Ihastunut todella..

Amanda

Olen aikaisemmin jo kertonut tästä täällä, mutta lisää on tulossa.

Olen siis ihastunut pomooni, joka on minua 17 vuotta vanhempi, minä 23v ja hän 40v. Pomo oli myös ihastunut minuun tosissaan silloin kuin olin varattu. Pomoni on ollut koko ajan vapaa. Tämä pomoon ihastuminen sai alkunsa kun suutelimme työpaikan juhlissa. Moni näki, mutta oikeastaan kukaan ei siitä puhunut. Meille tuli "juttu", vaihdoimme työpaikalla katseita, hymyä, ohimennen hipaistiin, lähetettiin tekstiviestejä ym. Laitoin kuitenkin jutun jäihin yhteiymmärryksessä tämän miehen kanssa siksi aikaa kun eroaisin ja muuttaisin omaan asuntoon, koska asuimme yhdessä (En eronnut tämän miehen takia, vaan olimme puhuneet mieheni kanssa erosta jo ennen tämän tapahtuman alkua). Muutin omaan asuntooni yksin, olin kuitenkin vielä mieheni kanssa sen jälkeen muutaman viikon yhdessä. Kun sitten ilmaisin taas kiinnostukseni pomoani kohtaan erottuani, hän ihmetteli miksi hänen pitäisi yhtäkkiä olla valmis. Hän luuli etten ollut kiinnostunut, kun en heti ottanut yhteyttä ja lähtenyt hänen mökilleen, kun hän pyysi, kun olin yksin muuttanut. Minä olen hirveän ihastunut, ja mietin ja harmittelen sitä kuinka kauniita viestejä ja ajatuksia häneltä sain aikaisemmin ja nyt hän torjuu minut. Hän on mielestäni sekaisin, koska hän välillä kyselee mitä kuuluu ja katselee töissä ja hymyilee, ja toisaalta taas torjuu. Ei vastaa viesteihin ym, sanoo tylysti ym. Tiedän että hänellä on myös itsensä kanssa ongelmia. Minun tunteeni häntä kohtaan ei ole jääneet epäselviksi. Olen yrittänyt unohtaa, mutta kun tykkään niin paljon ja on pieni työpaikka, että oikein vältelläkkään ei voi. Mitä minä teen? Mitä hänellä on mielessään? Miksi hän käyttäytyy näin? Mitä hän haluaa? Vastatkaa miehet ja naisetkin jos kokemusta!

13

5413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjördiksen apulainen

Sun juttus menee samaan lokerikkoon kuin mun ihmettelyn aiheeni. Mä olen jo pitkän tovin ihmetellyt tätä firman naisten hyysäämistä. Firman naisia nussitaan olutillan päätteeksi ja niitä ämmiä kuskataan ympäri kaupunkia yökerhoihin. Sitten jänskätään koko osaston porukalla että koska kärähtää että avokki/vaimo saa tietää. No avokki tietää kaikki ne kuuluisat Lassen tallin naiset ja ihmettelee miksi Lassella taas ei ole koskaan naista....

• ///

Mitahan jos sinakin keskittaytyisit tekemman sita tyota jota varten sinut on palkattu firmaan. Luuletko etta palkkasi tulee sitta etta haikailet toisen tyontekijan (vaikka onkin korkeammassa palkkaluokassa) peraan?

Eikohan tuo haaveilu kuulu tyopaikan ulkopuolelle.
      Ellei sinulla ole muuta kohdetta ajatuksillesi niin mene iltakursseille/vapaaehtoistyohon/auttamaan naapurivahusta/katulahetyseen.....
      Sinulla on aivan selvasti liikaa aikaa ja liian vahan tekemista kun ajatuksesi pyorivat, todenakoisesti tuhoon vievissa kuvioissa.

Tyoaika 8 - 12 tuntia kuuluu firmalle, se on joka pitaa leivan poydassasi ja katon paasi paalla.

• Siiri

Tuo ei tunnu olevan hyvällä pohjalla alun alkaenkaan. Tietysti jos haet vain seikkailua.. mutta ajattele kauaskantoisemmin. Meinaatko olla samassa työpaikassa vielä sen jälkeenkin?

• Esimies

Itse olen esimies-asemassa, ja aina on ollut niitä naisia jotka haluavat olla "pomon tyttöystävä". Itse en halua sitoutua. Mutta jos he sänkyyn lähtevät, niin en vastaan pistä.

• Kokemusta on

Esimiehen kannalta suhde alaiseen on aina kiusallinen, vaikka kuinka olisi kyse mielenkiintoisesta ihmisestä. Esimies joutuu töissä tekemään välillä koviakin päätöksiä joissa tunteet eivät saa vaikuttaa. On tavallaan kyettävä ajattelemaan ja punnitsemaan jääkylmästi sellaista ihmistä, josta toisella hetkellä on romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut. Tällaista ristiriitaa ei monikaan varmaan kestä, ja todennäköisesti esimiehesi jo toivoo ettei välillänne olisi koskaan ollutkaan mitään.

• Amanda

Tarkentaisin siis, että tämä työpaikka ei tuo leipää pöytääni, vaan minä. En ole tuntipalkalla tiedoksi sinulle \\\. Ja tekemisenpuutteestakaan ei ole kyse, koska tekemistä kyllä riittää liiaksi asti. Tunteilleni en voi mitään. Elämäni ei ole niin tylsää ja yksinäistä että minun pitäisi hakemalla ihastua juuri pomooni. Pomo sattuu olemaan minun makuuni. Tuosta ristiriitaisen tilanteen kestämisestä voin sanoa, että on sen ennenkin kestänyt tämä mies, joten siitäkään ei ole kyse. Lisää kommentteja vain.

• ///

Jos sinulle maksetaan palkkaa antamastasi tyopanoksesta,(oli se sitten euroina tai muina etuina:matka-, tyosuhdeasunto tms) sina olet lupautunut saatuja etuja vastaan antamaan tyopanoksesi. Onko tyosuhde kirjallinen vai ei, on toisarvoinen asia. Lupaus mika lupaus. Piste.

Tottakai jokainen voi haaveilla, muuta haaveile lounastunneilla tai aikoina jolloin se ei vaikuta tyopanokseesi (alentamalla sita). Tunteita voi ohjata konstruktiivisesti tai tuhoavasti. On taysin sinun oma valintasi kuinka sina ohjaat tunteesi. Mutta muista aina:"Teoistaan mies/nainen tunnetaan" ja "puhe on halpaa".

Mita sina ajattelet on aivan oma asiasi. Teot ovat ne joista ihminen punnitaan ja tunnetaan.

• lldflf

mä olen ollut mun nykyisessä työpaikassa vähän yli vuoden ja itsekkin oon ihastunut omaan pomooni. Sille mäkään en mitään voi, joten ei kenenkään kannata tulla arvostelemaan mistään työnteosta jos omasta pomosta tykkää.
        Mulla on vaan vaikea tilanne. Pomo on mua yli 20 vuotta vanhempi. Mutta mulle riittää sen katselu ja siitä unelmointi. olin ihan taivaissa kerran kun se koskimuhun. ( siis olkapäähän ja taputti siihen ) :D

• ..,,
        lldflf kirjoitti:

mä olen ollut mun nykyisessä työpaikassa vähän yli vuoden ja itsekkin oon ihastunut omaan pomooni. Sille mäkään en mitään voi, joten ei kenenkään kannata tulla arvostelemaan mistään työnteosta jos omasta pomosta tykkää.
        Mulla on vaan vaikea tilanne. Pomo on mua yli 20 vuotta vanhempi. Mutta mulle riittää sen katselu ja siitä unelmointi. olin ihan taivaissa kerran kun se koskimuhun. ( siis olkapäähän ja taputti siihen ) :D

Monesti kyl duunissa näkee tällaista..

• katu
        ..,, kirjoitti:

Monesti kyl duunissa näkee tällaista..

sellaista sattuu..

• popooli

On ymmärrettävää, että sitä saattaa ihastua työtoveriinsa tai esimieheensä, mutta yleensä ne ihastukset kyllä menee ajan kanssa ohi. Olet niin nuori ja ilmeisesti vähän naiivi vielä tuollaisten aikuisten miesten tarkoitusperien suhteen. Jos mies pyytää mökille niin se ei välttämättä tarkoita mitään seurusteluun johtavaa suhdetta.
      Esimiehesi on saattanut olla ihastunut sinuun ja etenkin nuoruuteesi , mutta ihastus on laantunut ja hän tullut ns.järkiinsä. Siksi hän ei tahdo mitään kummempaa suhdetta kanssasi, kun olet hänen alainen ja toisekseen teillä on liikaa ikäeroa.
      Arvelen, että ihastuksissasi tulkitset hänen viestinsä ja kuulumisien tiedustelut romanttisen kiinnostuksen merkkinä. Ehkä hän on imarreltu kun hän on tietoinen kiinnostuksestasi ja haluaa jollain tasolla ehkä pitääkin tilanteen tuollaisena.
      Arvaan, että vastaukseni ei miellytä sinua ja toivoisit ehkä jotain arvailuja miehen ongelmista itsensä ja tunteittensa selvittelystä sinua kohtaan. Sellaista tapahtuu kuitenkin lähinnä vain Harlekiini-kirjoissa:-) Sinuna pitäisin nyt tosi matalaa profiilia viestittelyssä ja yrittäisin vaan päästä tästä ihastuksesta yli.

• on selkeesti

katkera,siitä kun pistit jutun -jäihin- muuton ajaksi.itse aikoinaan ihastuin työpaikkani esimieheen ja siitä tuloksena nyt 2 lasta ja 7 v, avio elämää.tsemiä.

• Kokemusta on

Ymmärrän sua täysin. Itelläin aivan vastaavanlainen tilanne. Jos ihastuu johonkii niin sit ihastuu. Olkoo se sit just pomo. Mun "rakkaus" on välillä todella, todella ihana. Huomioi mua koko ajan katseellaan, hymyllään, käyttäytymisellään ym. Mut välillä hänellä on pidättäytynyt, eli ei oikeestaan ota mitään kontaktia. Ja se satuttaa aivan hirveäst. Sit tulee mietittyä, et -"Mitä mie oon sulle oikee tehny". Sit sitä vaa toivoo et tuo hänen mykkäkoulu menee ohi. Munkii pomo tietää mitä tunnen häntä kohtaa, vaik en ookkaa sitä hänelle päin pläsiä sanonutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      184
      8474
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      257
      4300
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      135
      3636
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      105
      3409
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      18
      2421
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2235
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      27
      2076
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      40
      1774
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      59
      1629
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1587
    Aihe