Niistä ei ole mitään muuta kuin harmia...
Unohtakaa naiset
4
563
Vastaukset
niin Suomessa ei ois suunnilleen yhtään heteroa ihmistä,kummasti se veri vaan vetää vastakkaista sukupuolta kohti vaikka kuinka yrittäis panna vastaan :( Ihminen on kaikessa säälittävyydessään edelleen täysin viettiensä vietävissä....
- Art-zi
Jaahas, onko sinulla huonoja kokemuksia kauniimmasta sukupuolesta? No jos yhden naisen kohdalla ei homma toiminut, niin kokeile sitten jotain toista. Yrittänyttä ei laiteta ja minultakin kaatui aikoinaan yksi pitempiaikainen suhde, mutten minä silti ole heittänyt kirvestä kaivoon naisten suhteen.
Ja se millasta harmia/kohtelua itsekukin saa naisilta, niin tarttis varmaan itse katsoo siihen peiliin ja miettiä miksi kävi näin. Toivon et joskus löydän fiksun ja omilla aivoillansa ajattelevan naisen, ehkei näistä tapauksista sitten ole niin paljon harmia kuin hmmm..."sutturoista". - vup
katkeraa puhetta
- Yks sinkkumies
...vaikka ei erityistä harmia ole ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750