karvalakki-CLK:n omistajalle ja "faneille" :)

Herra MB

Kuten odottelin koko eilisen päivän karvasta vastakirjoitusta en sentään arvannut, että alentuisit valehtelemaan täällä kaikille kirkkain silmin. Mutta sitähän se kateus teettää. On sellainen sanonta, että kun taito loppuu, alkaa hillitön raakuus.

Juuri tämä osoittaa kateellisuuden, alemmuuden tunteen sekä itsesäälissä rypemisen, että hänen pitää aloittaa monta uutta keskustelua samasta asiasta ja vieläpä suurien valheiden kera.

En silti olisi uskonut, että Goldfinger alentuu valehteluun ja takin kääntämiseen näinkin röyhkeästi. Pitänee tässä hieman korjata asioita ennenkuin fanit tai "fani" :):) alkavat mielissään ylistämään suurta johtajaansa ja idoliansa.

Tuosta lasikatosta sen verran ensinnäkin. Miksi valehtelet ja puhut jotain Kotkan asuntomessuista? Kerro minulle? Toiseksi en usko että Suomesta löytyy sellaista taloa missä olisi 100%:sti lasikatto. En ainakaan ole koskaan kenenkään kuullut semmoista puhuttavan. En sitten tiedä mistä tämä meidän suuri kaikkitietävä karvalakkimallin Mersun omistaja on tuollaisia kuullut. Varmaankin Golf-klubin kaverit ovat sellaisia rakennelleet.

Goldfinger ei uskalla varmaan edes käydä sellaisessa liikekeskuksessa missä on lasikatto, koska hän pelkää sen romahtavan niskaansa ;) Tämä suurmies, joka ei ole koskaan elämässään nähnyt lasikattoja saati sitten 5000neliön taloja. Ei muuten vastannut mihinkään kysymyksiinikään, joten miten häneltä sitten mitään voi odottaa...

Olen sen verran elänyt ja nähnyt kaikkea, joten tunnistin heti tälle palstalle tullessa, että tämä Goldfinger on tietokonenörtti, tyhjätasku, jolla lapsena on mennyt huonosti. Nyt hän yrittää purkaa fantasiansa ja haaveensa tällä palstalla meihin. Varsinkin nyt kun hän huomasi, että haaveidensa veroinen mies saapui tänne kepittämään häntä mennen tullen. "Hän on minun fantasiaani rikkaampi ja jopa komeampi talo. Olisi pitänyt valehdella itse ainakin 1000neliön talo ja 600 mersu pihaan. Miksi minä meninkään kertomaan niitä kaatopaikkajuttuja ja linnakokemuksia"

Olen aina tiennyt, että suomalaiset ovat kateellista kansaa, mutta tämä Goldfinger ylitti kaikki käsitykseni.

Ihmettelenkin nyt suuresti sitä, että hän tässä viime vai tällä viikolla vannoi minun ja Hugon olevan sama henkilö. Hänellä oli siihen varmat todisteetkin :):) Sitten hän ehdotti siitä minulle vetoa. Olen nyt ehdottanut hänelle sitä moneen kertaan takaisin, mutta huomasi olevansa tappiolla ja ei ole vastannut siihen. Odottelenkin nyt, että hän on sanojensa mittainen mies ja vastaa huuteluihinsa.

Kuten jo aiemmin sanoin minua ei köyhien ja varsinkaan Goldfingerin rahat kiinnosta siinä muodossa, että joku lahjoittaisi minulle ne. Siinähän pian jää sellaiseen käsitykseen, että olen paha mies kun köyhätkin työntävät minulle rahanyssäköitä. Ja vieläpä tuollainen hyttysen paskan veroinen summa.

Eli ehdotin jo aikaisemmin Goldfingerille vetoa meidän taloistamme, mutta jostakin kumman syystä tämä paskanjauhaja ei ole sitä "huomannut" tai noteerannut. Syytä en siihen tiedä, mutta epäilen, että hänellä meni pupu pöksyyn ja huomasi, että on parempi yrittää sellaista keinoa, että pääsisi minulle kylään :):) Kuitenkin veto on edelleenkin voimassa ja muistutakin kumminkin Goldfingeriä, että jos sinulla ei ole mainitsemaasi taloa ja autoa niin vielä voi peruuttaa kaiken. Olen niin armollinen, että päästän sinut pälkähästä vielä tässä vaiheessa. Kuitenkin yksi piikki lihassasi on se väitteesi minusta ja Hugosta. Vaikka sinulla olisikin väittämäsi talo ja auto niin siinä tapauksessa vetomme olisi tasan. Kuitenkin se sinun perätön väitteesi ja tyhmä vetoehdotuksesi oli niin paha, että siinä tapauksessa kärsit vedossa tappion ja joudut maksumieheksi. Mieti siis, että kannattaako sinun alkaa häviämään? Tietenkin luulen vahvasti, että häviät myös oman talosi vedon. Summan suuruus olkoot vaikkapa 300tmk.

Äläkä sitten ala selittelemään mitään olematonta tai puhumaan paskaa. Tässä on nyt reilu vetoehdotukseni joka on suoraan sinulta kopioitu. Ainut lisä on se sinun väitteesi johon sinulla on oikein todisteetkin ;);) Katsotaan nyt onko sinusta miehek

12

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkaavainen

Kaiken tuon paskan jauhannan sijaan olit voinut ottaa vastaan Goldin reilun haasteen. Mikä siinä oli niin kovin vaikeaa??????

Mutta me kaikki täällä tiedämme miksi et siihen pysty. Olet perseaukinen ja valehteleva hölmö, jolla ei ole ko. taloa Pyhäjärven rannalla, joten ET PYSTY VASTAAMAAN Goldin haasteeseen. Eikö ilmainen raha kelpaa vai?

Missä Suomessa on sellainen liikekeskus jossa koko katto on lasia? Olen nähnyt vai lasilla katettuja käytäviä kuten itäkeskuksessa, en lasikattoja jotka kattavat kaikki liiketilat.

Luuletko tosiaan tyhmyyksissäsi, että Suomessa on energiataloudellisesti kannattavaa rakentaa kokonaan lasikattoisia taloja?

Et ole koskaan ehdoittanut Goldille vetoja taloistanne. Sinä valehtelet jälleen. Kyllä minä olisin sen huomannut, sillä luen kaikki jutut läpi täällä. Anna aika ja ketju missä sitä ehdoitat?

Nyt sinulla on siihen tilaisuus, mutta kävi juuri niinkuin Goldi sanoikin, sinulla on pää pensaassa, koska olet puhunut täyttä pötyä talostasi.

Olet muka "armollinen" Goldille ja päästät hänet pälkähästä. Heh. Mistä kumman pälkähästä? sinähän tässä olet pälkähässä eikä Goldi, joka on valmis esittelemään talonsa ja vastaamaan näin puheistaan, toisin kuin sinä. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että goldi omistaa kertomansa talon, mutta sinä et.

Goldi on ottanut vetoon maailmamiehen mukaan yhdessä Hugon kanssa, mutta sinä karsastat maailmanmiestä selvästi. Mistä syystä? Esiinnyitkö täällä ainanaan nimerkillä "Maailmanmies". Vastaa jos pystyt.

• Herra MB

Käyppäs lukemassa "Goldfingerille" nimen alta "voi pientä :)" teksti. Siellä on yksi lukuisista kohdista missä olen ehdottanut vetoa. Menikö jakeluun? Miksi muuten VALEHTELIT?

Onko muuten joku puhunut täällä sitten, että Suomesta löytyy kokonaan lasilla katettuja rakennuksia? VALEHTELIT JÄLLEEN :):) Amatöörimäistä yrittämistä. Vielä TYHMEMPÄÄ on sinun kysyä, että "Luuletko tosiaan tyhmyyksissäsi, että Suomessa on energiataloudellisesti kannattavaa rakentaa kokonaan lasikattoisia taloja?" Ajattele järjellä ennenkuin kysyt :):)

AI luetko tosiaan kaikki tarkkaan? ;);) Eipä näytä niin olevan.

Voi kyllä lyödä kanssasikin vetoa, että minulla, Hugolla eikä myöskään Maailman Miehellä ole mitään yhteyksiä toisiimme. Paljostako lyödään veto? Löytyykö sinulla todisteita ja varallisuutta?

Odottelen valehtelijalta vastausta...

• Tarkkaavainen
        Herra MB kirjoitti:

Käyppäs lukemassa "Goldfingerille" nimen alta "voi pientä :)" teksti. Siellä on yksi lukuisista kohdista missä olen ehdottanut vetoa. Menikö jakeluun? Miksi muuten VALEHTELIT?

Onko muuten joku puhunut täällä sitten, että Suomesta löytyy kokonaan lasilla katettuja rakennuksia? VALEHTELIT JÄLLEEN :):) Amatöörimäistä yrittämistä. Vielä TYHMEMPÄÄ on sinun kysyä, että "Luuletko tosiaan tyhmyyksissäsi, että Suomessa on energiataloudellisesti kannattavaa rakentaa kokonaan lasikattoisia taloja?" Ajattele järjellä ennenkuin kysyt :):)

AI luetko tosiaan kaikki tarkkaan? ;);) Eipä näytä niin olevan.

Voi kyllä lyödä kanssasikin vetoa, että minulla, Hugolla eikä myöskään Maailman Miehellä ole mitään yhteyksiä toisiimme. Paljostako lyödään veto? Löytyykö sinulla todisteita ja varallisuutta?

Odottelen valehtelijalta vastausta...

Kävin uudelleen lukemassa "voi pientä" juttusi ja osoittutui, että puhut taas paskaa.

Sanoit lyöväsi vedon, mutta säännöt kuulema määräät sinä??? Mikä se semmoinen veto on, että vain sinä määräät säännöt.

Säännöt ovat NYT sellaiset, että teidän kummankin puheet punnitaan. Se joka on valehdellut häviää ja menettää 20 000 markaa. Ei ole sen kummempi sääntöjä. Juuri näin GF ehdoittikin. GF sanoi lisäksi, että voit korottaa summaa.

Sinä et sanonut edes summaa. Mikä on "kaksinkertainen veto". GF on ehdoittanut sinulle aivan selkeää ja johdomukaista menettelyä, jossa teidän kummankin puheet täällä punnitaan.

Sinä et ole suostunut, etkä edes kertonut meille MITÄÄN syytä siihen. Kieltäytymisesi syyn voi jokainen arvata, sillä ellei sinulla ole Pyhäjärven rannalla terasseineen yli 600 m2 taloa, niin milläs sitä esittelet, vaikka saisit siitä ilmaista rahaakin.

Hah,hah. Vetosi on kuulema "kaksinkertainen", eli sinä lyöt omasta talostasi ja GF omastaan. Lisäksi ymppäsit talovetoon muita vetoja, jotka eivät kuulu TÄHÄN ASIAAN lainkaan, lisäksi GF:n tulee näyttää maksukykynsä, mutta sinun ei.

Aika pahaa kiertelyä ja venkoilua tyypilliseen tapaasi. Etkö tosiaan osaa vastata koskaan SUORAAN mitä sinulta kysytään? Kysyn jälleen kerran MIKSET SUOSTU ESITTELEMÄÄN TALOASI, vaikka saat siitä silkkaa rahaa? Onko vaikea vastata?

Sinulle on tarjottu ILMAISTA rahaa kunhan esittelen sen Pyhäjärven talosi ja GF lupasi vastaavasti antaa tarkastaa omansa ja se kumman puheet pitävät paikkaansa kerää potin. Jos kummankin puheet pitävät paikkaansa jäätte omillelenne kuten siinä tapauksessa olisikin oikein.

Miksi sinä kieltäydyt, jos juttusi pitää paikkaansa, eihän GF:kään kieltäydy.

Minä en tiedä sinun Hugoistasi mitään, enkä niin ollen lyö vetoa asiasta. Olen valmis lyömään vaikkapa 30 000 markaa vetoa, ettei sinulla ole sitä terasseineen yli 600 m2 taloa Pyhäjärven rannalla ja kaikkea muuta, mitä olet talostasi kertonut. Uskallatko siis ottaa vedon vastaa vai alkavatko taas selittelyt ja kieroilut.

• Goldfinger

Vai olen minä kohdellut sinua "hillittömällä raakuudella"?:):)

Miksi sinusta tuntuu siltä?:)

Tuntuuko sinusta siltä siitä syystä, että olet jäänyt lopullisesti KIINNI valheistasi täällä. Se varmaan tuntuu sinusta raakamaiselta:):)

Minä kohtelen todellakin aina "raakalaismaisesti" kun huomaan jossain sinun tapaisesi pellen valehtelevan, että korvat heiluu.

Sinä et siis USKALTANUT tarkastaa talojamme todistajan läsnäollessa????
      Sinulla ei sellaista taloa kuin olet täällä meille höpissyt ja valehdellut.

Olet siis HÄVINNYT luuseri asia on lopullisesti nyt todistettu. Me kaikki tiedämme tämän jälkeen,että olet suuri valehtelija ja paskanjauhaja, koska et pysty tosipaikan tullen todistamaan puheitasi, vaikka saat siitä ILMAISTA rahaa.

Sinulle ei kuulema "köyhän" raha kelpaa. Aikamoinen TEKOSYY ja vedätys. Kaikkea sitä kuulee.

Jos sinulla olisi terasseineen yli 600m2 talo Pyhäjärven rannalla, niin tottakai sinä ottaisit 20 000 markaa tai enemmän 15 minuutin visiitistä ja vastasit puhestasi täällä.

Voin korottaa sen 50 tai 100 tuhanteenkin jos vain haluat. Raha ei tee minulle kiusaa. Varsinkin kun tiedän tasan tarkaan, että olet törkeästi valehdellut "Pyhäjärven talostasi."

Nauroin kuin luin sepustuksesi, että olen sinulle kateellinen:D:D. Miksi minä kadehtisi sinua, joka olet tyhmempi, köyhempi ja vielä kaikenlisäksi suuri VALEHTELIJA.

Köyhyyden vielä hyvinkin ymmärtää, mutta osoittamasi tyhmyys on anteeksiantamatonta, sillä LUULET olevasi viisaampi kuin oletkaan ja juuri on traagista kohdallasi.

Viisas mies ei jää kiinni valheista kuten sinä sen talosi suhteen jäit, eikä varmaan esittele tonttien neliöitä talojen neliöinä.

Sinä kehuit aikoinaan täällä omistavasi suuremman talon kuin minä. Myöhemmin käänsit takkisi ja sanoit, että 150 m2 terassit ovat se, joka saa talosi suuremmaksi, vaikkei niitä lasketa Suomessa asuineliöhin kuten sanoit. Sinun "talosi" on tietty ainoa Suomessa jossa ne lasketaan mukaan.

Sinä puhuit täällä aiemmin käyneesi asuntomessuilla, jossa näit jonkinlaisen lasikaton. Muistisi pätkii taas pahoin.

Kun minä pyysin sinua etsimään Suomesta yli 600 m2 taloja, niin sinä älykääpiönä aloit esitellä TONTTEJA talojen neliönä:):):) Olet niin hemmetin tyhmä, että luulit niitä tosiaan olevan, ethän sinä muuten olisi niitä listannut tänne esiin.

Olet siis tunnistanut minut "tyhjätaskuksi" ja "tietokone nörtiksi". Hoh, hoijaa. Taas lipsuu ja pahoin. Aiemmin sinä sanoit olevasi kaltaiseni miljonääri, samoin näin totesi Hugo kamusi.

Mihin ne miljoonani ovat jutuissasi nyt hävineet ? Sinua sieppaa ja vituttaa taitavuuteni ja se, että olen paljastanut sinut kaikkine karvoinesi valehtelijalksi ja siksi miljoonaninkin ovat puheissasi hävinneet ja olen muuttunut tietokone nörtiksi:):):)

Minä en ole koskaan "vannonut", että sinä ja Hugo olette samoja huu haa ukkoja. Sanoin että sen 99.99 prosenttisesti mahdollista.

En myöskään ehdoittanut asiasta vetoa, vaan sinä. Koska en ole TÄYSIN varma, en ota tietysti vetoa vastaan. Sinä sensijaat et ottanut vastaan vetoa, jossa sinut ja maailmanmies olisi ympätty samasta IP-osoitteesta kirjoittaneeeksi. Sinä siis pelkäsit jotain. Jokainen voi arvata mitä:D

Minä olen antanut täysin oikean sähköpostiosoitteen tänne, älä puhu paskaa. Ainakin muiden viestit ovat tulleet läpi päivittäin, tämän saitin valehtelijoita en tosin ole siellä nähnyt.

Osaatko sinä juntti edes käyttää sähköpostia, sillä DIMESSÄKIN tupeloit oikein urakalla.

No miten on? Pannaako talot tarkastukseen ja otetaan todistaja täältä mukaan, vai myönnätkö puhuneesi täyttä paskaa talostasi?

Et pääse enää livahtaan pusikkoon töpöhäntinesi, nyt pannaan puheemme puntariin puolin ja toisin, kuten meidän miesten kesken on tapana.

Sinua en toki miesten joukkoon laske, ennekuin Pyhäjärven talosi ja puheesi siitä on selvitetty.

• MikkeT

ehkäpä herra MB:n ja maailmanmiehen ip-osoitteen täsmäys johtuu siitä että he ovat pariskunta ja asuvat samankaton alla... ehkäpä nämä ovat ne kaksi jolon saaren sankaria =)

PIDÄ PINTASI GF

• Goldfinger
        MikkeT kirjoitti:

ehkäpä herra MB:n ja maailmanmiehen ip-osoitteen täsmäys johtuu siitä että he ovat pariskunta ja asuvat samankaton alla... ehkäpä nämä ovat ne kaksi jolon saaren sankaria =)

PIDÄ PINTASI GF

Vai olen minä kohdellut sinua "hillittömällä raakuudella"?:):)

Miksi sinusta tuntuu siltä?:)

Tuntuuko sinusta siltä siitä syystä, että olet jäänyt lopullisesti KIINNI valheistasi täällä. Se varmaan tuntuu sinusta raakamaiselta:):)

Minä kohtelen todellakin aina "raakalaismaisesti" kun huomaan jossain sinun tapaisesi pellen valehtelevan, että korvat heiluu.

Sinä et siis USKALTANUT tarkastaa talojamme todistajan läsnäollessa????
        Sinulla ei sellaista taloa kuin olet täällä meille höpissyt ja valehdellut.

Olet siis HÄVINNYT luuseri asia on lopullisesti nyt todistettu. Me kaikki tiedämme tämän jälkeen,että olet suuri valehtelija ja paskanjauhaja, koska et pysty tosipaikan tullen todistamaan puheitasi, vaikka saat siitä ILMAISTA rahaa.

Sinulle ei kuulema "köyhän" raha kelpaa. Aikamoinen TEKOSYY ja vedätys. Kaikkea sitä kuulee.

Jos sinulla olisi terasseineen yli 600m2 talo Pyhäjärven rannalla, niin tottakai sinä ottaisit 20 000 markaa tai enemmän 15 minuutin visiitistä ja vastasit puhestasi täällä.

Voin korottaa sen 50 tai 100 tuhanteenkin jos vain haluat. Raha ei tee minulle kiusaa. Varsinkin kun tiedän tasan tarkaan, että olet törkeästi valehdellut "Pyhäjärven talostasi."

Nauroin kuin luin sepustuksesi, että olen sinulle kateellinen:D:D. Miksi minä kadehtisi sinua, joka olet tyhmempi, köyhempi ja vielä kaikenlisäksi suuri VALEHTELIJA.

Köyhyyden vielä hyvinkin ymmärtää, mutta osoittamasi tyhmyys on anteeksiantamatonta, sillä LUULET olevasi viisaampi kuin oletkaan ja juuri on traagista kohdallasi.

Viisas mies ei jää kiinni valheista kuten sinä sen talosi suhteen jäit, eikä varmaan esittele tonttien neliöitä talojen neliöinä.

Sinä kehuit aikoinaan täällä omistavasi suuremman talon kuin minä. Myöhemmin käänsit takkisi ja sanoit, että 150 m2 terassit ovat se, joka saa talosi suuremmaksi, vaikkei niitä lasketa Suomessa asuineliöhin kuten sanoit. Sinun "talosi" on tietty ainoa Suomessa jossa ne lasketaan mukaan.

Sinä puhuit täällä aiemmin käyneesi asuntomessuilla, jossa näit jonkinlaisen lasikaton. Muistisi pätkii taas pahoin.

Kun minä pyysin sinua etsimään Suomesta yli 600 m2 taloja, niin sinä älykääpiönä aloit esitellä TONTTEJA talojen neliönä:):):) Olet niin hemmetin tyhmä, että luulit niitä tosiaan olevan, ethän sinä muuten olisi niitä listannut tänne esiin.

Olet siis tunnistanut minut "tyhjätaskuksi" ja "tietokone nörtiksi". Hoh, hoijaa. Taas lipsuu ja pahoin. Aiemmin sinä sanoit olevasi kaltaiseni miljonääri, samoin näin totesi Hugo kamusi.

Mihin ne miljoonani ovat jutuissasi nyt hävineet ? Sinua sieppaa ja vituttaa taitavuuteni ja se, että olen paljastanut sinut kaikkine karvoinesi valehtelijalksi ja siksi miljoonaninkin ovat puheissasi hävinneet ja olen muuttunut tietokone nörtiksi:):):)

Minä en ole koskaan "vannonut", että sinä ja Hugo olette samoja huu haa ukkoja. Sanoin että sen 99.99 prosenttisesti mahdollista.

En myöskään ehdoittanut asiasta vetoa, vaan sinä. Koska en ole TÄYSIN varma, en ota tietysti vetoa vastaan. Sinä sensijaat et ottanut vastaan vetoa, jossa sinut ja maailmanmies olisi ympätty samasta IP-osoitteesta kirjoittaneeeksi. Sinä siis pelkäsit jotain. Jokainen voi arvata mitä:D

Minä olen antanut täysin oikean sähköpostiosoitteen tänne, älä puhu paskaa. Ainakin muiden viestit ovat tulleet läpi päivittäin, tämän saitin valehtelijoita en tosin ole siellä nähnyt.

Osaatko sinä juntti edes käyttää sähköpostia, sillä DIMESSÄKIN tupeloit oikein urakalla.

No miten on? Pannaako talot tarkastukseen ja otetaan todistaja täältä mukaan, vai myönnätkö puhuneesi täyttä paskaa talostasi?

Et pääse enää livahtaan pusikkoon töpöhäntinesi, nyt pannaan puheemme puntariin puolin ja toisin, kuten meidän miesten kesken on tapana.

Sinua en toki miesten joukkoon laske, ennekuin Pyhäjärven talosi ja puheesi siitä on selvitetty.

• Tietäjä

En puutu täällä kertaa sinun höpinöisi muutoin kun "karvalakki mallin" puheittesi suhteen.

Koska sinulla ei ole näköään käsitystä autoista, saatikka MB autoista, niin pieni oppitunti lienee paikallaan.

Kun puhutaan karvalakkimallista, niin se ei suinkaan tarkoita sitä mitä sinä täällä kirjoitit CLK:sta.

Karvalakkimalli tarkoittaa huonosti varusteltua autoa luokassaan, josta puuttuvat ns. "herkut". Eli karvalakkimalli on kaikkein riisutuin malli luokassaan.

CLK on kuitenkin varustettu varsin monipuolisilla "herkuilla", jotka kuuluvat siihen jo vakiona, joten vain typerys ja asiantuntematon voi kutsua 2000 vuosimallin CLK:ta karvalakkimalliksi.

Kateelliset ovat asia erikseen ja siitähän tässäkin on luonnollisesti kysymys.

Mersuun voi tilata halunsa ja kukkaronsa mukaan "herkkuja" vaikka kuinka paljon. Koska et tiedä yhtään mitään GF:n autosta niin olisit mieluimmin ollut asiasta hiljaa. Nyt paljastit taas miten uuno olet autoasioissakin. Talo asioissa olet jo tyhmyytesi näyttänytkin.

• Goldfinger

Kerrakin tuli järkimies kehiin ja puhui juuri kuten asiat ovat karvalakki mallin suteen. Onnittelut herra MB:n komiasta nujertamisesta.

• Kandi

Oletko sinä aivan järjissäsi? Miksi sinä selittelet täällä alinomaan, etkä ota vastaan aivan selvää haastetta?

Pankaa talonne syyniin, niin saamme tietää kumpi teistä valehtelee. Olen varma, että SINÄ valehtelet Pyhäjärven talosta, sillä et näköään uskalla esitellä sitä edes rahaa vastaan, kuten Goldfinger.

• MikkeT

no nytten tässä viestissäsi puhut 5000m2 talosta.. ennen se oli omakotitalo... kuten olen josssain aikaisemmassa viestissäni sanonut. Minä en ole kateellinen vaikka yritän tulla toimeen alle 1400mk:n opintotuen kanssa. Kateus on turhaa sillä jokainen voi vaikuttaa elämäänsä opiskelemalla ja yrittämällä. tavoitteeni on tulla yhtä menestyväksi kuin Goldfinger ja sinä mikäli raha-asioihinne on uskomista ja miksi en uskoisi sillä onhan se aivan mahdollista. Jos menestyn kovalla yrittämisellä niin kyllä minäkin ostan hienon talon ja auton...

ÄLKÄÄ KADEHDIKO SUOMALAISET PANOSTAKAA ITSE ELÄMÄÄNNE

• Kandi

Olet tervejärkinen nuorimies ja sinulla on myös kyky nähdä herra MB:n juttujen läpi. Hän muttelee juttujaan jatkuvasti, kuten huomasitkin.

On varmaan vaikeaa tulla noin pienellä summalla toimeen, mutta kai vanhempasi jeesaavat sinua.

Muita kadehtimalla ei oma elämä edisty, vai omalla työllä ja kovalla yrittämisellä voi pärjätä.

• MikkeT
        Kandi kirjoitti:

Olet tervejärkinen nuorimies ja sinulla on myös kyky nähdä herra MB:n juttujen läpi. Hän muttelee juttujaan jatkuvasti, kuten huomasitkin.

On varmaan vaikeaa tulla noin pienellä summalla toimeen, mutta kai vanhempasi jeesaavat sinua.

Muita kadehtimalla ei oma elämä edisty, vai omalla työllä ja kovalla yrittämisellä voi pärjätä.

kannustuksesta... kyllä tämä herra MB on varmasti joku satusetä... en tiedä millä kanavalla hän viikonloppuaamuisin tarinoi..

en halua vanhemmiltani taloudellista tukea, vaan etsin itse töitä jotta alkaa elämä kukoistaa... ei siitä mitään tule jos on kokoelämänsä toisten armoilla.. vai mitä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe