Ei ole ennen sattunut omalle kohdalle..

Sakke

Tapasin tasan neljä kuukautta sitten tytön ja tämän jälkeen ollaan melko tiiviisti nähty. Ja nyt suhde näyttäisi menevän siihen suuntaan, että yhdessä ollaan. Minua vain häiritsee se, että en saa juurikaan koskaan kuulla minkäänlaisia kauniita sanoja suhteesta. Aina saan itse aloittaa ja tämänkin jälkeen hyvin vaikeasti jotakin voi kuulua toiselta osapuolelta.. Minulle aivan uusi asia, en ole tottunut tällaiseen. Kertokaapas immeiset esim. kuinka pitkän ajan jälkeen itse sanotte / tai teille on sanottu etä rakastaa toista??
T: Ihan pihalla..

3

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .dakota.

ihmiset ovat niin erilaisia...toiset ovat tunteellisempia kuin toiset, eivätkä kaikki näytä välittämistään sanoilla. Itse tarvitsen niitä kaikki välittämisen muotoja, koska itsekin näytän tunteeni kaikilla tavoilla, enkä voi olla onnellinen muuten. Itse olen sanonut kahdelle ihmiselle rakastavani, toiselle 2kk jälkeen ja toiselle 3kk jälkeen. Toisessa kyllä mies siis sanoi ensin. mutta ei tuollaista voi sanoa koska se kuuluu sanoa...itsekin nyt jälkikäteen ymmärrän, etten oikeasti vielä tajunnut sitä, mitä kaikkea se rakastaminen sisältää. en periaatteessa vielä rakastanut niin paljon kuin silloin alussa luulin. se syvin rakkaus tulee paljon pidemmän yhdessäolon jälkeen, ja se vain syvenee.

Mutta voithan puhua naisesi kanssa, voit kysyä häneltä suoraan hänen tunteistaan. Jotkut ihmiset eivät vain osaa sanoa, tai eivät ymmärrä että toiselle ihmiselle sillä on suuri merkitys. 4kk on kuitenkin vielä lyhyt aika, ei suuret tunteet välttämättä muodostu siinä ajassa. malttia, nauttikaa yhteisistä hetkistä. tuskin tyttö kanssasi olisi ellei välittäisi.

• joku vaan

mä seurustelin kerran yhen miehen kanssa mut vaan jotain noi 3-4kk.se aina välillä sanos mulle et se rakastaa mua mutta en koskaan sanonut sille et rakastan sitä ku en yksinkertasesti tuntenu et rakastan sitä.. tykkäsin kyllä.. noh nyt mä seurustelen onnellisesti yhen toisen tyypin kaa.. ja mä tod rakastan sitä=) sanoin sille jo noin yhen kk jälkeen et mä rakastan sitä heh.mut se tais sanoo sen eka mulle?:)

• vesinainen26

Henkilökohtasesti pidän 4kk hyvin lyhyenä aikana minkäänmoisen 'rakkauden' muodostumiseen, ja mitä sellaisia sanomaan, ellei pidä paikkaansa?Meillä poikaystävä alko kertoa rakastavansa n.3kk yhdessäolon jälkeen, itselläni oli vaikeuksia sanoa sitä ennen kuin vuosi tuli täyteen..ja kun 14kk oltiin oltu yhdessä, mies keksikin ettei taida rakastaakaan enää. Mitä helvettiä sellanen rakkaus muka on?? Rakkaus ei oikeasti synny ja katoa noin nopeasti ilman kummempia syitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe