Tänään menen töihin ensimmäistä kertaa uuteen työpaikkaan. Jännittää ja pelottaa ihan mielettömästi! Toivottavasti pärjään. Olisipa jo pari kuukautta takana =)
Ensimmäinen
7
3072
Vastaukset
- että,
pärähtää! Ei vaiskaan, juupas eipäs juupas eipäs, wheeeee! Tsemiä, hyvin se menee!
- lailla
Ota ihan rauhallisesti vaan pari viikkoa. Sitten se rupee sujumaan lähes itsestään
- blondi-72
..joten tiedän miltä tuntuu jännittäminen kun on uusia työkavereita,uudet vaatimukset ym mutta sitä oppii luottamaan itseensä kun lopulta kaikki meneekin hienosti ja minut otetaan hyvin vastaan. Eli siis mä teen keikkaa ja kiertelen ympäri hesaa.Työ on rankkaa mutta mukavaa.Opin tuntemaan uusia työtapoja,on pakko osata puhua,täytyy tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen oppinut lukemaan karttaa sekä liikkumaan paremmin:)
- jobi
blondi-72 kirjoitti:
..joten tiedän miltä tuntuu jännittäminen kun on uusia työkavereita,uudet vaatimukset ym mutta sitä oppii luottamaan itseensä kun lopulta kaikki meneekin hienosti ja minut otetaan hyvin vastaan. Eli siis mä teen keikkaa ja kiertelen ympäri hesaa.Työ on rankkaa mutta mukavaa.Opin tuntemaan uusia työtapoja,on pakko osata puhua,täytyy tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen oppinut lukemaan karttaa sekä liikkumaan paremmin:)
Millaista homma teet? Tuollainen kiinnostais kyllä.
- Jamppa
jobi kirjoitti:
Hän on varmaan jääkiekkovalmentaja!!!
- blondi-72
jobi kirjoitti:
olen eli kierrän ympäri hesaa toimitilahuoltajana:)
- on hyvä
merkki! Ei kun lykkyä,kyllä kaikki sujuu hyvin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-599327Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036578Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1266320Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1724895- 1694688
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.943273- 1702391
- 652258
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1632214- 572037