Heissun!
Tilasin vastikään Morticialta näitä tallasia 'rastapidennyksiä' hiuksille, vai miksi niitä ikinä kutsutaankaan. Ongelmana on vain se, etten osaa kiinnittää niitä hiuksiini.
Onko kellään kokemusta? Osaisiko joku neuvoa hieman? ^^ Kiitos jo etukäteen!
Mortician rastapidennykset
7
1286
Vastaukset
- minä
miks ihmeessä tilasit rastoja jos et osaa niitä kiinnittää?
- vastaa,,toi
kiinnostas muakin
- kysyä
vastaa,,toi kirjoitti:
kiinnostas muakin
huuto.net:in keskustelu osiossa siellä on yleensä auttavaisempaa(?) väkee ja tietävämpää(?)
- bhkbhk
punotaan silleen lettu tyylillä tai kukin omalla tavallaan . olen itse ostanut kuituja tehnyt pitkiä rastoja ja punonu ne päähän kiinni. helppoa kun mikä. ja sit vähän tupeeraa jne :D
- Claudia
Kehotan ystävällisesti siirtämään rastafari -aiheisen keskustelun asiaankuuluvaan ryhmään. Tämä palsta on varattu gooteille. Kiitos.
- maahi
apua, mitä läppää!!! :D
- hs
VIimeksi kun mä tsekkasin niin täällä osiossa piti puhua musiikista. Viekää ne vammaset kuitutukat helvettiin ja ostakaa niilläkin rahoilla vaikka musiikkia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258