Miten otatte koiran mukaan sauvakävelylenkille? Eihän sitä hihnaa voi kädessä pitää kun käsi heiluu edestakas.
Vastaukset 4
- Ekitalo
..alkaa vauhtia löytymään jos on sellainen koira joka haluaa mennä.
- minä vain
Olisiko sellainen mahdollista että vaikka sidot vyötärön ympärille jonkun vyön/narun niin ja sitten tähän sen fleksin/talutushihnan jossa koirasi on kiinni. Näin jäisi kädet vapaaksi käytämään sauvoja.
Toivottavasti vastauksesta oli apua. Innostavia lenkkeilyretkiä koirasi kanssa =) - Vyö
Hanki vyötärölle laitettava talutusvyö ja siihen vyötalutin. Tosi kätevä juuri esim. sauvakävelyssä ja juoksulenkillä. Jää mukavasti kädet vapaaksi. Suosittelen.
- assi
mulla on ollu sellaset valjaat koiralla jota käytetään koirahiihdossa sekä canicrossissa. Eli koiralla husky valjaat sitte sellanen joustava hihna joka kiinnittyy mun vuotäröllä olevaan vyöhän. Hyvä systeemi, ollaan sauvakävelty ja hiihdetty näin. Juoksulenkit teen ihan perinteisesti fleksitalutin kädessä. Artun koiratarvikkeesta noin hommasin pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483