hei tässä pikku pulma uudesta läväristä..???

`Tintsu

elikkäs.. mä en oo hirveen innokas nyppimään kulmakarvoja, enkä TAVALLAAN osaa. :P [kuulostaa ehkä hassulta..] mut olisin ottamassa kulmalävistyksen...
Mut pitääks mun ensin nyppii kulmakarvoja jätkevämmän näkösiks,
vai nyppiikö e lävistäjä siitä kohtaa vai miten homma menee..??
kasvaako koru pian ulos..?

ja, SATTUUKO SE PALJON? vaikka kipu on henkilö kohtaista, kertokaa vähän tunnelmianne..!!

9

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mewwy

lävistäjä niitä nypi. ihan itse täytyy tuo homma hoitaa... se on sitte ihan itsestä kiinni kuin siistinä ne omat kulmat haluaapi pitää ja näyttääkö se koru siinä nätiltä.

Koru voi kasvaa ulos, mutta kaikissa tapauksissa ei tietenkään niin käy. Kulma on yleisesti ottaen tosi herkkä paikka ja tulehtumis/uloskasvamisriski olemassa. Mulla kulman laittaminen ei sattunut yhtään, se on ehkä ollut kivuttomin kaikista lävistyksistä mitä mulla on ollut, mutta eipä se sitten koskaan kunnolla parantunutkaan sen 1,5 vuoden aikana jonka se tossa killui.

• jooo

Niin, mullakaan se ei sattunut kuin ihan ihan vähän nipisti.Kaikista kivuttomin on ollu ottaa.
        Tottakai se voi kasvaa ulos, ja kulmastahan se herkästi kasvaakin ulos.
        Mulla on ollu kohta puoltoistavuotta tää kulmaläväri,eikä ole kasvanu ulos.:)

• jooo
        jooo kirjoitti:

Niin, mullakaan se ei sattunut kuin ihan ihan vähän nipisti.Kaikista kivuttomin on ollu ottaa.
        Tottakai se voi kasvaa ulos, ja kulmastahan se herkästi kasvaakin ulos.
        Mulla on ollu kohta puoltoistavuotta tää kulmaläväri,eikä ole kasvanu ulos.:)

Niin ei tosiaankaan lävistäjä niitä kulmia ala nyppiin.:)
        Ihan se on periaatteessa sama,että millaset sun kulmakarvat on.
        Ja kyllähän niitä voi nyppiä sen lävärin otonki jälkeen.

• utkdllu

Kerkeät kyllä nyppimään niitä karvojasi myöhemminkin eikä haittaa vaikka reikä/toinen rei'istä sattuisikin tulemaan karvojen kasvualueelle.

• loppuelämän?

Nimimerkki utkdllu päästelee nyt kyllä palturia.

Kulmakarvoihin tehty lävistys tulee hyvin varmasti näkymään koko loppuiän. Reiän arpeen ei kasva uusia karvatuppeja eikä siis karvojakaan. Hyvällä onnella arpi voi jäädä pieneksi, pahimmillaan se voi kasvaa isoksi patiksi.

Minusta kukaan tervejärkinen ei pilaa kasvojaan arvilla. Meitä on moneksi, valitettavasti. Tietämättömiä pitäisi valistaa eikä huijata.

• utkdllu
        loppuelämän? kirjoitti:

Nimimerkki utkdllu päästelee nyt kyllä palturia.

Kulmakarvoihin tehty lävistys tulee hyvin varmasti näkymään koko loppuiän. Reiän arpeen ei kasva uusia karvatuppeja eikä siis karvojakaan. Hyvällä onnella arpi voi jäädä pieneksi, pahimmillaan se voi kasvaa isoksi patiksi.

Minusta kukaan tervejärkinen ei pilaa kasvojaan arvilla. Meitä on moneksi, valitettavasti. Tietämättömiä pitäisi valistaa eikä huijata.

Vai että päästelen palturia, pointtihan oli se että niitä karvoja ei tarvitse nyppiä ennen lävistämistä eikä mahdollisista arvista ollut mtn puhetta. Tiedän kyllä että jos reikä/reiät tyrkätään karvojen kasvualueelle niin niihin kohtiin ei enää karvat kasva. Voisit harjoitella tuota luetun ymmärtämistä vai halusitko kenties vain päästä pätemään tjn?!

• ................

jos ei taho luonnistua tuo kulmien myppiminen niin mene kosmetologille nypityttään.. sitte on ite helppo alkaa pitää siistinä ku nyppii vain säännöllisesti ne muutamat karvat jotka kasvaa..

• `Tintsu

Maksaako se paljonkin se kosmetologi?? :D

• tanya

ei satu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3986
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1041
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe