Onko todellakin Suomessa niin säälittävä tilanne, että lajin harrastus toiminta on TÄYSIN keskittynyt pääkaupunki seudulle. Löytyykö Lahdesta minkäänlaista toimintaa ? Voin kyllä itsekkin vastata, ei löydy.
Baseball
8
1944
Vastaukset
- Tolppasyöttäjä
Turha siitä on valittaa Suomessa Baseball ei ole yleinen laji. Mutta sen sijaan Pesäpallo on melkein samanlaista, mutta ei aivan. Ala harrastamaan pesäpalloa, jos Lahdesta ei löydy Baseball porukkaa.
- grrrrrrr
Joo siis pesäpallo on täyttä pelleilyä! Siinä ei ole mitään samaa ku baseballissa, pellejen laji! Turha sun on tyrkyttää kuviokelluntaa kun joku tiedustelee nyrkkeilystä!!!
- Fast Pitcher
grrrrrrr kirjoitti:
Joo siis pesäpallo on täyttä pelleilyä! Siinä ei ole mitään samaa ku baseballissa, pellejen laji! Turha sun on tyrkyttää kuviokelluntaa kun joku tiedustelee nyrkkeilystä!!!
Puhut asiaa !!! Pesäpalloa ja Baseballia ei voi edes verrata. Pesäpallohan on akkojen laji. Baseball on puhdasverinen tosimiesten laji.
- Akkako?
Fast Pitcher kirjoitti:
Puhut asiaa !!! Pesäpalloa ja Baseballia ei voi edes verrata. Pesäpallohan on akkojen laji. Baseball on puhdasverinen tosimiesten laji.
Baseball on uskomattoman hidastempoinen ja tylsä peli. Mitään ei tapahdu. Eikä se nyt järin kummoinen urheilusuorituskaan ole. Eihän siellä tarvitse juuri koskaan edes juosta. Joko ei ole mitään mahdollisuuksia ehtiä, tai sitten lyöt kunnarin ja voi lönkötellä.
Jos tämä on tosimiesten peli, niin pitäkööt hyvänään. - voipylly
Akkako? kirjoitti:
Baseball on uskomattoman hidastempoinen ja tylsä peli. Mitään ei tapahdu. Eikä se nyt järin kummoinen urheilusuorituskaan ole. Eihän siellä tarvitse juuri koskaan edes juosta. Joko ei ole mitään mahdollisuuksia ehtiä, tai sitten lyöt kunnarin ja voi lönkötellä.
Jos tämä on tosimiesten peli, niin pitäkööt hyvänään.Jos urheilu määritellään sillä että hengästyy juostessa niin sitä ei baseballissa kauheasti tapahdu. Itse suoritukset ovat vaikeustasoltaan aivan toinen juttu. Syöttäminen on vaikeaa: jos syöttää pelkkää suoraa niin saa sitten syöttää todella kovaa että siihen ei osuta. Lyöminen hankalaa, syöttäjä heittää kierteitä, kovaa, välillä hiljempaa. Kentällä lyöntien kiinniottaminen hankalaa ja pesäpalloon verrattuna pesät ovat vain 40cm x 40cm joten polttoheittojen tulee olla tarkkoja.
Baseball on mielenkiintoinen peli. Laji vaatii katsojaltaan erilaisen suhtautumisen kuin useat muut pallopelit. Mut jos fudismatsit päättyy 1-0, niin baseballissa sentään 1-0 lukemat ovat varsin harvinaiset.
- Tiikeri
Ei baseball ole täysin keskittynyt pääkaupunkiseudulle. Tampereella on (ainoa) pääkaupunkiseudun ulkopuolinen joukkue.
- Hawk
Kiitoksia vihjeestä.
Liiton sivulta (www.baseball.fi) löytyy ohjeet uuden seuran perustamiseen. Kerää ympärillesi sellainen 12 kaverin rinki, niin liitto lähtee mielellään auttamaan. Lisää seuroja tosiaan tarvitaankin.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolella tosiaan mukana on vasta Tampere, Hämeenlinnaa elvytetään ensi kaudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832