Miesten päässä tuulee

Plönti

Olen monesti ihmetellyt, mitä liikkuu miesten päässä? Pelkkä normaali ystävällisyys saa miehen aina kuvittelemaan, että yritän iskeä. Sitten kun mies yrittää uida liiviin ja kylmenen, voi sitä vihan määrää.

Tilanne on sama niin töissä kuin muuallakin. Kiinnostaisi tietää kummassa vika, minussa vai miehissä?

Ajattelevatko kaikki miehet, että hymyily tarkoittaa "olet ihana ja haluan pehkuihin kanssasi"? Toiset naiset saavat olla ystäviä miesten kanssa, mutta minä joudun pysyttelemään vakavana ja syrjässä, etten saisi lisää vihamiehiä. Vika saattaa olla minussa, mutta miten voi hymyillä väärin?

6

1415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Miehet aina toivovat ja kuvittelevat liikoja jos ovat kiinnostuneita jostakusta. Ruman tytön kanssa on helpompi olla vain ystäviä, houkuttelevien tyttöjen kanssa on aina ajatus siitä että 'mitäs jos'...

• naisten päässä?

Mulla useammin ongelmana näitten kaverimiesten tyttöystävät... Miehet kyllä ovat ymmärtäneet että haluan olla vain ystävä, mutta niitä elinikäisiä vihamiehiä alkaakin sitten siunaantua miesten mustasukkaisista tyttöystävistä... Johtuuko tämä minun käytöksestäni vai tyttöjen huonosta itsetunnosta... Toivoisin että jälkimmäisestä ja sanoisin että sinun tilanteessasi miehistä, sillä eihän meissä ole mtn vikaa? :)

• Plönti

Ihmettelen eniten miesten käytöstä siksi, etten ole edes kaunis. Ylipainoa on jonkinverran, eikä pärstäkään ole kuin Voguen kannesta.

Ilmeisesti annan käytökselläni vääränlaisia signaaleja, mutta kun en tee mitään provosoivaa. En hiplaa reittä kädellä, puhu härskejä tai mitään vastaavaa.

Mystistä.

• queast

Noo miksi naiset torjuu tai pikemmin ruvetaan tiuskimaan? Kun haluat tehdä tuttavuutta kiinnostu sitten semmoiseta naisesta. Jep jep

• Plönti

Itse en tiuski kenellekään. Minulle torjuminen on sitä, etten enää hymyile ja välttelen kyseistä henkilöä.

Miksi nainen ei saisi torjua miestä joka ei kiinnosta "siinä mielessä"? Kiinnostun tosi harvasta miehestä ja mielestäni minulla on oikeus valita itse. Tutustuisin ihmisiin mielelläni, mutta hauskuus loppuu siihen kun toinen tunkee suuhun. En ymmärrä miksi mies ei voi olla vain ystävä.

• että...

Ei terve heteromies ystäviä kaipaa, ei ainakaan naispuolisia.

-Mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe