Olen aina kuullut ja luullut, että seksillä kiristäminen on naisten "hommia".. Vaan eipä näköjään olekaan. Pidän ja nautin itse seksistä paljonkin ja mieheni tietää sen. Suhteen alussa se oli hänestä ihanaa ja ihailtavaa, edellinen vaimo kun "antoi" kerran kuussa ja sittenkin vonkaamalla. Nyt mies on kuitenkin alkanut kiristää seksillä. Jos ja kun asiat (mitkä tahansa) eivät mene hänen haluamallaan tavalla, hän ilmoittaa suoraan että turha odottaa seksiä sitten ollenkaan. Voin toki olla ilmankin jos toinen ei halua, mutta sillä kiristäminen saa pannuni kiehumaan. Muilla samoja ongelmia? Kellään ratkaisua?
Seksillä kiristäminen
4
1098
Vastaukset
- nopeita
oppimaan
- KK.
Ens kerralla sanot, että no, saa sitä muualtakin. Eiköhän ala herua.
on tasan 2 vaihtoehtoa,antaa asioiden mennä hänen haluamallaan tavalla tai pihistä pannu punaisena.Sitäpaitsi en oo koskaan oikein ymmärtänyt tuota seksillä kiristämisjuttua muutenkaan,ei se saman majavan tahkoaminen voi olla oikeasti niin hienoa että ainakaan mä alkaisin tanssiin kenenkään pillin tahtiin.Mikäköhän siinäkin on että tollasia 'vaimo antaa kerran kuussa säälistä' juttuja kuullostaa olevan niin paljon,haluthan ne on naisillakin ja kaikenlisäksi ainakin oman kokemuksen mukaan pahemmat kuin esim. meikäläisellä.Sitäpaitsi kun lukee noita 'koska viimeks' galluja sinkuille niin naisilla on harvoin montaa kuukautta enempää paussia ja miehillä tuntuu olevan hyvinkin yleistä helvetin pitkät ajat pelkän oman oikean varassa.
- tbr
tosiaan sekaisin. naiset tekee miesten hommia ja miehet naisten. jos miehet ennen pelkäs naisia, jotka halus heti lapsia niin minä pelkään miehiä, jotka on valmiit naimisiin ensi treffeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078