Eli kaupoissa näyttää olevan monia erilaisia paplareita ja nyt haluaisin tietää mitkä olisivat parhaimmat?
Minulla on pitkät hiukset. Tarrapaplarit ovat ainakin poissa laskuista, kerran kokeilin ja hiuksiin ei jäänyt mitää muuta kuin takkuja.
Luin joistakin metallisista? paplareista eli niiden ollessa hiuksissa föönillä lämmitettäisiin jolloin itse paplari lämpenee ja kihartaa hiukset (?)
Mutta kertokaa millaisilla saisin parhaan lopputuloksen?
Olisi kiva saada mukavat kiharat hiuksiin, minulla on melko ohuet hiukset ja näin saisi myös tuuheutta lisää. ja kampauksiakin olisi kiva tehdä kiharoihin hiuksiin.
millaset paplarit parhaat?
6
5189
Vastaukset
- nepsu
Vanha ja toimiva konsti on myös tehdä kunnon kiharat tavallisilla talous/wcpaperin paloilla. Sopii hennoille hiuksille, tulee aika kihara. Eli tee näin: revi talouspaperiarkki kolmeen suikaleeseen ja kiedo hiukset suikaleen ympärille kui laittaisit rullan,(muista muotovaahto ensin) Solmi suikaleen päät yhteen kun hiukset on kiedottu loppuun asti. Mitä pienemmissä kasoissa laitat sitä kiharampi tulos. Eli koko päähän niitä nyyttejä tulee. Itse mie myös nukun ne päässä koko yön, ja aamul on kiharat. Joskus oon laittanut kuiviin hiuksiin mutta sillon kosteutta muotovaahdosta tai suihkeesta.
- Mustatukkainen...**
Tarrapaplarit tarttuvat pitkään hentoon tukkaan ikävästi.Tavalliset sileät rullat parempia, metallisillä kihartuminen helpottuu just tuon lämmönjohtokyvyn vuoksi(fööni)
Lämpörullat on hyvät tai sormikiharat, foliokiharat,patukkakiharat....riippuu omasta viitseliäisyydestäsi.Liikaa ei kannata muotoainetakaan laittaa, rullia irottaessa hiukset voivatkin olla tosi kivettyneet....liika on aina liikaa. - hiukset
Sametti päällysteiset rullat ovat mielestäni parhaimpia. Hellävaraisia hiuksille, eivätkä revi hiusta kuten tarrapaplarit.
- Satu
Itse koin samettipaplarit huonona. Mulla on paksu pitkä tukka ja vaikka pidin miten kauan niitä samettirullia - rullia poistaessa hiuskin suoristui :/ Olen tykännyt ihan tavallisista paplareista ja tarroistakin. Pientä kiharaa saa hyvin, kun tekee foliolla ne. Myös olen kaupasta löytänyt semmoset "tikut" mitkä laitan suihkun jälkeen yöksi niin on ihan pörröpää aamulla :)
- helunata
Itse laitan pitkiin ja paksuihin hiuksiini sellaiset pitkät, pehmeähköt patukat. Niitä myydän ihan tavallisisssakin kaupoissa. Eivät "revi" hiusta niin kuin useimmat paplarit ja ovat todella helppo laittaa. Suosittelen.
- superloni tai perinteinen
Itse käytän marketeista saatavia superlonipaplareita jos ajattelin nukkua rullat päässä. Normaalioloissa käytän ihan perinteisiä muovisia papiljotteja jotka kiinnitetään muovipinneillä ja joissa hius kuivaa ihan kivasti. Tarrat raastavat hiukset hajalle, niitä en suosittele. Myös sametti kuullostaa hyvältä, tosin en viitsi ostaa uutta settiä kun nämä muoviset perinteiset toimivat ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151