Goottimuijat

PelokasJamppa

Goottimujat näyttää ja on pelottavia. Hui ja hyi! Tuli katottua niitten kuvia irc galleriassa jossain goth ja lumous yhteisöissä. Ne vaatteetkin näyttää enemmän huoramaisilta kuin tyylikkäiltä. Mutta kaipa tämäkin teinityttöjen villitys menee pian ohi. Ihan kylmät väreet tuli...huh huh

70

9697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boomerang Sam

      Taas joku asiantuntija kommentoimassa asiaa josta ei tajua _mitään_. Jep jep...

      Kyllähän goottiporukoista(kin) löytyy vaikka minkänäköistä emäntää mutta kyllä suurin osa on allekirjoittaneen makuun. Vitusti mieluummin goottitypyjen kanssa vehtaa kuin esim. joidenkin kamalien ostaripissisten kanssa. Vielä yksikin keskustelu 50 Centistä niin alan kirkua, saatana! ;P

      • et pitäis olla ruma

        goottius = rumuus???

        lue historiaa!


      • että onhan
        et pitäis olla ruma kirjoitti:

        goottius = rumuus???

        lue historiaa!

        sitä tosi kauniita goottimuijia..


      • No kyllähän niitä mieluummin pylsii kuin näitä "ostariprinsessoja" jotkaa huutaa 50 centin perään.
        Huora-look on ihan ok.


      • kun ne taitaa olla

        saatanisteja,

        ja siten aika sekoja tai pahoja.

        ne ei tunne rakkautta, vaan todella saattaa olla vaan huoria ja rikollisia saatnisti -jengien jäseniä


      • Transbat
        kun ne taitaa olla kirjoitti:

        saatanisteja,

        ja siten aika sekoja tai pahoja.

        ne ei tunne rakkautta, vaan todella saattaa olla vaan huoria ja rikollisia saatnisti -jengien jäseniä

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.


      • Rade
        Transbat kirjoitti:

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.

        Nohdit, että he uhraavat myös lapsia demoneille.


      • kyl ihana
        Transbat kirjoitti:

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.

        mut ooks transsu???


      • Transbat
        kyl ihana kirjoitti:

        mut ooks transsu???

        transsu = (halv.) transvestiitti


      • deth
        kun ne taitaa olla kirjoitti:

        saatanisteja,

        ja siten aika sekoja tai pahoja.

        ne ei tunne rakkautta, vaan todella saattaa olla vaan huoria ja rikollisia saatnisti -jengien jäseniä

        Sä et varmaan tunne yhtään goottii, ku väität tollast... Kannattais tutustuu ennen ku rupee haukkuun... Mä oon gootti, ja todellakin voin totuuden mukaisesti sanoo, että mä TUNNEN RAKKAUTTA sillon ku pitäiskin! Enkä tosiaankaan ole paha, seko tai satanisti ( sanojen perimmäisessä merkityksessä)


      • deth
        Transbat kirjoitti:

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.

        Taidat olla aika suvaitsematon. Oon goottityttö, en paha, vampyyri,narkkari,vihainen tai yhteydessä mihinkään mafiaan. enkä TODellakaan ole lesbo. Ja sä vaan haukuit tossa goottityttöjä; entäs ne pojat?


      • Claudia
        Transbat kirjoitti:

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.

        Kerrankin puheenvuoro, joka ansaitsee Claudian "Pure Gothic Stamp Of Approval" -leiman.

        Lisää tällaista ja nukkukoon Peter Murphy sängyssänne. Ikuisesti.


      • Emmily Strange
        Transbat kirjoitti:

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.

        Olen goottityttö,men juo verta, en käytä LSD:tä, en TODELLAKAAN ole lesbo. Yhteyksiä Venäjän mafiaan tosin löytyy...


      • :P
        et pitäis olla ruma kirjoitti:

        goottius = rumuus???

        lue historiaa!

        Hei älä dissaa goottei Lissu mcPissis!


      • :PP
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        No kyllähän niitä mieluummin pylsii kuin näitä "ostariprinsessoja" jotkaa huutaa 50 centin perään.
        Huora-look on ihan ok.

        Shaibaa on look!
        Kauheita hyper ärsyttävii siideri tölkis olevan veden litkiöit ne aina on!


      • :PPP
        kun ne taitaa olla kirjoitti:

        saatanisteja,

        ja siten aika sekoja tai pahoja.

        ne ei tunne rakkautta, vaan todella saattaa olla vaan huoria ja rikollisia saatnisti -jengien jäseniä

        Hei!
        Ei me olla huorii!!!
        Ja muutenki mitä Lissut sit on???!!!
        Ja joo ei meil (16!) oo kenelläkää poika/tyttö ystävää mut 'who cares!?'.
        Jos huoraa etit mee ostaril ja eti joukko Lissui, niiltä saa!!!
        Älä ees kuvittele dissaavas goottei / s*atanan palvojii me ollaa hyvää (no just joo hei...) sakkii.


      • :PPPP
        Transbat kirjoitti:

        Kaikki goottitytöt on pahoja, miesten verta juovia, LSD-huuruisia, vihan täyttämiä lesbosukkubuksia, joilla on yhteyksiä venäjän mafiaan (tai yakuzaan, jos ne ovat GLolita-tyylisiä).

        Niin että pysykää kaukana vaan.

        Mrrr...
        Dissaaks kaikki suomalaiset goottei!?
        Ei me olla pahoi (paitsi pari tyyppi), mut kohta ollaa jos ei järki ala kolkuttaa ja turpa ummeta.
        Eikä me verta juoda! (paitsi jos joskus tulee semmone jänskä olo...) tyyppi on vähä lukenu liikaa twilightii.
        Ja mafia ja yakuzzat! Joo varmaa...
        Ja gootti lolitat vaa tuhrii true goottie mainee! Kuulkaa tämä lolitat! Ärsyttävää sakkii... Ja ei me miehii vihata! Ja ei me kaikii olla lesboi (aika usee kyl)...
        Jaei sitä v*ttuilla kannata mut kyl meil voi puhuu jos huvittaa, tai jos uskaltaa...


      • :PPPPP
        Rade kirjoitti:

        Nohdit, että he uhraavat myös lapsia demoneille.

        Joo varmaa!
        Pienet vauvat sulattaa KENEN TAHANSA sydämme pienes sekunnin murto osas!
        Ei me uhrata! Tyyppi lopeta niide FA-FA-FANTASIA kirjoje lukemien sun tekstis on iha överii. Miks kaikki dissaa goottei!?
        Dissatkaa lissui, ne on ärsyttävii!


      • :PPPPPP
        Transbat kirjoitti:

        transsu = (halv.) transvestiitti

        Älä selitä!
        Sä oot transu ite kerroit eile!
        Ja 'ihana'?
        Mä kyl niii vihaa tota sanaa...


      • :PPPPPPP
        deth kirjoitti:

        Taidat olla aika suvaitsematon. Oon goottityttö, en paha, vampyyri,narkkari,vihainen tai yhteydessä mihinkään mafiaan. enkä TODellakaan ole lesbo. Ja sä vaan haukuit tossa goottityttöjä; entäs ne pojat?

        KANNATAN!!!


      • :PPPPPPPP
        Emmily Strange kirjoitti:

        Olen goottityttö,men juo verta, en käytä LSD:tä, en TODELLAKAAN ole lesbo. Yhteyksiä Venäjän mafiaan tosin löytyy...

        YHÄ KANNATAN!!!


    • Sindri

      Ei kai ketään voi pakottaa tajuamaan hyvän päälle.Onhan ruma nainen(ja mies)ruma missä tyylissä vain,mutta jotenkin tuntuu,että goottien joukossa on huomattavasti keskimääräistä enemmän niitä kauniita.Ainakin enemmän kuin peruspissiksissä tai hoppareissa.

      • Transbat

        Rumat ihmiset, menkää kotiinne!


      • WFD"Wr
        Transbat kirjoitti:

        Rumat ihmiset, menkää kotiinne!

        Hiljaa mies! Olisit kunnolla mies, millaiseksi olet syntynytkin. En ole koskaan ymmärtänyt transuja! hyi vittu


      • Transbat
        WFD"Wr kirjoitti:

        Hiljaa mies! Olisit kunnolla mies, millaiseksi olet syntynytkin. En ole koskaan ymmärtänyt transuja! hyi vittu

        ja mene etsimään joku, jota tyhmyytesi pohjattomuus oikeasti kiinnostaa.


      • naurattaa*
        Transbat kirjoitti:

        ja mene etsimään joku, jota tyhmyytesi pohjattomuus oikeasti kiinnostaa.

        Yrittäisit edes olla mies. Miehiset piirteet ja kaikki tulee näkymään sussa aina. Tämä on miesten maailma. Kuulu meihin kingeihin miksi jumala sinut loi.


      • Transbat
        naurattaa* kirjoitti:

        Yrittäisit edes olla mies. Miehiset piirteet ja kaikki tulee näkymään sussa aina. Tämä on miesten maailma. Kuulu meihin kingeihin miksi jumala sinut loi.

        No pitihän se arvata, että olet Drag King. Ei kukaan mieskään voisi oikeasti olla noin typerä.


      • Asiasta huvittunut
        Transbat kirjoitti:

        No pitihän se arvata, että olet Drag King. Ei kukaan mieskään voisi oikeasti olla noin typerä.

        Olet itse mies ja haukut miehiä? Mielenkiintoista...


      • Transbat
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Olet itse mies ja haukut miehiä? Mielenkiintoista...

        Mitä mieltä olet muuten Elegant Gothic Lolita -tyylistä?


      • Asiasta huvittunut
        Transbat kirjoitti:

        Mitä mieltä olet muuten Elegant Gothic Lolita -tyylistä?

        Vähän vaan mietityttää toi "miehestä miestenvihaajaksi" tyyli. Eikä ole hajuakaan mistään elegant gothic lolita tyylistä.


      • Transbat
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Vähän vaan mietityttää toi "miehestä miestenvihaajaksi" tyyli. Eikä ole hajuakaan mistään elegant gothic lolita tyylistä.

        Vai et tiedä EGL:stä mitään. No, mitä mieltä olet Sisters of Mercystä?


      • Se sama
        Transbat kirjoitti:

        Vai et tiedä EGL:stä mitään. No, mitä mieltä olet Sisters of Mercystä?

        Jos jalkojen välissä on penis, niin ei kannata tulla edes juttelemaan tyylillä näemmä, mitä porfiilissa lukee. Niin ja en kuuntele Sisters of mercya.


      • Transbat
        Se sama kirjoitti:

        Jos jalkojen välissä on penis, niin ei kannata tulla edes juttelemaan tyylillä näemmä, mitä porfiilissa lukee. Niin ja en kuuntele Sisters of mercya.

        Oletko yleisesti ottaen kiinnostunut mistään goottiuteen vivahtavastakaan, vai oletko täällä tosiaan vain minun vuokseni?


      • Ihmettelijä.
        Transbat kirjoitti:

        Oletko yleisesti ottaen kiinnostunut mistään goottiuteen vivahtavastakaan, vai oletko täällä tosiaan vain minun vuokseni?

        Eli kauhea vaiva ihan turhasta. Miehenä olis saanut yhtälailla pillua, mutta ei, pitää muuntautua naiseksi ja silti haluta pillua. No ei siinä mitään, ihan miten vaikeimman kautta haluat. No miehellä on miehen himotkin.


      • Transbat
        Ihmettelijä. kirjoitti:

        Eli kauhea vaiva ihan turhasta. Miehenä olis saanut yhtälailla pillua, mutta ei, pitää muuntautua naiseksi ja silti haluta pillua. No ei siinä mitään, ihan miten vaikeimman kautta haluat. No miehellä on miehen himotkin.

        Ilmeisesti käyt tällä palstalla vain, jotta voisit sönköttää minulle jotain omituisista trans-ennakkoluuloistasi, vaikka goottius ei voisi sinua enempää kiinnostaa. Oletko koskaan harkinnut psykiatrisen hoidon hankkimista?


      • Hupaisaa.
        Transbat kirjoitti:

        Ilmeisesti käyt tällä palstalla vain, jotta voisit sönköttää minulle jotain omituisista trans-ennakkoluuloistasi, vaikka goottius ei voisi sinua enempää kiinnostaa. Oletko koskaan harkinnut psykiatrisen hoidon hankkimista?

        Kai sitä kysellä ja ihmetellä saa? Olen vaan utelias, kun en tajua tuota ajatusmaailmaa. Kyllä mäkin hei pillusta nautin, mutta nautin siitä miehenä. En käy teetättämässä tissejä sen takia, enkä ala syömään naishormoneita.


      • Transbat
        Hupaisaa. kirjoitti:

        Kai sitä kysellä ja ihmetellä saa? Olen vaan utelias, kun en tajua tuota ajatusmaailmaa. Kyllä mäkin hei pillusta nautin, mutta nautin siitä miehenä. En käy teetättämässä tissejä sen takia, enkä ala syömään naishormoneita.

        Se olisi jopa oikea paikka aiheelle, toisin kuin tämä.

        Onko muuten mielessäsi koskaan pilkahtanut sellainen ajatuksen poikanen, että sukupuolenkorjaushoitojen tarve voisi johtua jostain muusta kuin "pillusta nauttimisesta", vai vaatiiko se jo liian korkean tason abstraktia kognitiota?


      • GGWw
        Transbat kirjoitti:

        Se olisi jopa oikea paikka aiheelle, toisin kuin tämä.

        Onko muuten mielessäsi koskaan pilkahtanut sellainen ajatuksen poikanen, että sukupuolenkorjaushoitojen tarve voisi johtua jostain muusta kuin "pillusta nauttimisesta", vai vaatiiko se jo liian korkean tason abstraktia kognitiota?

        Milloin teetätit noi tissit? Maksoiko äippä? Joko on teetetty pillu kikkelin tilalle?


      • Transbat
        GGWw kirjoitti:

        Milloin teetätit noi tissit? Maksoiko äippä? Joko on teetetty pillu kikkelin tilalle?

        Onko oma lehmä ojassa?

        FYI, rinnat kasvavat ihmiselle hormonien vaikutuksesta, ei niitä tarvitse "teetättää". En tosin tiedä miten teidän perheessä...

        Lisää tietoa transpalstalta, jos uskallat sinne asti.


      • :PPPPPPPPP
        Transbat kirjoitti:

        Rumat ihmiset, menkää kotiinne!

        Nuole mun p*rsettä transu!


      • :PPPPPPPPPP
        Transbat kirjoitti:

        ja mene etsimään joku, jota tyhmyytesi pohjattomuus oikeasti kiinnostaa.

        Haista sinä mursu p*ska!
        Ja muutenki jos mä tiputa aivoni, mä syön ne!


      • Aaaaaaaaaght!
        naurattaa* kirjoitti:

        Yrittäisit edes olla mies. Miehiset piirteet ja kaikki tulee näkymään sussa aina. Tämä on miesten maailma. Kuulu meihin kingeihin miksi jumala sinut loi.

        AI ETTÄ MIEHET KINGEJÄ!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!?????
        KUULE VEDÄ KÄTEES *OMO!!!!!!!'
        EI MIEHET OO SEN PAREMPII KU NAISET!!!!!!!!!
        TOI ON JUST TOMMONE STEREO TYYPPINE JUTTU JONKA TAKII MÄ VIHAAN MIEHII, JA MIELELLÄÄ JOISIN MUUTAMAN TYHJÄKS!!!!!!!!


    • alakulon_urkupiste

      noh,ehkä tollasen ahdasmielisen ihmisen mielestä gootit ovat pelottavia.
      älä sit kato niitten kuvia jos on niin pelottavaa...
      mun henkilökohtainen mielipide on,et goottien pukeutuminen on just kaunista ja tyylikästä.
      ja vaik maailma onki täynnä tenuja ni eivät kaikki gootit ole teinityttöjä ja wannabe-gootteja...perkele!

      • hihfdgh...

        No huhhuh,nyt on jollakin taas välähtänyt,että:"hei gootti muijat on rumia!" Mielestäni on aika turhaa tehdä siitä minkään valtakunnan keskustelua,sillä siitä saa vaan tappelun aikaiseksi.Vai sitäkö juuri sinä halusitkin? Ja kaikilla ihmisillä on omat mieltymyksensä eli et voi tänne tulla sanomaan,että:"huh,gootit on rumia" Ja vielä tahdon sanoa,että eivät kaikki goottivaatteet ole "huorahtavia" sillä onko sinun mielestäsi joku pitkä sametti asu huorahtava? Eli minun mielestäni tämä on turha keskustelu


    • vampyrella666

      voi parkaa! mahtoi olla kamala kokemus!
      ihan tiedoksi:ei pelkästää teinien villitys(itse en pidä wanna be gooteista,niinkuin ei kukaan muukaan varmaan)
      mutta eikö olekin kivaa,kun ihmiset ovat erilaisia.
      eikö olekin kivaa kun vaikutat hieman ahdasmieliseltä?
      älä enää katso sellaisia kuvia. jatkoja.

    • reppania

      Säälittää te ihmiset jotka vastaatte näihin provoviesteihin. Tai sitten koko viestiketju on pelkkää provoa :) Ei teillä parempaa tekemistä näköjään ole.

    • vision

      Turhaa tällaiseen on edes vastata.
      Huomaa kyllä mikä kirjoittajaa riivaa: Katkeruus.
      Kenties oman ukon on vienyt goottimuija? ;-)

    • Minä

      Katsopas Lumous -yhteisön keski-ikä. Nuorimmat ovat 18. Vanhimmat 30 paikkeilla.

      Ihan kiva kuulla, että kuulun niihin huoran näköisiin.

      Goottius ei ole muoti-ilmiö. Ei ainakaan niillä, jotka kuuluvat Lumous -yhteisöön. Kyllähän jotkut pukeutuvat "gootiksi", koska se on muotia (vaikka ne ei alkuunkaan näytä gooteilta). Goottius on ja tulee olemaan.

      • eräs goottityttö

        Jep, ei ole mikään teinityttöjen homma. Ohan niitä goottipoikiakin.. :) Teinigoottipissikset ovat asia erikseen.

        Mitä pukeutumiseen tulee, niin voihan sitä olla gootti vaikka ei olisikaan juuri stereotyypin näköinen... Pään sisällöstähän se homma loppujen lopuksi on kiinni.


      • Minä
        eräs goottityttö kirjoitti:

        Jep, ei ole mikään teinityttöjen homma. Ohan niitä goottipoikiakin.. :) Teinigoottipissikset ovat asia erikseen.

        Mitä pukeutumiseen tulee, niin voihan sitä olla gootti vaikka ei olisikaan juuri stereotyypin näköinen... Pään sisällöstähän se homma loppujen lopuksi on kiinni.

        No sanoisin, että sen tekee kokonaisuus. Ei pelkästään mieleltään voi olla gootti, vaan pukeutuminen on tärkeä osa asiaa.


    • PelokasJamppa

      Ei provoa, vain karua faktaa.

    • mria

      Ai olet katsellut gootteja Lumous-yhteisössä?

      Jos et sattunut huomaamaan, niin yhteisön keski-ikä on 22,4. Joten ei siellä valtaosa ole mitään teinejä. Teini-iäksihän kutsutaan tuota 13-19 vuoden ikää.

      T: mria, Lumous-yhteisön perustaja.

      • Lucretia

        Sinäkin olet eksynyt tänne naureskelemaan :D eikös olekin mukavaa viihdettä?

        Lumous -yhteisöstä tosiaan sen verran, että eihän sinne pahemmin alaikäisiä otetakkaan, koska he eivät Lumoukseen pääse. Joten aika typerää sanoa, että siellä olisi teinikakaroita!


      • ImppaavaGootti
        Lucretia kirjoitti:

        Sinäkin olet eksynyt tänne naureskelemaan :D eikös olekin mukavaa viihdettä?

        Lumous -yhteisöstä tosiaan sen verran, että eihän sinne pahemmin alaikäisiä otetakkaan, koska he eivät Lumoukseen pääse. Joten aika typerää sanoa, että siellä olisi teinikakaroita!

        Sinäkin Lucretia olet vitun ruma!


      • Lucretia
        ImppaavaGootti kirjoitti:

        Sinäkin Lucretia olet vitun ruma!

        Sanoo 13-vuotias hoppari, joka inhoaa erilaisuutta ja kaikki ihmiset jotka ovat erilaisia, ovat rumia!


      • Testament...
        Lucretia kirjoitti:

        Sanoo 13-vuotias hoppari, joka inhoaa erilaisuutta ja kaikki ihmiset jotka ovat erilaisia, ovat rumia!

        Ei vaan 23 vuotias asian huomannut. Kyse ei ole erilaisuudesta. Sulla vaan oikeesti on ruma naama..Semmosta se on elämä


      • Lucretia
        Testament... kirjoitti:

        Ei vaan 23 vuotias asian huomannut. Kyse ei ole erilaisuudesta. Sulla vaan oikeesti on ruma naama..Semmosta se on elämä

        mistä voit tietää millä nickillä siellä olen ;)


    • SiistiGootti.

      Nyt kaikki iloiset gootit ryyppäämään, vetämään huumeita, viiltelemään ja panemaan muita gootteja tampereen gootti tapahtumaan. Omat pillerit ja huumeet mukaan. Talo tarjoaa siiderit ja juuriteroitetut veitset.

      • dyingbride

        kuulostaapa hyvältä! ;)


    • Remedy

      Mulla ei sinänsä oo mitään minkäänlaisia tyttöjä vastaan enkä pakonomaisesti suosi mitään varsinaista kohderyhmää. Mutta kun itse satun olemaan pääasiassa enemmänkin rokkari (huomaa: rokkari, en gootti) ja sopivan ikäisiä tyttöjä löytyy nyt sit lähinnä täysin tavallisia, teiniX Miss Sixtyt jaloissa ja sitten mustiin pukeutuvia niin jotenkin ne mustiin pukeutuvat ovat ainakin tähän asti sopineet parhaiten kainaloon. Ja rohkeat vaatteethan kaunistaa kauniita olentoja.

    • Tympääntynyt

      Olen aika pitkälle samaa mieltä, tämä on nyt joku ihme uusi muoti taas Suomessa, joka kestää max. 5-10 vuotta, mutta tuskin tulee pysyväksi. Joskus 5 v. sitten ei näitä goottinaisia pahemmin näkynyt!! Nyt aikuiset, 30-vuotiaat ym. naiset kulkee tuolla kuin jossain naamiaisissa, aika säälittävää.

    • DeadlySweet

      Eiköhän nyt anneta goottien pukeutua omalla tavalaan. Yleensä ne ovat ne ostaripissikset ketkä eivät rakkautta tunne, vaan vaihtavat miestä/poikaa viikon välein, toisin kuin gootit rakastuvat tosissaan rakastuessaan.

      huom. yleensä ei aina

      Jätä sinä goottinaiset goottimiehille ja harkitse elämän hankkimista.

      • (troll face)

        THAAAAAAAAAAAAT'S RIGHT!!!!!!!


    • Ottaapäähän

      Gootit ovat ainoastaan erilaisia ihmisiä, ja se niiden omaava tunne, joka tulee sisältä päin on niin vahva, että se näkyy ulkoapäin. Gootit ovat myös useinmiten ujoja ja harmittomia. Miksi joku on sitten gootti? Mun näkemys asiasta on se, että heillä on jonkinlaista luovuutta ja se näkyy harrastuksissa sekä pukeutumisessa. Miksi pukeutuminen on sitten synkkää? Oma käsitykseni asiasta on se, että luovuus on taiteellisuutta ja taiteellisuus herkkyyttä, ja herkkyys surullisuutta. Gootit ovat usein masentuneita ja kuuntelevat synkkää musiikkia, ja heitä kiehtoo synkkyys. Mun mielestä se on hienoa, että on erilaisia ihmisiä. On hienoa, että uskaltaa näyttää, mitä on! Suomi lienee ainoa maa, jossa ei uskalleta pukeuta. Ja hei, käy itse tarkistamassa asiaa käymällä vaikka missä tahansa naapurimaassa!

    • Hyi D:

      Gootit on rumia. >: Kauheita vaatteitaki ihaku housuissaki roikkuis jakoavaimia/luskoita? xP Mielummi lissu kun joku gootti

    • Lol :DDDD

      Hyi vittu saatana.... Mielummin pissis kun joku vitun huorapelle... Gootit = barbieita esittäviä nolifei. Aina täytyy olla pukemas rumii räsymekkoja ja "kumisaappaita jois on joku ihq veri hellokitty" Gootit on vaan niin peestä. (Oma mielipide) NE ON NIIN VITUN RUMIA.

    • Shikhee

      Tätä keskustelua lukiessa on sanat vähissä.

      Ovatko suomalaiset oikeasti näin kapeakatseisia, suvaitsemattomia ja ennen kaikkea vitun tyhmiä?

      • gootti = paskahuora

        Ei, vaan gootit ovat viikon helteessä muhinutta *aatanallista ripulipaskaa. Vain idiootti keskittyy elämässään negatiivisuuteen.


    • TomHill
    • ThurmanFucile

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe