talvi tekee tuloaan. Mitähän litkua sitä laittaisi autonovien tiivisteisiin, että ne ei jäätyisi kiinni?
millä ehkäisen ovien kiinnijäätymisen?
7
448
Vastaukset
- ike.
Ostat sellasen silikonituubin. (esim. Turtlewax) Vetäsee pari kertaa talvessa tiivisteet läpi niin ei enää jäädy kiinni.
Eikä tahraa.
Löytyy jokaisesta autotarvikeliikkeestä ja maksaa alle 5€. - TT-Citikka
Silikoniöljyä johonkin rättiin ja sitten käymään läpi tiivisteet tai sitten sellaisen silikonitikun kanssa tiivisteet läpi. Älä ruiskuta sumutinpullosta silikonia tiivisteisiin - voivat irrota kiinnityksistään.
- helpoin
ratkaisu:
Jätä ovet auki! - aseöljy
on ihan ok, tosin on kyllä vähän sotkuista...
muissa autoissa ovet jäätyvät kiinni tiivisteisiinsä kuin Wolkkareissa?
Itse olen ajanut ranskalaisilla nyt 22 vuotta ja vain kerran on kuskinpuoleinen ovi jäätynyt tiivisteeseen kiinni, toinen ei koskaan. Ikinä en ole mitään silikoneja tai muita töhkiä tiivisteisiin levitellyt. Autot ovat olleet taivasalla ympäri vuoden.
Tämä kysely on vain tiedon lisäämiseksi tarkoitettu, ei pottuiluksi. Kaverini ajaa jollakin isolla Wolkkarilla ja väittää tiivisteiden olevan vaahtokumia ja jäätyvän kiinni yhtenään.- Nissaneissa
sitroen kirjoitti:
muissa autoissa ovet jäätyvät kiinni tiivisteisiinsä kuin Wolkkareissa?
Itse olen ajanut ranskalaisilla nyt 22 vuotta ja vain kerran on kuskinpuoleinen ovi jäätynyt tiivisteeseen kiinni, toinen ei koskaan. Ikinä en ole mitään silikoneja tai muita töhkiä tiivisteisiin levitellyt. Autot ovat olleet taivasalla ympäri vuoden.
Tämä kysely on vain tiedon lisäämiseksi tarkoitettu, ei pottuiluksi. Kaverini ajaa jollakin isolla Wolkkarilla ja väittää tiivisteiden olevan vaahtokumia ja jäätyvän kiinni yhtenään.jäätyvät. Sisälle pitää mennä siitä ovesta jonka saa auki. Kiva muuten könytä tämmöisen Tony Halmeen kokoisen äijän takaovesta kuskinpaikalle. No ei siinä toimi kyllä lukotkaan.
- on vahata
tiivistettä vasten tulevat pinnat niin ei tarvi lotrailla koko talvea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604796Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362189Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti551843- 1911822
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2871452Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071172
- 651124