Kuinkahan tavallista on, että täällä suomi24 treffesissa samalla henkilöllä on useampi profiili, jolla piiritetään samaa tyttöä, josta ollaann kiinnostuttu.
Joskus on meinaan ollut tilanteita, että joku tosi innokas ihailija katoaa kuvioista kertakeitolla. No voihan se olla, etta katoaa oikeasti. Välillä kuitenkin mietin, että tuleeko se sama tyyppi toisessa profiililla selvittämään tekemisiäni, mitä puhun muille miehille jne.
samalla useita treffi-profiileja?
11
2526
Vastaukset
- vakoilua!
Kyllä muuten tulee!
Tiedän useita, joilla on kaksi profiilia tai enemmänkin, kullakin eri syystä. Mutta ovat tosi fiksuja ihmisiä eivätkä tahallaan sahaa ketään silmään. Katsos, me ollaan täällä aika suljettu joukko sentään.
Mutta jos sä et ole kertonut satuja eka kerralla, et kai kerro toisellakaan. Ei sulla ole mitään pelättävää. Se tyyppi näkee heti, oletko aito..
Sivumennen sanoen, chattailin entisessä elämässä silloisen mieheni kanssa, tietämättä kuka hän oli, hän kun halusi tietää mitä "oikeasti" ajattelin. Ero tuli ja pysyy.- Q nainen
Juu olen tosi rehellinen täällä eli sen puolesta ei kyllä pitäisi tulla murheita.
Haluaisin kait että miehetkin on yhtä rehellisiä, sillä 2xprofiililla huijaaminen täällä on lapsellisen helppoa. Sellaisesta tyypistä en sitten enään innostuisi.
- kokenut
On täällä, useitakin miehiä jos varmaan naisiakin usealla eri profiililla, eikä kaikki todellakaan rehellisissä tarkoituksissa. Mulle kävi niin, mutta raukka sotkeentui viesteissään, patologinen paskanpuhuja. Samoin näitä katoajia on ollut, heti kun alkaa treffeistä sopimaan, kaveri katoaa, ja kyllä sitä aika helposti tekstistä kuitenkin huomaa saman ihmisen.
- multiface
Minulla un useita eri toistensakaltaisia profiileja (tällä hetkellä 10). Näin moninkertaistan mahdollisuuteni päästä yhteyksiin kiinnostavien naisten kanssa.
- Q nainen
No viitsisitkö kertoa lisää?
Pommitatko sä samaan mielenkiintoista naishenkilöä usealla eri profiililla? Esimerkiksi siksi, että haluat tietää naisesta KAIKEN, muttet halua paljastaa hänelle, että olet näin kiinnostunut. Urkit siis tietoja ja harrastat kivaa small talkkia usean eri profiilin kanssa. - juuuuuu
varmaan insinööri?varusteena putkiaivot.
- Erkinveli Heikki
Tuota ei usko Erkkikään ja
Erkin veli Heikki haluaa tässä sanoa,että laitappa 10 lisää naisten nimimerkeillä,saat niistä omille niceillesi seuraa.Ja ajankäyttösikin parantuu. - kokeillut
Kun eka kerran huomaa, että mies on vetäny nenästä monella profiililla, niin vastaisuudessa on toki varovaisempi.
Onneksi tyylin tunnistaa aika helposti. Kohta tulee kuitenkin niitä "lentäviä lauseita". Kun kysyy kaikilta samat kysymykset, niin näkeehän sen onko sama vai eri ihminen. Jotkut puhuu sillä tavalla itsensä pussiin. Ei kattos ole helppoa hoitaa kymmentä minää yhtäaikaa!
Jos taas on rehellinen, ei käy kuinkaan; eikä sillä silloin muutenkaan olis väliä vaikka toisella olis kymmenen profiilia.
Siis naiset: tehkää tämmöiselle multifacelle sama temppu, ei se oo vaikeeta.
Sitten toisekseen, voi aina avata ja ylläpitää monta nettiyhteyttä kerralla, jolloin toinen ei huomaa, että olet linjoilla monella nimellä yhtaikaa. Näinhän ne miehetkin tekee. - Q Nainen
kokeillut kirjoitti:
Kun eka kerran huomaa, että mies on vetäny nenästä monella profiililla, niin vastaisuudessa on toki varovaisempi.
Onneksi tyylin tunnistaa aika helposti. Kohta tulee kuitenkin niitä "lentäviä lauseita". Kun kysyy kaikilta samat kysymykset, niin näkeehän sen onko sama vai eri ihminen. Jotkut puhuu sillä tavalla itsensä pussiin. Ei kattos ole helppoa hoitaa kymmentä minää yhtäaikaa!
Jos taas on rehellinen, ei käy kuinkaan; eikä sillä silloin muutenkaan olis väliä vaikka toisella olis kymmenen profiilia.
Siis naiset: tehkää tämmöiselle multifacelle sama temppu, ei se oo vaikeeta.
Sitten toisekseen, voi aina avata ja ylläpitää monta nettiyhteyttä kerralla, jolloin toinen ei huomaa, että olet linjoilla monella nimellä yhtaikaa. Näinhän ne miehetkin tekee.Kiitos mielenkiintoisesta viestistäsi.
No jotain tuon suuntaista olen havainnut.
Lisäksi minua häiritsee tuo online/offline lamppu. Sen haittapuolena on, ettei voi rauhassa käydä omilla sivuilla. Häirikkö ryntää heti pommittamaan, kun mun lamppu syttyy. Ja lisäksi tarkkailevat milloin olen viimeksi treffi-käynyt sivuilla jne. No tätähän ongelmaa ei olisi, jos itsellä olisi monta profiilia.
Juu olisihan tuollainen multiprofiili-juttu tosi helppoa kusettamista. Itse muuten otin ilmoitukseni pois eilen. Juu ehtihän se olla näytillä 1 kk. Muutaman kivan etäkaverin vuoksi olisin kyllä halunut pitää sitä pidempää, ehkä käyn vaihtamassa Email-tiedot. - kokeillut
Q Nainen kirjoitti:
Kiitos mielenkiintoisesta viestistäsi.
No jotain tuon suuntaista olen havainnut.
Lisäksi minua häiritsee tuo online/offline lamppu. Sen haittapuolena on, ettei voi rauhassa käydä omilla sivuilla. Häirikkö ryntää heti pommittamaan, kun mun lamppu syttyy. Ja lisäksi tarkkailevat milloin olen viimeksi treffi-käynyt sivuilla jne. No tätähän ongelmaa ei olisi, jos itsellä olisi monta profiilia.
Juu olisihan tuollainen multiprofiili-juttu tosi helppoa kusettamista. Itse muuten otin ilmoitukseni pois eilen. Juu ehtihän se olla näytillä 1 kk. Muutaman kivan etäkaverin vuoksi olisin kyllä halunut pitää sitä pidempää, ehkä käyn vaihtamassa Email-tiedot.Sinähän voit katsella muutaman profiilin ilman että kirjaudut itse sisään (haku - laaja haku). Siten näet onko ne sun etsimät siellä, ja milloin ne on viimeks olleet online. Eikä kukaan näe että olet käynyt katsomassa.
Silleen mä olen kylmästi hylännyt muutaman miehen, ne kun on viestittäneet että "vain sinä" jne. ja ovat kuitenkin jatkaneet flirttailua muitten kanssa. Sen taas useimmiten näkee siitä millaisia viestejä niitten vieraskirjoissa on.. ja niihin naisiin taas voi ottaa yhteyttä jne... eli on aika helppoa päästä jonkun jäljille. Itse asiassa me ollaan aika suljettu ja myös osin läpinäkyvä joukko täällä Treffeillä.
ELÄKÖÖN KANSSASISARET, KIITOS TEILLE KAIKESTA AVUSTA!!!
Jos sitten kuitenkin haluat ottaa yhteyttä, niin se käy vain kirjautuneena online tietty. Laita niille muutamille, joitten kanssa haluat kommunikoida sun eemeliosoite, kyllä ne siihen kirjoittaa jos ne haluaa olla sun kanssa. Mulle ainakin on tullut sillä tavalla uusia ystäviä.
Ja sitten se namu pohjalla: mä löysin "sen oikean" täältä Treffeiltä..! Mutta sitten vasta kun minua(kin) oli ensin kusetettu ja opin olemaan varovainen. - Insinööri ilman putkiaivoja
Ihmisellä on joku luonne ja se näkyy jutuissasi. Sun jutut kiinnostaa tai ei kiinnosta toista osapuolta. Jos vaihdat profiilia, niin ei persoonallisuutesi silti siitä muutu. Eli toisen profiilin kanssa on sama juttu: jos ei äsken kiinnostanut niin miksi sitten nyt kiinnostaisi?
Jos näyttelet jotain muuta kuin olet, niin mitä se hyödyttää? Jäät kumminkin ennen pitkää kiinni ja silloin koko näyttely menee hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087