IS 13.10.2005:
Minna Cheung on muodikas ilopilleri
Minna Cheungin nauru on tullut tutuksi Nelosen sisustusohjelma Innon myötä. Sisustusohjelmassa esiintyminen ei ole kuitenkaan 40-vuotiaan naisen varsinainen leipätyö.
Muoti vei Minnan jo pienenä mukanaan, ja nainen valmistui vaatetussuunnittelijaksi Taideteollisesta korkeakoulusta 1993.
- Äitini oli samalla alalla ja muistan, että itsekin olin vaatteista hyvin kiinnostunut jo pikkutyttönä. Muoti kiinnosti, vaikka olinkin nuorena sellainen poikatyttö, Cheung kertoo.
Cheung opiskeli alaa vuoden verran myös Lontoossa Kingston Universityssa. Avartavien oppien lisäksi sieltä löytyi myös tuleva aviomies, Hong Kongista kotoisin oleva Yat Cheung.
Sekä Minna että Yat ovat molemmat vaatetussuunnittelijoita, ja yhteistä 2 or by YAT -nimistä vaatetusalanyritystä hoidetaan intohimolla kahden kulttuurin arjen keskellä.
- Suhteemme oli pitkään etäsuhde, sillä Yat hoiti omaa yritystään Japanissa. Kun saimme yhdeksän vuotta sitten Zelmin, Yat oli yhä enemmän Suomessa. Kolme viime vuotta olemme vetäneet yhteistä yritystämme täällä.
Aikaa vievä tv-työ on otettu perheen parissa hyvin vastaan. 9-vuotias Zelm-poika päätyi taannoin äidin yllättäneeseen ratkaisuun.
- Zelm kertoi minulle, että en ole enää hänen suosikkinsa televisiossa. Nykyisin se on Homer Simpson. Häviö kirpaisee, mutta minkäs teet, hän nauraa.
Mitä mieltä olette tällaisista etäsuhteista? Tietääkseni Kiinassa on yleistä, että vaimo ja mies työskentelevät pitkienkin matkojen päässä toisistaan, ja tapaavat vain harvoin. Mielestäni hieman outoa, että homma toimii myös suomalais-kiinalaisen pariskunnan kohdalla.
Kiinalainen tapa rakastaa
3
2112
Vastaukset
- En halua enempää kokemusta
Kyllä kaukosuhde toimii, kunhan nainen ei vain ole suomalainen. Suomalainen nainen vannoo rakastavansa ikuisesti, mutta parin viikon erossaolo saa katkaisemaan välit!
- Cherry
Höpö höpö, ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Elän paraikaa kaukosuhteessa, nähdään seuraavan kerran jouluna ja sitten ensi kesänä, josta alkaen on tarkoitus pysyäkin yhdessä. En missään vaiheessa ole ajatellut ettei kantti kestäisi.
- ole...
Cherry kirjoitti:
Höpö höpö, ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Elän paraikaa kaukosuhteessa, nähdään seuraavan kerran jouluna ja sitten ensi kesänä, josta alkaen on tarkoitus pysyäkin yhdessä. En missään vaiheessa ole ajatellut ettei kantti kestäisi.
Juurihan tuossa aloitusviestissä todistetiin, että suomalainenkin nainen pystyy etäsuhteeseen...no huhhuh, pitikö se ihan todistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574