ostaa uusi puku...mutta minkälainen?
olen ajatellut ursuittia mutta onko se hyvä?
vaiko ostaa perinteinen kumipuku? mitä suositte,laittakaa kokemuksia,olen kuullut että neopreenipuvut repeävät todella helposti onko tässä perää? kumipuku on ainakin helppo huoltoinen.
Nytt
6
1633
Vastaukset
- TJ..
Osta Ursuitin Heavylight Cordura, mukava päällä ja kestävä materiaali.
- m82
Ittelläni on n. vuoden vanha neopreeni-puku, ainaki oon pysyny kuivana, ja sehän on miellyttävä päällä. Noi Ursukin trilaminaattipuvut on aika jäykkiä. Ja niistä kuulin negatiivisia juttuja...saumoissa saattaa olla häikkää. Ne on viel niin uusia, että niiden kestävyyttä ei voi vielä taata.
Polarsukellus myy edullisesti trilaminaattipukua, joka on joustavampi ku ursukin. (ja kauppiaan mukaan kestävämpi).
Kumipuvuista en sit tiiä sen enempää, tuskin sekään huono oston on. Enemmäki makuasia...- TEro
Vai laminaatti jäykempi kuin neopreeni. No huh, mitä juttua.
Kauppias sanoo, hyvä referenssi. Mee toisen kauppiaan puheille, niin se sanoo toiseen suuntaan.
Hevari ei oo uusi malli, ollut myynnissä pitkään. - marcus
TEro kirjoitti:
Vai laminaatti jäykempi kuin neopreeni. No huh, mitä juttua.
Kauppias sanoo, hyvä referenssi. Mee toisen kauppiaan puheille, niin se sanoo toiseen suuntaan.
Hevari ei oo uusi malli, ollut myynnissä pitkään.kyllä ainaki mun neppari on joustavampi ku heavylightti jota käytin koulutuksen aikana.
ja "uudella mallilla" tarkotin sitä ettei sitä oo valmistettu 10-15 vuotta, joten siten ei voi perustella puvun kestävyyttä.
ja niinku sanottu, toi ei ollu mun mielipide. varmaan ei ollut puolueeton kauppias, kukapa nyt olisi...:-) - TEro
marcus kirjoitti:
kyllä ainaki mun neppari on joustavampi ku heavylightti jota käytin koulutuksen aikana.
ja "uudella mallilla" tarkotin sitä ettei sitä oo valmistettu 10-15 vuotta, joten siten ei voi perustella puvun kestävyyttä.
ja niinku sanottu, toi ei ollu mun mielipide. varmaan ei ollut puolueeton kauppias, kukapa nyt olisi...:-)Eipä taida mikään nykypuku kestää aktiivikäytössä sitä 10-15 vuotta.
Kyllä se kestävyys nähdään siinä 300-500 sukelluksen jälkeen. Jos se kestää, niin kestää.
- on kuminen viking ostettu
paitsi että mansetit on vähän löysähköt kun rannetta vähän "nitkuttaa" luikkii vettä sisään samaten kaulassa sama homma mutta ei huppu päässä kun kasvotiiviste on hyvä mutta ranteiden tiiviys on vähän huono :S kun ei viitsisi uuteen pukuun ruveta mansetteja vaihtamaan....olisiko tähän jotain vippaskonstia,kuiva hanskoilla ongelmaa ei ole mutta aina ei viiti hanskat käessä dyykata:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822