Syysloma on kohta ja mielittäs mennä kylpylään, mitäs kylpylää suosittelisitte lapsiperheelle?
Vastaukset 4
- turkulainen
Holiday Club Caribia Turussa on ihan mukava paikka lapsiperheille, vaikka melko hintava onkin.
http://www.holidayclub.fi/portal/suomi/kylpylat/caribia
Tosin en ole hirveän monessa kylpylässä käynyt, eli joku muu ehkä osaa arvioida paremmin.- Muumi81
Caribiaa.
Olimme siellä viime vappuna ja helmikuussa taas menossa.
- Laowai
SIINÄPÄ AINA MIETTIMISTÄ! LAATU JA HINTA,KOTI TAI EHKÄPÄ JOSKUS VAIHTEENVUOKSI ULKOMAILLE?? KTS.www.pallontallaajat.net
ja vertaile!ps/ITSE OLEMME KOKENEET EKSOOTTISIMMAT KYLVYT ETELÄ-KIINASSA,KAIKKEA YRTTIHOITOJEN/HOITAVAVILLA TEENLEHDILLÄ TÄYTTETY POREALLAS ja AAHHH..NIIN TAIVAALLISEN IHANAA HIERONTAA VANHOILLA KIINALAISILLA MENETELMILLÄ KRUUNASI KAIKEN.JA EDULLISTA EUROVALUUTALLA... - kamppi
Meillä oli ihan loistava loma siellä. kylpylä oli tosi hyvä . meidän 2v,5v, ja 7vuotiaille just sopivat altaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571