Ootteko kuunnellu NROPS nimistä reipasta coutrybandia 70 -luvulta. Ainakin hieno live LP "Home, Home on the Road" soi krammarissani edelleen. Yhteyksiä myös Grateful Deadin suuntaan - Jerry Garcia ainakin tuottanut heitä.
New Riders Of Purple Sage
3
329
Vastaukset
- Country Casanova
jo kolmen vuosikymmenen ajan - ei tunnu hapertuvan ajan saatossa. Mun suosikkilevyt ovat Panama Red ja Powerglide.
Toiseen samanhenkiseen orkkaan eli Commander Cody And His Lost Planet Airmen pätevät samat lainalaisuudet. Hieno perinnetietoinen musa on kaikkein ajattominta.- Greeny
Myös Commander Codyn bändi on suuri suosikkini kautta vuosien. Heidän "We've Got a Live One Here" kiekkonsa on soinut vinyylinä jo ns. tiensä päähän ja olen siirtynyt CD -versioon. Ei oo riemulla rajaa ja tietty taitavasti soitettua vaikka saattaa olla hiukka kieli poskessakin tehtyä.
- Jussi
Kiinnostaako myös alkuperäinen virike? Greyn lännen romaani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805