..niin ikävöitkö yksinäsi vai lähetätkö esim viestin tai soitat? Mieheni on ulkomailla, ja välillä harmittaa kun hän näyttää ikävänsä niin eri tavalla kuin minä. tai siis ei näytä sitä :) Musta tuntuu hyvältä laittaa ees yksi viesti päivässä, tulee hyvä olo ja tietää että kaikki on kunnossa. Mutta jos itse en tee mitään, mieheni laittaa viestin ehkä kerran tai kaksi viikossa. No sentään sen verran.. mutta tällaisena ensimmäisen pidemmän "eroajan" seurauksena tuntuu, että omat tunteet vain vahvistuvat entisestään, ja samalla kasvaa epävarmuus siitä että mies ei tunnekaan samoin. mitä mies sitten viesteissään kirjoittaa, niin kertoo lyhyesti mitä on tehnyt ja saattaa laittaa että on ikävä, mutta läheskään joka viestissä ei ole välttämättä mitään tuollaisia henkilökohtaisuuksia. mä taidan miettiä liikaa :) mutta tämä raastaa...
Jos sinulla on ikävä naista...
5
1212
Vastaukset
- Honom
Naiset höösää tunteen kimpussa ja pelkää aina pahinta eli tunteettomuutta, miehet on enemmän konkreettisia tekijöitä ja suorittajia ja uskovat sillä tavalla selviytymiseen, joten mm. siksi ne viestit on hiukan erilaiset sisällöltään...
- Jarski
Joskus lähetän, mutta yleensä en. Ikävä johtuu siitä, että on erossa. Jos tuohon ei voi vaikuttaa, eli toinen on jossain kaukana olosuhteiden pakosta, en jää murehtimaan asiaa. Sen sijaan yritän keksiä jotain tekemistä, että aika menisi nopeammin. Odottavan aika on pitkä, eikä se odottamalla lyhene.
- kans
mies matkustelee todella paljon ja ensimmäisillä kerroilla laittoi useammin viestiä, jopa joka päivä. nykyisin laittaa kerran pari viikossa ja esim. 4 päivää kestävillä reissuilla ei laita yhtään viestiä. tavataan muutenkin harvoin, mutta kumpikin tietää kuinka toinen rakastaa eikä ole tarvetta sitä hokea jatkuvasti. sitäpaitti siinä säästää X)
- minmmuliini
olisihhan se kiva jos poikaystävä lähettäisi joka ilta viestin edes että hyvää yötä.
mutta mitäpä sitä toivomaan suotta. - dfdfd
Sillä on vauhti päällä siellä, ettei se edes ehdi miettimään sua siinä sivussa. Onhan siellä nääs niitä naisia ja muuta kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760