Sonata Arctican kokoelma

Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi painos CD DVD. Aika kiva akustinen keikka DVD:llä. Varsinkin "Victoria's Secret" oli nannaa ja löytyihän sieltä myös "Mary-Lou", "Replica", "My Land", "Letter to Dana", "Jam" (loistava livenä!!!). Sitten CD:llä "Draw Me" akustisena, mutta muuten tuttua tavaraa. Säväyttääkö Sonata yleisesti?

Lapin miehet jyrää...!!!

5

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistäköhän tuon sais? kuulostaa hyvälle....

      • En nyt mainosta, mutta kun pyysit:

        www.aironmusiikki.fi on sellainen mitä olen käyttänyt japseissa. Tosin saattaa kestää n. kuukauden riippuen varastotilanteesta.

        www.ebay.com
        www.amazon.com
        Jos saat jostain käyttöön Visan ym. luottokortin

        Turussa myös Levypörssi myy japseja.


    • KMP

      Jaa että kokoelma! Kyllähän Sonata Arctica on yksi suomen kovimmista bändeistä!! Säilyttää tasonsa levystä toiseen!

      • Mielestäni 3 ensimmäistä studioalbumia olivat täydellisyyttä hipovia. Reckoning Night oli vähän vaisumpi vaikka sisälsikin paljon hyviä kappaleita.

        Kokoelma on muuten tälläinen:

        CD:
        1. .... Of Silence
        2. Weballergy
        3. 8th Commandment
        4. Fullmoon
        5. Ain't Your Fairytale
        6. Unopened
        7. Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
        8. Don't Say a Word (single version)
        9. Victoria's Secret
        10. Black File (kirjoitusvirhe levyllä!!!)
        11. My Land
        12. Black Sheep
        13. Wolf And Raven
        14. San Sebastian (alkuperäinen versio Successor EP:ltä)
        15. Cage
        16. The End Of This Chapter
        17. Draw Me (instrumetal version) BONUS TRACK

        DVD: (vain CD DVD-versiossa)
        18. My Land (acoustic live)
        19. Mary-Lou (acoustic live)
        20. Replica (acoustic live)
        21. Victoria's Secret/Letter to Dana/Victoria's Secret (acoustic live)
        22. Jam (acoustic live)
        23. Wolf And Raven -musiikkivideo
        24. Broken -livevideo

        Ihan kiva...tosin balladeja ei paljoa...eikös "Last Drop Falls" juuri tehnyt bändin tunnetuksi...ja ilman sitä ei varmaan Silence olisi myynyt kultaa.


      • ...
        UnOpened82 kirjoitti:

        Mielestäni 3 ensimmäistä studioalbumia olivat täydellisyyttä hipovia. Reckoning Night oli vähän vaisumpi vaikka sisälsikin paljon hyviä kappaleita.

        Kokoelma on muuten tälläinen:

        CD:
        1. .... Of Silence
        2. Weballergy
        3. 8th Commandment
        4. Fullmoon
        5. Ain't Your Fairytale
        6. Unopened
        7. Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
        8. Don't Say a Word (single version)
        9. Victoria's Secret
        10. Black File (kirjoitusvirhe levyllä!!!)
        11. My Land
        12. Black Sheep
        13. Wolf And Raven
        14. San Sebastian (alkuperäinen versio Successor EP:ltä)
        15. Cage
        16. The End Of This Chapter
        17. Draw Me (instrumetal version) BONUS TRACK

        DVD: (vain CD DVD-versiossa)
        18. My Land (acoustic live)
        19. Mary-Lou (acoustic live)
        20. Replica (acoustic live)
        21. Victoria's Secret/Letter to Dana/Victoria's Secret (acoustic live)
        22. Jam (acoustic live)
        23. Wolf And Raven -musiikkivideo
        24. Broken -livevideo

        Ihan kiva...tosin balladeja ei paljoa...eikös "Last Drop Falls" juuri tehnyt bändin tunnetuksi...ja ilman sitä ei varmaan Silence olisi myynyt kultaa.

        Nyt kun mainitsit, onpa hassua ettei Last drop fallsia. Ajattelin niin itsestäänselvyydeksi, etten edes huomannut sen puuttumista plätyltä. Harmi ettei minulla taida olla rahaa ostaa tuota vain parin uuden tuttavuuden takia... Vai että akustinen Jam, mielenkiintoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe