Mikä on mielestänne kaikkien aikojen merkittävin musavideo?
Oma ääneneni menee seuraavalle:
a-ha - Take on Me
Kaikkien aikojen musiikkivideo?
31
3440
Vastaukset
- ake
Se tai metallican nothing else matters
- One
Jos videon olisi tehnyt Metallica, niin se olisi ehdottomasti One.
- duranie
Wild Boys - Duran Duran
- hyvän musan asiantuntija
Pikku G shalala
- dyingbride
hyvän musan asiantuntija kirjoitti:
Pikku G shalala
niitä on niin monia...tässä muutama:
children of bodom:needled 24/7
cradle of filth:born in a burial gown
ramones:I wanna be sedated
red hot chili peppers:my friends
the cure:let's go to bed
Jessica Simpsonin "These boots are made for walkin'" - sitä on ilo katsella :D
No ainakin parhaimmasta päästä on:
Megadeth: Sweating Bullets
Sonata Arctica: Wolf & Raven
Dio: Push (siinä kun on Tenacious Dee, maailman paras yhtye!!!)- Lifelines
Take on me on klassikko vuodelta 1985. Kaikki tuohon aikaan MTV:tä seuranneet varmaan muistavat videon. Nythän a-ha käyttää hiukan samaa kaavaa uuden Celice videonsa kanssa. Tosin animaatio on tällä kertaa korvattu lämpökameralla (ja paljaalla pinnalla...)
Mielestäni a-ha:n hienoin video on kuitenkin Lifelines vuodelta 2002. Se on kuvattu syrjäisellä kylätiellä Norjassa. Videota on kuvattu vuoden ympäri, joten kaikki vuodenajat vilahtavat läpi samalla kun tietä kuljetaan eteenpäin. Musiikkipuolikin on kunnossa, sillä biisi on fiiliksiltään Hunting high and low -tyyppinen. Aikansa klassikko:
Lyijykynäpiirros:
A-HA / Take On Me
Tietsikalla tehty:
Red Hot Chili Pepper / Californiacation- Eliytres
Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriennd
- PgDn
Spike Leen ohjaus, Christopher Walken tanssii, hyppii, ja lopulta lentää hotellin aulassa. Nerokasta, loistavaa. Paras musavideo ikinä.
- monni
loistava vireo
- video on
duran duran Girls on film
- _sähläys_
Red Hot Chili Peppers - Californiacation
- Kiksukka
Tuo on paras. Ajatelkaa nyt: Kaikki Discovery-albumin biisit laitettu tunnin mittaiseksi anime-musikaaliksi. How splendid, I say.
- musavideo vai ei...
Jos tälle linjalle lähdetään, niin...
Pink Floyd - The Wall - FF-fani
Siksi koska se sai minut itkemään... Niin miehekäs ja samalla niin herkkä
- monni
musavideo vai ei... kirjoitti:
Jos tälle linjalle lähdetään, niin...
Pink Floyd - The Wallvasarat marssii.
- Minä vain
Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus
Lumessakahlaajat
Se vaan on niin hieno ja koskettava. :) - Heavyrock man.
1.Mötley Crue:WILD SIDE
2.Mötley Crue:KICKSTART MY HEART
3.Mötley Crue:IF I DIE TOMORROW.
4.Skid Row:I REMEMBER YOU.
5.Skid Row:WASTED TIME.
6.Skid Row:18&Life
7.Skid Row:YOUTH GONE WILD.
8.W.A.S.P:THE IDOL.
9.W.A.S.P:I WANA BE SOMEBODY
10.W.A.S.P:L.O.V.E MACHINE.
Kunnon heavyrockia ei mikään voita se on yksinkertaisesti parasta.- Karju
Miks et sitten laittanut listaasi mitään heavy-rock bändiä ? Noihan on kaikki sukkahousupoika kamaa, videot teinien homoeroottisia päiväunia ja musiikki totaalista skeidaa. Taidat olla vähän homo...?
- Sommarmemme
=================================
GRACE JONES - SLAVE TO THE RHYTHM
=================================
Tämän biisin haluaa aina ennemminkin nähdä kuin kuulla.
Lisäksi on kehuttava, kuinka hyviä musiikkivideoita on ranskankielisessä pop-musiikissa. Nauhoitin aikoinaan TV5 Europesta Studio21-ohjelmaa lauantai-iltaisin VHS-kasetille, sillä se oli ainut mahdollisuus ranskalaisten musiikkivideoiden katseluun.
Näitä odotti: Mylène Farmer, Niagara ja Les Rita Mitsouko, toisinaan myös Jean-Louis Murat (paheellisia videoita).
Jos tiiätte, toi Grace Jonesinkin video on kovin Ranska-henkinen. - ykx
Eli: Zakk Wylde/Black Label Society, videollaan: In This River.
- janzu
Monet todellisia video-taideteoksia. ensimmäisenä tulee mieleen ainakin "Steam" ja "Sledgehammer videot"
- monni
animaatiovireo
- Wanha funk-äijä
GEORGE CLINTON: PAINT THE WHITE HOUSE BLACK
Videon voi katsoa mm osoitteesta http://launch.yahoo.com . Video aukeaa parhaiten George Clintonin funk-porukoiden filosofiaa tunteville. En paljasta tarinan juonta sen enempää, kyseessä vaan on kieli poskessa tehty naurupommi Valkoisen Talon liepeiltä. Onhan tämä myös mahdottoman svengikäs funk-rullaus... - monni
brothers in arms.aallot muuttuu pääkalekseiks.hieno.
- <<<<
PETER GABRIEL SLEDGEHAMMER
DIRE STRAITS SULTANS OF SWING
GENESIS - tanjakuusela
<<<< kirjoitti:
PETER GABRIEL SLEDGEHAMMER
DIRE STRAITS SULTANS OF SWING
GENESISENTÄ LIVE ESITYKSET? Mmä en tykkää musavideoista.mun suosikit on madonnan like aprayer esitys,se legendaarinen ja bob dylanin hurricane.täällä oli iha hyvä lista http://macoute.suursavo.org/2010/04/10-best-live-performances-ever/
- Naiset on kauniita
Minusta hienoin ja merkittävin musavideo on kolmen naisen laulama ja esittämä voimisteluvideo. Siinä he ovat tissit paljaana lähes koko ajan. Naistrion nimi on Sunburn tai jotain sinnepäin ja tätä musavideoo näytettiin MTV:llä vain öisin. Enää ei oo pitkään aikaan näkynyt.
- värityskirja
Nirvanan Heart-Shaped Box.
- Aoow!
Thriller on vaan se ainoa ja oikea musiikkivideo. Se on se video mikä aloitti "musiikkivideoaikakauden"
Tämä on myös erinomainen http://www.youtube.com/watch?v=tTPmOmUHjuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569