Aloitin vasta e-pillerit ja pohdin että koska voin aloittaa yhdynnän ilman kondomia niin etten tule raskaaksi.. saanko heti menkkojeni loputtua jo alkaa kondoomittomaan yhdyntään..?
Koska voin alottaa yhdynnän ilman kondomia
10
1067
Vastaukset
- hohhoijjaa.
mikäs merkki on kyseessä?? lukeekos ohjevihossa??
- onneton
merkki on yasmine eikä ohjees lue..
- hoitsu
onneton kirjoitti:
kysynyt lääkäriltä?
- onneton
hoitsu kirjoitti:
kysynyt lääkäriltä?
valitettavasti en
- hohhoijjaa.
onneton kirjoitti:
Netti on kätevä paikka. sieltä löytyy kyllä tieto joka asiaan.
Itse voin entisenä Yasministina sanoa, että teho alkaa heti ekasta pilleristä. Niin lääkäri sanoi mulle. - otit
onneton kirjoitti:
valitettavasti en
Siis jos otit ensimmäisen pillerin ekana vuotopäivänä, teho alkoi heti. Muuten sinun täytyy käyttää lisäehkäisyä ensimmäisen laatan ajan.
- hohhoijjaa.
ääää...testi
- täällä
en tiedä mitä merkkiä käytät, mutta mulla on sellainen kuva, että jos pillerit aloittaa ekana vuotopäivänä, voi vaikka heti aloittaa yhdynnät ilman kondomia. jos taas aloittaa muuna kuin ekana vuotopäivänä, niin pitää pitää 2 viikkoa kondomia. näin mulle sanottiin kun alotin nuvaringin käytön. se on siis ehkäisyrengas, mutta vaikuttava aine on ihan sama ku e-pillereissä, laitetaan kehoon vaan "eri muodossa". luulisin, että tämä sama sääntö pätee kaikkiin yhdistelmäehkäisymuotoihin..
btw, en enää käytä nuvaringiä, koska se oli ihan kamala. mutta kuitenkin..- ???
Kiitos tiedosta ja haluisin vielä kysyä ellei tää oo liian henkilökohtaista että miksi et enää käytä nuvaringia..? koska mun terveydenhoitaja suositteli sitä ja sano et monet nuoret on käyttäny sitä ja kokenu mukavammaks kun ehkäsypillerit.. ja olenki harkinnu et siirtyisin niihin.. ongelmana vaan on et ne on vähän kalliimpii ku e-pillerit..
- kaikin tavoin
??? kirjoitti:
Kiitos tiedosta ja haluisin vielä kysyä ellei tää oo liian henkilökohtaista että miksi et enää käytä nuvaringia..? koska mun terveydenhoitaja suositteli sitä ja sano et monet nuoret on käyttäny sitä ja kokenu mukavammaks kun ehkäsypillerit.. ja olenki harkinnu et siirtyisin niihin.. ongelmana vaan on et ne on vähän kalliimpii ku e-pillerit..
se on kyllä ehdottomasti parempi kuin yksikään pilleri, ei aiheuta (ainakaan mulle) mitään sivuvaikutuksia, tosin nekin on yksilöllisiä ! Elämä tän renkaan kanssa on TODELLA helppoa ja hinta ei huoleta yhtään! Hyvästä kannattaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145