Heissun!
Tilasin vastikään Morticialta näitä tallasia 'rastapidennyksiä' hiuksille, vai miksi niitä ikinä kutsutaankaan. Ongelmana on vain se, etten osaa kiinnittää niitä hiuksiini.
Onko kellään kokemusta? Osaisiko joku neuvoa hieman? ^^ Kiitos jo etukäteen!
Mortician rastapidennykset
7
1297
Vastaukset
- minä
miks ihmeessä tilasit rastoja jos et osaa niitä kiinnittää?
- vastaa,,toi
kiinnostas muakin
- kysyä
vastaa,,toi kirjoitti:
kiinnostas muakin
huuto.net:in keskustelu osiossa siellä on yleensä auttavaisempaa(?) väkee ja tietävämpää(?)
- bhkbhk
punotaan silleen lettu tyylillä tai kukin omalla tavallaan . olen itse ostanut kuituja tehnyt pitkiä rastoja ja punonu ne päähän kiinni. helppoa kun mikä. ja sit vähän tupeeraa jne :D
- Claudia
Kehotan ystävällisesti siirtämään rastafari -aiheisen keskustelun asiaankuuluvaan ryhmään. Tämä palsta on varattu gooteille. Kiitos.
- maahi
apua, mitä läppää!!! :D
- hs
VIimeksi kun mä tsekkasin niin täällä osiossa piti puhua musiikista. Viekää ne vammaset kuitutukat helvettiin ja ostakaa niilläkin rahoilla vaikka musiikkia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741