"Kostotoimia"?

Myy

Alan pikkuhiljaa olla kyllästynyt tähän vedätykseen, jota kohtaan kerta toisensa jälkeen, ihminen toisensa jälkeen... Joten ihan terapeuttisessa mielessä ajattelin kysellä teiltä, rakkaat siskot, minkälaisia vastatoimenpiteitä olette suorittaneet?
Ei ole tarkoitus rikollisiin puuhiin ryhtyä, tai ketään vahingoittaakkaan, mutta jos vähän piristäisi... ;-)

12

1826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kostoideaautomaatti

Mitä kostetaan ja kenelle?

• kostajatarX

Vitsit, mäkin haluan kostaa laillisin keinoin. Onko ideoita? Mitä jos tilais jotain noloa postissa jätkän työpaikalle?

• kill bill rules
        kostajatarX kirjoitti:

Vitsit, mäkin haluan kostaa laillisin keinoin. Onko ideoita? Mitä jos tilais jotain noloa postissa jätkän työpaikalle?

Hei joo...minäkin haluaisin kostaa...aivan mieletön kostonhalua sisälläni, voisin tehdä mitä vaan ! Aivan kuin Kill Bill-leffassa...toki laillisin keinoin ja että se tuntuisi todella !!

• Taiinaaah
        kill bill rules kirjoitti:

Hei joo...minäkin haluaisin kostaa...aivan mieletön kostonhalua sisälläni, voisin tehdä mitä vaan ! Aivan kuin Kill Bill-leffassa...toki laillisin keinoin ja että se tuntuisi todella !!

Kun mittani tuli täyteen niin kerroin että olen maksullinen. loukkaa todella paljon,jes:)

• Stoa

Silmä silmästä ei ole hyvä tie lähteä kulkemaan. Juutalaisetkin se johti riitoihin jatkuviin. Siis ole kärsivällinen ja nöyrä, vielä löydät mukavan miehen joka kanssasi elämän haluaa viettää.

Pieni vitsi suhteen jälkeen hyväksyttänee.

• Utelias*

No montas kertaa "Myytä" ollaan vedätetty sitten, ja millaisia tapauksia ne oli?

• Myy

Hmmm... Hmmm... Mennyt laskuissa sekaisin... Mutta 22 vuotta deittailleena näitä kokemuksia on ehtinyt kertyä. Toki muutama pidempi suhdekin, joista yleensä itse olen lähtenyt, enemmän tai vähemmän tilanteen pakosta. Mutta ihmettelen niin suuresti tätä touhua nykyään... oikein sydämistyttää! Puheet on suuret, teot olemattomat. Tuntuu, kuin kukaan ei välittäisi enää muuta kuin itsestään. Ihmisistä tullut kertakäyttöisiä kulutushyödykkeitä. Tähän asti olen onnistunut katkeroitumista välttämään (siitähän olisi haittaa ainoastaan itselleni), ja liiankin kiltisti kääntänyt toista poskea (tai silmää), mutta nyt on kiltin tytön syndrooma kääntymässä One Angry Bitchin syndroomaksi! Vuoden verran edellinen ehti lirkutella, ja kun vihdoin haluamansa sai (ja todella saikin! ja useasti ja perusteellisesti), niin johan häviää kuin mummu sumuun.. Kaikki, joita viimeiseksi pelimiehiksi kuvittelisi, juuri sellaisiksi tuntuvat osoittautuvan...
        Varokaa kaikki, jotka tulette minulle vielä lirkuttelemaan, käytän hyväkseni ja syön elävältä!

- entinen Myy, nykyinen Musta Leski

• Musta Leski
        Myy kirjoitti:

Hmmm... Hmmm... Mennyt laskuissa sekaisin... Mutta 22 vuotta deittailleena näitä kokemuksia on ehtinyt kertyä. Toki muutama pidempi suhdekin, joista yleensä itse olen lähtenyt, enemmän tai vähemmän tilanteen pakosta. Mutta ihmettelen niin suuresti tätä touhua nykyään... oikein sydämistyttää! Puheet on suuret, teot olemattomat. Tuntuu, kuin kukaan ei välittäisi enää muuta kuin itsestään. Ihmisistä tullut kertakäyttöisiä kulutushyödykkeitä. Tähän asti olen onnistunut katkeroitumista välttämään (siitähän olisi haittaa ainoastaan itselleni), ja liiankin kiltisti kääntänyt toista poskea (tai silmää), mutta nyt on kiltin tytön syndrooma kääntymässä One Angry Bitchin syndroomaksi! Vuoden verran edellinen ehti lirkutella, ja kun vihdoin haluamansa sai (ja todella saikin! ja useasti ja perusteellisesti), niin johan häviää kuin mummu sumuun.. Kaikki, joita viimeiseksi pelimiehiksi kuvittelisi, juuri sellaisiksi tuntuvat osoittautuvan...
        Varokaa kaikki, jotka tulette minulle vielä lirkuttelemaan, käytän hyväkseni ja syön elävältä!

Onko todella näin mielikuvituksettomia ihmisiä? Erikoista... No, kerrompa teille jossain vaiheessa sitten omia ratkaisujani.

• Korppi*
        Myy kirjoitti:

Tolla pelillä sä missaat ne hyvätkin miehet. Kyllä meitäkin kuule vielä riittää. Älä anna periksi ja ryhdy ilkeäksi nartuksi.

• Myy (ex mustaleski)
        Korppi* kirjoitti:

Tolla pelillä sä missaat ne hyvätkin miehet. Kyllä meitäkin kuule vielä riittää. Älä anna periksi ja ryhdy ilkeäksi nartuksi.

Jää muuten elämä elämättä, jos bitchiksi alkaisin ;-) Noita fiilareita tulee aina hetkellisesti, mutta onneksi menevät nopeasti ohi. Ja "happy-go-lucky" pompottaa taas... :-)

• Korppi*
        Myy (ex mustaleski) kirjoitti:

Jää muuten elämä elämättä, jos bitchiksi alkaisin ;-) Noita fiilareita tulee aina hetkellisesti, mutta onneksi menevät nopeasti ohi. Ja "happy-go-lucky" pompottaa taas... :-)

Noniin, hyvä. Koitahan pärjäillä siellä :) *halaus*

• se Myy
        Korppi* kirjoitti:

Noniin, hyvä. Koitahan pärjäillä siellä :) *halaus*

tuntuipa hyvältä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5940
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3369
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2581
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2145
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2095
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1649
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe