Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Babor ihonhoitotuotteet?

meri

Kävin kosmetologilla, joka suositteli minulle heidän käyttämiään Baborin tuotteita. Myydäänköhän niitä jossain muualla kuin kauneushoitoloissa?
Minua itseäni hieman hirvitti näiden tuotteiden hinta, ei tee mieli maksaa pienestä purkista yli 30e. sen verran tiukka kuitenkin on opiskelijan budjetti. Onko kenelläkään kokemuksia näistä tuotteista?

9

7950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

      No ainakin se peittävä meikkivoide (sellainen pieni purkki) on kestänyt jokapäiväisessä käytössä itselläni nyt 2 vuotta joten riittoisa on ainakin. Oli myös paljon halvempi ja parempi kuin esim. Joe Blasco ja halvempi (silloin 17 eur, Blasco jotain 45 euroa9

      • 64 v.

        Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.


      • ilusmann
        64 v. kirjoitti:

        Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

        Hei,
        Vastaus tulee kovin myöhään ja toivottavasti ongelma Babor -jälleenmyyntipisteen tiimoilta on jo selvinnyt. Jos sopivaa ei ole löytynyt, niin minulla on kaikki Suomen Babor -jälleenmyyjät tiedostostossa, kun toimin Baborin maahantuojan palveluksessa. Autan mielelläni lähimmän jälleenmyyjän löytämisessä.


      • Sele
        ilusmann kirjoitti:

        Hei,
        Vastaus tulee kovin myöhään ja toivottavasti ongelma Babor -jälleenmyyntipisteen tiimoilta on jo selvinnyt. Jos sopivaa ei ole löytynyt, niin minulla on kaikki Suomen Babor -jälleenmyyjät tiedostostossa, kun toimin Baborin maahantuojan palveluksessa. Autan mielelläni lähimmän jälleenmyyjän löytämisessä.

        Hei!

        Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.


      • Rypytön
        Sele kirjoitti:

        Hei!

        Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.

        Hei,
        Käy kysymässä Porvoon Kemikalioaitasta, heillä on ainakin joskus ollut jotain. Muuten taitaa tulla Helsingin reissu ainakin EL Salongista löytyy.
        Terveisin rypytön


      • Verkossa
        64 v. kirjoitti:

        Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

        > Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

        Googlella löytyi http://www.babor.fi/ josta ainakin yhteystietoja löytyy.


      • Verkossa
        Sele kirjoitti:

        Hei!

        Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.

        > En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin.

        Netistä löytyy osoite http://www.babor.fi/ sieltä ainakin yhteystietoja löytyy.


      • Sele
        Rypytön kirjoitti:

        Hei,
        Käy kysymässä Porvoon Kemikalioaitasta, heillä on ainakin joskus ollut jotain. Muuten taitaa tulla Helsingin reissu ainakin EL Salongista löytyy.
        Terveisin rypytön

        Kiitos pajon avusta. Kävin Porvoon Kemikaliossa ja sieltä löytyi kaipaamani voide. Nyt pysyy nassu kosteana!1 =) Kiitos


      • baboristi
        Verkossa kirjoitti:

        > En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin.

        Netistä löytyy osoite http://www.babor.fi/ sieltä ainakin yhteystietoja löytyy.

        Kauneushoitola maarit halmetoja helsinki myy hoitotuotteita puh.09 1352917


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe