Heips! Oletteko juosseet maratonin ihan ominpäin ilman mitään järjestettyä tapahtumaa? eli omaksi iloksi:)? minä kokeilin eilen vähän rajojani ja juoksin ensimmäisen maratonini omin päin!:) aikaa meni 4h30min. (pari puskakäyntiä ja juomavyön täyttö). enpä olisi uskonut että maraton menee läpi näin vähäisellä juoksemisella! Olen enimmäkseen maastopyöräillyt pitkiä lenkkejä ja käynyt parissa juoksutapahtumassa (10km ja puolikas)..ja pari lenkkiä juossut viikolla.
Kyllä oli hieno fiilis kun tuli tuo maraton juostua. Ensi kesänä Tukholmaan, joten tämä oli hyvä testi siitä että millasessa kunnossa nyt olen;)
ja matka tuli mitattua kolmella eri sykemittarilla (meitä oli juoksemassa neljä)
maraton
tytteli
1
625
Vastaukset
- Ape man
Mutta kävin lauantaina taas ylittämässä itseni ja vedin 30 km 3h20 min juomavöyllä varustettuna 150 keskisykkeellä. Oli se sen verran kova, että en ihan ensiviikolla aio uutta pituus enkaa yrittää.
Itse olen huomannt, että kun juoksee jonkun lenkin ekaa kertaa sen loppu tuntuu aina hirveälle. Esim nyt olin ennen juossut 25 km ja viimeinen 5 km tuntui henkisesti tosi pahalle.
Tosin jos kehitys jatkuu tämmöisenä, niin ehkä ensi kesänä voisi yrittää maratonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060