hetken. Okei??

    • Anonyymi

      Jaa, puhuminen äänessä olemisen takia on typerää. Asiasta voi aina ilmaista itseään.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla koko ajan äänessä, mutta kyllä miehen pitää osata keskustella ja osata käsitellä vaikeitakin asioita puhumalla. Pitää osata puhua kaikesta mikä liittyy parisuhteeseen ja tunteisiin. Ei ole mukavaa arvailla mitä kumppanin mielessä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Hiljainen mies ei saa naista. Kannattaa lähteä etsimään kumppania ulkomailta missä arvostetaan hiljaista ja kilttiä miestä

    • Anonyymi

      Ensiksi kannattaa oppia puhumaan ilman kirosanoja. Liikunnan harrastaminen lisää mahdollisuuksia löytää nainen rinnalle.

    • Anonyymi

      Naiset hoitaa puhumisen, jos mies on hiljainen ja ujo.
      Turha on jännittää tilannetta.

    • Anonyymi

      Kaikki on suhteellista. Jos on niin hiljainen, ettei saa sen vertaa sanoja suustaa, että kykenisi kiinnostustaan osoittamaan, niin tuskin naista löytyy. Vaan jos kykenee sen verran itseään ilmaisemaan, että saa tehtyä kiinnostuksensa tiettäväksi ja vähän jopa itseään tykö, niin hyvinkin löytyy. Naisissakin on paljon hiljaisuudessa viihtyviä yksilöitä.

    • Anonyymi

      Kyllä kait nyt vähän edes on puhuttava. Kaikki eivät pidä hölöttävistä miehistä. On runsaasti naisia, jotka pitävät rauhallisesta ja hiljaisemmasta sosiaalisuudesta. Toki lienee fiksuinta koettaa hiukan kehittää tuota puolta itsessään, mutta väkinäiseen jutun heittämiseen ei kannata lähteä. Ehkäpä tuota voisi vähän treenailla kokeilemalla tutussa seurassa jos keksisi aiheita, joista jutustelu tuntuu luontevalta.

    • Anonyymi

      Kaljamahat sen tietää. Omasta uskonnollisuudestaan sen sijaan eivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe