Heissun!
Tilasin vastikään Morticialta näitä tallasia 'rastapidennyksiä' hiuksille, vai miksi niitä ikinä kutsutaankaan. Ongelmana on vain se, etten osaa kiinnittää niitä hiuksiini.
Onko kellään kokemusta? Osaisiko joku neuvoa hieman? ^^ Kiitos jo etukäteen!
Mortician rastapidennykset
7
1340
Vastaukset 7
- minä
miks ihmeessä tilasit rastoja jos et osaa niitä kiinnittää?
- vastaa,,toi
kiinnostas muakin
- kysyä
vastaa,,toi kirjoitti:
kiinnostas muakin
huuto.net:in keskustelu osiossa siellä on yleensä auttavaisempaa(?) väkee ja tietävämpää(?)
- bhkbhk
punotaan silleen lettu tyylillä tai kukin omalla tavallaan . olen itse ostanut kuituja tehnyt pitkiä rastoja ja punonu ne päähän kiinni. helppoa kun mikä. ja sit vähän tupeeraa jne :D
- Claudia
Kehotan ystävällisesti siirtämään rastafari -aiheisen keskustelun asiaankuuluvaan ryhmään. Tämä palsta on varattu gooteille. Kiitos.
- maahi
apua, mitä läppää!!! :D
- hs
VIimeksi kun mä tsekkasin niin täällä osiossa piti puhua musiikista. Viekää ne vammaset kuitutukat helvettiin ja ostakaa niilläkin rahoilla vaikka musiikkia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50886
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11853- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 120548
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20507- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429