onko roissa muita soitinkauppoja kuin se yksi siinä rovakadulla?
musiikkiliike
23
5484
Vastaukset
- Hemu
taida olla. KArtanon musiikkiliikekkin on rempassa, sielä jotain tavaraa tais olla. Rovakadunkin liike on sellanen että ku sinne menee niin katotaan ku vierasta sikaa. Tosi tervetullut olo ku sinne menee :( Ei paljo viiti käydä kokeilemassa soittimia vaikka ostaa kiinnostas. Yrmeetä.
- patrik
Musiikkimestareita jos tarkoitat niin ihmetyttää kyllä,minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia liikkeestä. En ole kyllä monesti siellä asioinut, mutta ne kerrat kun olen käynyt palvelu on toiminutihan ok.
Ei saa olla itsekään naama rytyssä........myyjäraukat ei uskalla tulla kysymään mitään ku pelkäävät ;) - huonoja kokemuksia
patrik kirjoitti:
Musiikkimestareita jos tarkoitat niin ihmetyttää kyllä,minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia liikkeestä. En ole kyllä monesti siellä asioinut, mutta ne kerrat kun olen käynyt palvelu on toiminutihan ok.
Ei saa olla itsekään naama rytyssä........myyjäraukat ei uskalla tulla kysymään mitään ku pelkäävät ;)No minulla on kyllä eri kokemuksia kyseisestä Musiikkimestarista.
Yritetään puhua vaan omaa totuutta, kun ei tiedetä että musiikin ammattilainen käveli kauppaan eikä mikään linssiin viilaus onnistu.
Ei kannata luottaa niiden 'ammattilais'kommentteihin, yrittävät vaan agressiivisesti myydä kamaa ulos sieltä.
Kannattaa suunnata katse etelämmäs, käydä Oulussa ja Kemissä ja Hesassa ja Netissäkin.
Todella sääli että yksi musiikkiliike kaupungissa, eihän siinä mitään asiakaspalvelua tarvi välittääkään. Ja klassisen musiikin tarvikkeet ja levyt aivan nollassa täällä periferiassa. - jepjep
huonoja kokemuksia kirjoitti:
No minulla on kyllä eri kokemuksia kyseisestä Musiikkimestarista.
Yritetään puhua vaan omaa totuutta, kun ei tiedetä että musiikin ammattilainen käveli kauppaan eikä mikään linssiin viilaus onnistu.
Ei kannata luottaa niiden 'ammattilais'kommentteihin, yrittävät vaan agressiivisesti myydä kamaa ulos sieltä.
Kannattaa suunnata katse etelämmäs, käydä Oulussa ja Kemissä ja Hesassa ja Netissäkin.
Todella sääli että yksi musiikkiliike kaupungissa, eihän siinä mitään asiakaspalvelua tarvi välittääkään. Ja klassisen musiikin tarvikkeet ja levyt aivan nollassa täällä periferiassa.Kerroppa esimerkki tuollaisesta tilanteesta, kun sinua on näin hurjasti yritetty viilata linssiin. :)
- Anonyymi
patrik kirjoitti:
Ei saa olla itsekään naama rytyssä........myyjäraukat ei uskalla tulla kysymään mitään ku pelkäävät ;)positiivinen kokemus sait sieltä siis aidsin..
- Anonyymi
huonoja kokemuksia kirjoitti:
No minulla on kyllä eri kokemuksia kyseisestä Musiikkimestarista.
Todella sääli että yksi musiikkiliike kaupungissa, eihän siinä mitään asiakaspalvelua tarvi välittääkään. Ja klassisen musiikin tarvikkeet ja levyt aivan nollassa täällä periferiassa.Kannattaa käydä Rick Kellyn liikkeessä New Yorkissa. Carmine street guitars. On ammattitaitoinen kaveri, Cindy Hulej on myös pätevä rakentamaan kitaroita.
- ja hinnat...
ja hinnatkaan ei kilpailu kykyisiä,,,onneks ei suomen ainoa liike.
- Hemu
tollanen ku soittimen tilaaminen netistä on täysin eriasia ku kokeileminen liikkeessä miltä se tuntuu käsissä, puhumattakaan saundista ja kunnosta muutenkin.
Mut ku ei niin ei. Taidanpa ostaa uuden kitaran etelä-Suomen reissulla.... - musiikki mania
Hemu kirjoitti:
tollanen ku soittimen tilaaminen netistä on täysin eriasia ku kokeileminen liikkeessä miltä se tuntuu käsissä, puhumattakaan saundista ja kunnosta muutenkin.
Mut ku ei niin ei. Taidanpa ostaa uuden kitaran etelä-Suomen reissulla....MusiikkiMestarit on kilpailukykyinen liike. Siksihän täällä ei muita olekkaan kun eivät pärjää tälle :)
JOtkuhan tilailee netistä eräästä saksalaisesta firmasta. Mie en tilais ko tekivät niin paljon tihutöitä aikoinaan täällä... perkeleet.
- Vilunsoittoaharkitseva
Hei! Minkälainen liike MusiikkiMestarit on nykyisin? Onko asiakaspalvelu edelleen ankeata?
Olen aloittamassa viulun soiton, enkä netistä uskalla tilata mitään random- viulua.
P.S Tietääkö kukaan Rovaniemeltä hyvää viulunsoiton opettajaa? - Anonyymi
Kesäkuussa musiikkikauppa.com avaa liikkeen Rovaniemelle Aittatieööe. Nyt voi jo tilata netistä.
- Anonyymi
taitaa olla mamu ko ei osaa terroriteille rahaaa mamuu mamuu..
- Anonyymi
Musiikki Kuha oli joskus aikoinaan. ;)
- Anonyymi
MIKÄ KUHA HAUKI SE OLI
- Anonyymi
Aittatielle on avattu uusi musiikkiliike musiikkikauppa.com vanhan musiikkikaupan tilalle. Myyvät myymälässä ja netissä. Iso valikoima ainakin kitaran ja basson kieliä ja studiokamaa. Hinnat OK. Kuulemma tulee uutta tavaraa koko ajan lisää. Vielä näyttää osin rakennustyömaalta, mutta kaupanteko onnistui.
- Anonyymi
Tänään kävin kaupoilla kyseissä putiikissa. Kyllä näytti kovasti edistyneen remontti ja homma kaikin puolin siitä, mitä oli kesäkuussa, kun kävin. Oikeestaan aika hieno mesta.
Mulla ei moittimista millään tavalla. Hinnat oli minun mielestä jopa halvat, tosin kunhan kyselin muista(kin), vaikka vain basson- ja kitarankieliä ja plekuja ostin. Kuulemma nk. euroopan katuhinnoittelu on siellä käytössä. Menen kyllä toisen ja kolmannen ja neljännen ja . . .kerran. Mukava, että kotikyllä tuommonen on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kävin kaupoilla kyseissä putiikissa. Kyllä näytti kovasti edistyneen remontti ja homma kaikin puolin siitä, mitä oli kesäkuussa, kun kävin. Oikeestaan aika hieno mesta.
Mulla ei moittimista millään tavalla. Hinnat oli minun mielestä jopa halvat, tosin kunhan kyselin muista(kin), vaikka vain basson- ja kitarankieliä ja plekuja ostin. Kuulemma nk. euroopan katuhinnoittelu on siellä käytössä. Menen kyllä toisen ja kolmannen ja neljännen ja . . .kerran. Mukava, että kotikyllä tuommonen on.Tilasin 24.7 sieltä karaoke dvd:n..en oo saanu sitä..rahat kyllä kelpas..ei vastaa puheluihin ei meileihin ei tekstareihin..kerran sain miehen kii niin lupas soittaa seur.pvänä jos tuotetta vielä hyllys...ei soittanu..mitä ihmettä!!!V...mikä mesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin 24.7 sieltä karaoke dvd:n..en oo saanu sitä..rahat kyllä kelpas..ei vastaa puheluihin ei meileihin ei tekstareihin..kerran sain miehen kii niin lupas soittaa seur.pvänä jos tuotetta vielä hyllys...ei soittanu..mitä ihmettä!!!V...mikä mesta..
Noh voi voi. Toisaalta asia taitaa olla niin, että tilasit DVD:n ihan jostakin muualta. Ei muuten, mutta kun ite kävin samoja tuotteita kysymässä syyskuussa, niin vastaus oli: Menepäs seinänä toiselle puolelle Karaokekeskukseen. Siellä myydään karaoke DVD:t.
No menin ja ne kans otti rahan, mutta tavarat oli mulla kainalossa.
Niin? Mitä ihmettä? VH**u, mikä mesta!
- Anonyymi
Vtut musaliikkeistä kun ole yhtään kunnon monipuolista nykyaikaista kenkäkauppaa!!
- Anonyymi
Ja vitut sie mittään kenkiä ees tarvi. Tai. Perusta ihan ite niin saatanan nykyaikanen kenkäkauppa kuin sen haluat olevan. Ja vaikka Posiolle. Sillähän se sinun ongelma on ratkaistu ja sullaki on ehkä sitte ees kengät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut sie mittään kenkiä ees tarvi. Tai. Perusta ihan ite niin saatanan nykyaikanen kenkäkauppa kuin sen haluat olevan. Ja vaikka Posiolle. Sillähän se sinun ongelma on ratkaistu ja sullaki on ehkä sitte ees kengät
Pöljä!
- Anonyymi
mula on paljo sotimia,jos tarte voi kulla muuda.
- Anonyymi
Sole viekään nettiä oppinu käppänä käyttään. Alan ihimispolot juttelee kyl eri forumeilla. Ihan kuten ennenkin. Some maailmassa sekavaa legendaa heittää. Ja kohta se taas yksinään leikkii ja huutaa hulluja asiakkaittensa kanssa. Siitä saatiin hyvää standuppia, vaikkei asia kaikille niin hauska ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030