Miten eri metallityylejä voi erottaa toisistaan kaikkei yksinkertaisimmalla tavalla?
Tai siis mitä eroa on esim Black ja Death metallilla ja miten hevi eroaa metallista???
Anteeks,aivan idioottimainen kysymys mutta pyydän silti että joku vastaa kysymykseen asiallisesti.
Kysymys uudelta metallinkannattajalta
3
508
Vastaukset
- Miss_Dark
näistä lokeroinneista on tapeltu ihan mielettömästi ja tullaan tappelemaan..joten itse olen ainakin todennut että mitäs väliä genreillä kunhan vaan tykkää musasta ja jos sitte pitää jollekkin mieltymyksiänsä sanoa niin sanoo vaan että tykkää metallista ja sanoo pari bändiä..
Sitten taas hevi ja metalli, hevi on heavy metallia eli yksi genre ja metalli taas käsittää kaikki nämä genret.. - vachon
Kaikki aina sanoovat että lokerointi on perseestä
mutta kyllä se niin on että se auttaa kuluttajaa
aika tehokkaasti rajaamaan alueet mistä etsiä "omaa"
musiikkiaan.mutta lokerointi on silti mieletöntä. On tehokkaampaa kuvailla minkälaista musa on kuin pistää väkisin jokin bändi tai levy johonkin musa tyyliin. On helpompaa antaa esimerkkibändejä jos haluaa tietää miltä bändi lähinnä kuulostaa. Lokeroinnista on parhaimmillaan se ilo, että saa etsiä jotain tiettyä bändiä joka lokerosta, esim. nettikaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790