Babor ihonhoitotuotteet?

meri

Kävin kosmetologilla, joka suositteli minulle heidän käyttämiään Baborin tuotteita. Myydäänköhän niitä jossain muualla kuin kauneushoitoloissa?
Minua itseäni hieman hirvitti näiden tuotteiden hinta, ei tee mieli maksaa pienestä purkista yli 30e. sen verran tiukka kuitenkin on opiskelijan budjetti. Onko kenelläkään kokemuksia näistä tuotteista?

9

8563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

No ainakin se peittävä meikkivoide (sellainen pieni purkki) on kestänyt jokapäiväisessä käytössä itselläni nyt 2 vuotta joten riittoisa on ainakin. Oli myös paljon halvempi ja parempi kuin esim. Joe Blasco ja halvempi (silloin 17 eur, Blasco jotain 45 euroa9

• 64 v.

Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

• ilusmann
        64 v. kirjoitti:

Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

Hei,
        Vastaus tulee kovin myöhään ja toivottavasti ongelma Babor -jälleenmyyntipisteen tiimoilta on jo selvinnyt. Jos sopivaa ei ole löytynyt, niin minulla on kaikki Suomen Babor -jälleenmyyjät tiedostostossa, kun toimin Baborin maahantuojan palveluksessa. Autan mielelläni lähimmän jälleenmyyjän löytämisessä.

• Sele
        ilusmann kirjoitti:

Hei,
        Vastaus tulee kovin myöhään ja toivottavasti ongelma Babor -jälleenmyyntipisteen tiimoilta on jo selvinnyt. Jos sopivaa ei ole löytynyt, niin minulla on kaikki Suomen Babor -jälleenmyyjät tiedostostossa, kun toimin Baborin maahantuojan palveluksessa. Autan mielelläni lähimmän jälleenmyyjän löytämisessä.

Hei!

Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.

• Rypytön
        Sele kirjoitti:

Hei!

Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.

Hei,
        Käy kysymässä Porvoon Kemikalioaitasta, heillä on ainakin joskus ollut jotain. Muuten taitaa tulla Helsingin reissu ainakin EL Salongista löytyy.
        Terveisin rypytön

• Verkossa
        64 v. kirjoitti:

> Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

Googlella löytyi http://www.babor.fi/ josta ainakin yhteystietoja löytyy.

• Verkossa
        Sele kirjoitti:

Hei!

> En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin.

Netistä löytyy osoite http://www.babor.fi/ sieltä ainakin yhteystietoja löytyy.

• Sele
        Rypytön kirjoitti:

Hei,
        Käy kysymässä Porvoon Kemikalioaitasta, heillä on ainakin joskus ollut jotain. Muuten taitaa tulla Helsingin reissu ainakin EL Salongista löytyy.
        Terveisin rypytön

Kiitos pajon avusta. Kävin Porvoon Kemikaliossa ja sieltä löytyi kaipaamani voide. Nyt pysyy nassu kosteana!1 =) Kiitos

• baboristi
        Verkossa kirjoitti:

> En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin.

Netistä löytyy osoite http://www.babor.fi/ sieltä ainakin yhteystietoja löytyy.

Kauneushoitola maarit halmetoja helsinki myy hoitotuotteita puh.09 1352917

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      53
      5650
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      72
      2741
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1990
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1826
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      159
      1811
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1753
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1518
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1151
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1139
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      956
    Aihe