Syysloma on kohta ja mielittäs mennä kylpylään, mitäs kylpylää suosittelisitte lapsiperheelle?
mihin syyslomalla?
4
1204
Vastaukset
- turkulainen
Holiday Club Caribia Turussa on ihan mukava paikka lapsiperheille, vaikka melko hintava onkin.
http://www.holidayclub.fi/portal/suomi/kylpylat/caribia
Tosin en ole hirveän monessa kylpylässä käynyt, eli joku muu ehkä osaa arvioida paremmin.- Muumi81
Caribiaa.
Olimme siellä viime vappuna ja helmikuussa taas menossa.
- Laowai
SIINÄPÄ AINA MIETTIMISTÄ! LAATU JA HINTA,KOTI TAI EHKÄPÄ JOSKUS VAIHTEENVUOKSI ULKOMAILLE?? KTS.www.pallontallaajat.net
ja vertaile!ps/ITSE OLEMME KOKENEET EKSOOTTISIMMAT KYLVYT ETELÄ-KIINASSA,KAIKKEA YRTTIHOITOJEN/HOITAVAVILLA TEENLEHDILLÄ TÄYTTETY POREALLAS ja AAHHH..NIIN TAIVAALLISEN IHANAA HIERONTAA VANHOILLA KIINALAISILLA MENETELMILLÄ KRUUNASI KAIKEN.JA EDULLISTA EUROVALUUTALLA... - kamppi
Meillä oli ihan loistava loma siellä. kylpylä oli tosi hyvä . meidän 2v,5v, ja 7vuotiaille just sopivat altaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056