Alan pikkuhiljaa olla kyllästynyt tähän vedätykseen, jota kohtaan kerta toisensa jälkeen, ihminen toisensa jälkeen... Joten ihan terapeuttisessa mielessä ajattelin kysellä teiltä, rakkaat siskot, minkälaisia vastatoimenpiteitä olette suorittaneet?
Ei ole tarkoitus rikollisiin puuhiin ryhtyä, tai ketään vahingoittaakkaan, mutta jos vähän piristäisi... ;-)
"Kostotoimia"?
12
1826
Vastaukset
- kostoideaautomaatti
Mitä kostetaan ja kenelle?
- kostajatarX
Vitsit, mäkin haluan kostaa laillisin keinoin. Onko ideoita? Mitä jos tilais jotain noloa postissa jätkän työpaikalle?
- kill bill rules
kostajatarX kirjoitti:
Vitsit, mäkin haluan kostaa laillisin keinoin. Onko ideoita? Mitä jos tilais jotain noloa postissa jätkän työpaikalle?
Hei joo...minäkin haluaisin kostaa...aivan mieletön kostonhalua sisälläni, voisin tehdä mitä vaan ! Aivan kuin Kill Bill-leffassa...toki laillisin keinoin ja että se tuntuisi todella !!
- Taiinaaah
kill bill rules kirjoitti:
Hei joo...minäkin haluaisin kostaa...aivan mieletön kostonhalua sisälläni, voisin tehdä mitä vaan ! Aivan kuin Kill Bill-leffassa...toki laillisin keinoin ja että se tuntuisi todella !!
Kun mittani tuli täyteen niin kerroin että olen maksullinen. loukkaa todella paljon,jes:)
- Stoa
Silmä silmästä ei ole hyvä tie lähteä kulkemaan. Juutalaisetkin se johti riitoihin jatkuviin. Siis ole kärsivällinen ja nöyrä, vielä löydät mukavan miehen joka kanssasi elämän haluaa viettää.
Pieni vitsi suhteen jälkeen hyväksyttänee. - Utelias*
No montas kertaa "Myytä" ollaan vedätetty sitten, ja millaisia tapauksia ne oli?
- Myy
Hmmm... Hmmm... Mennyt laskuissa sekaisin... Mutta 22 vuotta deittailleena näitä kokemuksia on ehtinyt kertyä. Toki muutama pidempi suhdekin, joista yleensä itse olen lähtenyt, enemmän tai vähemmän tilanteen pakosta. Mutta ihmettelen niin suuresti tätä touhua nykyään... oikein sydämistyttää! Puheet on suuret, teot olemattomat. Tuntuu, kuin kukaan ei välittäisi enää muuta kuin itsestään. Ihmisistä tullut kertakäyttöisiä kulutushyödykkeitä. Tähän asti olen onnistunut katkeroitumista välttämään (siitähän olisi haittaa ainoastaan itselleni), ja liiankin kiltisti kääntänyt toista poskea (tai silmää), mutta nyt on kiltin tytön syndrooma kääntymässä One Angry Bitchin syndroomaksi! Vuoden verran edellinen ehti lirkutella, ja kun vihdoin haluamansa sai (ja todella saikin! ja useasti ja perusteellisesti), niin johan häviää kuin mummu sumuun.. Kaikki, joita viimeiseksi pelimiehiksi kuvittelisi, juuri sellaisiksi tuntuvat osoittautuvan...
Varokaa kaikki, jotka tulette minulle vielä lirkuttelemaan, käytän hyväkseni ja syön elävältä!
- entinen Myy, nykyinen Musta Leski - Musta Leski
Myy kirjoitti:
Hmmm... Hmmm... Mennyt laskuissa sekaisin... Mutta 22 vuotta deittailleena näitä kokemuksia on ehtinyt kertyä. Toki muutama pidempi suhdekin, joista yleensä itse olen lähtenyt, enemmän tai vähemmän tilanteen pakosta. Mutta ihmettelen niin suuresti tätä touhua nykyään... oikein sydämistyttää! Puheet on suuret, teot olemattomat. Tuntuu, kuin kukaan ei välittäisi enää muuta kuin itsestään. Ihmisistä tullut kertakäyttöisiä kulutushyödykkeitä. Tähän asti olen onnistunut katkeroitumista välttämään (siitähän olisi haittaa ainoastaan itselleni), ja liiankin kiltisti kääntänyt toista poskea (tai silmää), mutta nyt on kiltin tytön syndrooma kääntymässä One Angry Bitchin syndroomaksi! Vuoden verran edellinen ehti lirkutella, ja kun vihdoin haluamansa sai (ja todella saikin! ja useasti ja perusteellisesti), niin johan häviää kuin mummu sumuun.. Kaikki, joita viimeiseksi pelimiehiksi kuvittelisi, juuri sellaisiksi tuntuvat osoittautuvan...
Varokaa kaikki, jotka tulette minulle vielä lirkuttelemaan, käytän hyväkseni ja syön elävältä!
- entinen Myy, nykyinen Musta LeskiOnko todella näin mielikuvituksettomia ihmisiä? Erikoista... No, kerrompa teille jossain vaiheessa sitten omia ratkaisujani.
- Korppi*
Myy kirjoitti:
- entinen Myy, nykyinen Musta LeskiTolla pelillä sä missaat ne hyvätkin miehet. Kyllä meitäkin kuule vielä riittää. Älä anna periksi ja ryhdy ilkeäksi nartuksi.
- Myy (ex mustaleski)
Korppi* kirjoitti:
Tolla pelillä sä missaat ne hyvätkin miehet. Kyllä meitäkin kuule vielä riittää. Älä anna periksi ja ryhdy ilkeäksi nartuksi.
Jää muuten elämä elämättä, jos bitchiksi alkaisin ;-) Noita fiilareita tulee aina hetkellisesti, mutta onneksi menevät nopeasti ohi. Ja "happy-go-lucky" pompottaa taas... :-)
- Korppi*
Myy (ex mustaleski) kirjoitti:
Jää muuten elämä elämättä, jos bitchiksi alkaisin ;-) Noita fiilareita tulee aina hetkellisesti, mutta onneksi menevät nopeasti ohi. Ja "happy-go-lucky" pompottaa taas... :-)
Noniin, hyvä. Koitahan pärjäillä siellä :) *halaus*
- se Myy
Korppi* kirjoitti:
Noniin, hyvä. Koitahan pärjäillä siellä :) *halaus*
tuntuipa hyvältä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085