Eli kaupoissa näyttää olevan monia erilaisia paplareita ja nyt haluaisin tietää mitkä olisivat parhaimmat?
Minulla on pitkät hiukset. Tarrapaplarit ovat ainakin poissa laskuista, kerran kokeilin ja hiuksiin ei jäänyt mitää muuta kuin takkuja.
Luin joistakin metallisista? paplareista eli niiden ollessa hiuksissa föönillä lämmitettäisiin jolloin itse paplari lämpenee ja kihartaa hiukset (?)
Mutta kertokaa millaisilla saisin parhaan lopputuloksen?
Olisi kiva saada mukavat kiharat hiuksiin, minulla on melko ohuet hiukset ja näin saisi myös tuuheutta lisää. ja kampauksiakin olisi kiva tehdä kiharoihin hiuksiin.
millaset paplarit parhaat?
6
5126
Vastaukset
- nepsu
Vanha ja toimiva konsti on myös tehdä kunnon kiharat tavallisilla talous/wcpaperin paloilla. Sopii hennoille hiuksille, tulee aika kihara. Eli tee näin: revi talouspaperiarkki kolmeen suikaleeseen ja kiedo hiukset suikaleen ympärille kui laittaisit rullan,(muista muotovaahto ensin) Solmi suikaleen päät yhteen kun hiukset on kiedottu loppuun asti. Mitä pienemmissä kasoissa laitat sitä kiharampi tulos. Eli koko päähän niitä nyyttejä tulee. Itse mie myös nukun ne päässä koko yön, ja aamul on kiharat. Joskus oon laittanut kuiviin hiuksiin mutta sillon kosteutta muotovaahdosta tai suihkeesta.
- Mustatukkainen...**
Tarrapaplarit tarttuvat pitkään hentoon tukkaan ikävästi.Tavalliset sileät rullat parempia, metallisillä kihartuminen helpottuu just tuon lämmönjohtokyvyn vuoksi(fööni)
Lämpörullat on hyvät tai sormikiharat, foliokiharat,patukkakiharat....riippuu omasta viitseliäisyydestäsi.Liikaa ei kannata muotoainetakaan laittaa, rullia irottaessa hiukset voivatkin olla tosi kivettyneet....liika on aina liikaa. - hiukset
Sametti päällysteiset rullat ovat mielestäni parhaimpia. Hellävaraisia hiuksille, eivätkä revi hiusta kuten tarrapaplarit.
- Satu
Itse koin samettipaplarit huonona. Mulla on paksu pitkä tukka ja vaikka pidin miten kauan niitä samettirullia - rullia poistaessa hiuskin suoristui :/ Olen tykännyt ihan tavallisista paplareista ja tarroistakin. Pientä kiharaa saa hyvin, kun tekee foliolla ne. Myös olen kaupasta löytänyt semmoset "tikut" mitkä laitan suihkun jälkeen yöksi niin on ihan pörröpää aamulla :)
- helunata
Itse laitan pitkiin ja paksuihin hiuksiini sellaiset pitkät, pehmeähköt patukat. Niitä myydän ihan tavallisisssakin kaupoissa. Eivät "revi" hiusta niin kuin useimmat paplarit ja ovat todella helppo laittaa. Suosittelen.
- superloni tai perinteinen
Itse käytän marketeista saatavia superlonipaplareita jos ajattelin nukkua rullat päässä. Normaalioloissa käytän ihan perinteisiä muovisia papiljotteja jotka kiinnitetään muovipinneillä ja joissa hius kuivaa ihan kivasti. Tarrat raastavat hiukset hajalle, niitä en suosittele. Myös sametti kuullostaa hyvältä, tosin en viitsi ostaa uutta settiä kun nämä muoviset perinteiset toimivat ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733