Itsetehdyt rakennekynnet

sacro.sanct

Ihastuin Tallinnassa käydessäni irtokynsiin ja etsiessäni niitä täältä suomesta, paljastui ettei niitä ole täällä tällaiselle minikyntiselle naiselle. Kuka ihme käyttää sellaisia isoja rohjoja joita täällä myydään??? Katsaus kaveripiiriinikin selventää ettei nykynaisilla niin suuria käpäliä ole peukalonkynnen pitää olla pottuvarpaan kokoinen. Ja sitten sattuneesta syystä valikoima on minimuotoinen kun niillä kynsillä ei ole kysyntää...

Onko kellään siis ideaa siitä, mistä voisi löytyä esim. Broadwayn pienimpiä kynsimalleja? Ja satuin törmäämään kissin 28 euron akryylikynsipakkaukseen missä kynsitipin päälle kasataan massaa ja rakennetaan rakennekynsi ihan itse. Kerta oikean kokoisia kynsiä ei löydy, tuo rakennekynsi pakkaus voisi olla paikallaan. Onko kellään kokemuksia asiasta? Pysyykö tipit kiinni tiukasti ja onko jälki siistiä? Itse kuulun siihen naislajiin jolle kynsilakan laittaminenkin siististi näyttää olevan ylivoimaista. Jos lakka sattuukin vain kynsille, niin kohta lakassa on painaumia kuoppia ja kasaumia. Ja ehkä tärkein... Onko tippipakkauksessa oikean kokoisia tippejä. Ja moneksi kerraksi kynsiä riittää jos vaikka investoisi pakkaukseen yhdessä kaverin kanssa ja laittaisi sitten kynnet toinen toisilleen.

Susu

34

49990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuhjuu

      Varmaan käydä jatkossakin siellä Tallinnassa laitattamassa kynnet?? :)

      • sacroinen

        Ei siellä Tallinnassa tule niin usein rampattua että kynsienhoidon voisi jättää kokonaan sille tielle. Taidan kerran kolmessa vuodessa käydä =)
        ...tosin olisihan siinä hyvä syy matkustella enemmän...


    • Tnn

      Parhaat Geelirakennekynnet olen saanut Kuopiossa kauneushoitola Facessa.

      • Sacroinen

        MIkähän ero geeli ja akryylikynsillä on?????

        Kyse on nyt säästöstä joten ainakin tänä yllättävänä työttömyyden aikana (tänään loppuu työt)ei ole varaa kynsispesialisteihin.

        No, ei auta muu kuin ostaa ja kokeilla ne itse. Ilmoittelen sitten tänne risut ja ruusut.

        S


      • TepiN
        Sacroinen kirjoitti:

        MIkähän ero geeli ja akryylikynsillä on?????

        Kyse on nyt säästöstä joten ainakin tänä yllättävänä työttömyyden aikana (tänään loppuu työt)ei ole varaa kynsispesialisteihin.

        No, ei auta muu kuin ostaa ja kokeilla ne itse. Ilmoittelen sitten tänne risut ja ruusut.

        S

        Jos meinaa laittaa rakennekynnet niin kannattaa lukea seuraava:
        http://goo.gl/QY2SQ


    • kerro pls

      saako siis jostain pakkauksia joiden avulla voi laittaa itse rakennekynnet? Mistä niitä saa? Onko siinä paljonkin tippejä/aineita? riittävätköhän moneenkin huoltokertaan?

      • Sacroinen

        Sori, en muistanut vastata tähän. Ostin itte ne rakennekynsien tekoaineet Kampin (linja-autoaseman) Anttilasta, kosmetiikkapuolelta...


    • Hemmo

      Heippa!

      Ymmärrän toki että pienellä budjetilla tekee mieli laittaa kynnet itse, mutta kannattaa sitten laittaa ne tosi huolella! Huonosti kiinnitetyt kynnet voi aiheuttaa tulehduksen kynsivallissa, kynsihometta tai kynnen pysyvän vaurioitumisen. Siksi on olemassa meitä ammattilaisia. :) Toivotan kuitenkin onnea yritykselle!

      • sacro.sanct

        Morjensta.

        Kynnet on nyt pistetty sormiin ja täytyy myöntää ettei se nyt niin helppoa ollut. Hommaan täytyi pyytää ystävän apua ja itsellä täytyy olla vielä hermoja viilailla lujaa akryyliä ueita tunteja että saa kynnen tasaiseksi ja ohueksi. Kaikkine lakkakerroksineen kynnestä tulee melko paksu mikä on tietenkin kestävää, mutta en enää saa otetta mm. pöydällä olevista kolikoista saati nukkapalleroista vaatteessa. Liima ja akryylipölyä täytyy laittaa tosi tarkalla rajauksella sillä jälkeenpäin kynsinauhojen päälle jämähtäneitä tikkuja on vaikea hioa pois. Toisessa kädessä olimme viisaampia ja säästimme usean tunnin laittamalla tarveaineet tarkasti.

        Pakkauksessa tuli mukana pölypurkki, liima, pari viilaa ja appelsiinitikku kynsinauhoille. Tippejä siellä oli 20kpl ranskalaista manikyyriä ja 20kpl normaalia. Kaikki erikäsiin laitettavat 10 olivat erikokoisia joten en usko laittajan saavan kuin 2delle kertaa kynnet.

        Mitäs muuta... Ranskalaista ei kannata laittaa kovin lyhyisiin kynsiin koska valkoinen osa ulottuu muuten liian lähelle kynsinauhaa - näyttää hassulta. Vielä sekaan kun laittaa muutaman kynsikorun niin valmista on ja homma toimii kivasti.

        Suosittelen että pakkauksen (28e) ostaa yhdessä ystävän kanssa (olettaen että kyntenne ovat erikokoisia) Tai sitten toinen laittaa ranskalaiset ja toinen normaalit, niinkuin minä tein ystäväni kanssa. Kaveri voi sitten auttaa kynsien laitossa ja sinä kaverisi. Ja sama homma kun tulee korjailun aika :)

        Pikakynsiksi näitä ei voi sanoa joten aikaa ja huolellisuutta täytyy varata.

        Hemmolle vielä, kynsinauhani voivat hyvin :)


      • sarppas
        sacro.sanct kirjoitti:

        Morjensta.

        Kynnet on nyt pistetty sormiin ja täytyy myöntää ettei se nyt niin helppoa ollut. Hommaan täytyi pyytää ystävän apua ja itsellä täytyy olla vielä hermoja viilailla lujaa akryyliä ueita tunteja että saa kynnen tasaiseksi ja ohueksi. Kaikkine lakkakerroksineen kynnestä tulee melko paksu mikä on tietenkin kestävää, mutta en enää saa otetta mm. pöydällä olevista kolikoista saati nukkapalleroista vaatteessa. Liima ja akryylipölyä täytyy laittaa tosi tarkalla rajauksella sillä jälkeenpäin kynsinauhojen päälle jämähtäneitä tikkuja on vaikea hioa pois. Toisessa kädessä olimme viisaampia ja säästimme usean tunnin laittamalla tarveaineet tarkasti.

        Pakkauksessa tuli mukana pölypurkki, liima, pari viilaa ja appelsiinitikku kynsinauhoille. Tippejä siellä oli 20kpl ranskalaista manikyyriä ja 20kpl normaalia. Kaikki erikäsiin laitettavat 10 olivat erikokoisia joten en usko laittajan saavan kuin 2delle kertaa kynnet.

        Mitäs muuta... Ranskalaista ei kannata laittaa kovin lyhyisiin kynsiin koska valkoinen osa ulottuu muuten liian lähelle kynsinauhaa - näyttää hassulta. Vielä sekaan kun laittaa muutaman kynsikorun niin valmista on ja homma toimii kivasti.

        Suosittelen että pakkauksen (28e) ostaa yhdessä ystävän kanssa (olettaen että kyntenne ovat erikokoisia) Tai sitten toinen laittaa ranskalaiset ja toinen normaalit, niinkuin minä tein ystäväni kanssa. Kaveri voi sitten auttaa kynsien laitossa ja sinä kaverisi. Ja sama homma kun tulee korjailun aika :)

        Pikakynsiksi näitä ei voi sanoa joten aikaa ja huolellisuutta täytyy varata.

        Hemmolle vielä, kynsinauhani voivat hyvin :)

        Mistäs sä ostit noi kynsikamat?


      • akryylikynsipaketti
        sacro.sanct kirjoitti:

        Morjensta.

        Kynnet on nyt pistetty sormiin ja täytyy myöntää ettei se nyt niin helppoa ollut. Hommaan täytyi pyytää ystävän apua ja itsellä täytyy olla vielä hermoja viilailla lujaa akryyliä ueita tunteja että saa kynnen tasaiseksi ja ohueksi. Kaikkine lakkakerroksineen kynnestä tulee melko paksu mikä on tietenkin kestävää, mutta en enää saa otetta mm. pöydällä olevista kolikoista saati nukkapalleroista vaatteessa. Liima ja akryylipölyä täytyy laittaa tosi tarkalla rajauksella sillä jälkeenpäin kynsinauhojen päälle jämähtäneitä tikkuja on vaikea hioa pois. Toisessa kädessä olimme viisaampia ja säästimme usean tunnin laittamalla tarveaineet tarkasti.

        Pakkauksessa tuli mukana pölypurkki, liima, pari viilaa ja appelsiinitikku kynsinauhoille. Tippejä siellä oli 20kpl ranskalaista manikyyriä ja 20kpl normaalia. Kaikki erikäsiin laitettavat 10 olivat erikokoisia joten en usko laittajan saavan kuin 2delle kertaa kynnet.

        Mitäs muuta... Ranskalaista ei kannata laittaa kovin lyhyisiin kynsiin koska valkoinen osa ulottuu muuten liian lähelle kynsinauhaa - näyttää hassulta. Vielä sekaan kun laittaa muutaman kynsikorun niin valmista on ja homma toimii kivasti.

        Suosittelen että pakkauksen (28e) ostaa yhdessä ystävän kanssa (olettaen että kyntenne ovat erikokoisia) Tai sitten toinen laittaa ranskalaiset ja toinen normaalit, niinkuin minä tein ystäväni kanssa. Kaveri voi sitten auttaa kynsien laitossa ja sinä kaverisi. Ja sama homma kun tulee korjailun aika :)

        Pikakynsiksi näitä ei voi sanoa joten aikaa ja huolellisuutta täytyy varata.

        Hemmolle vielä, kynsinauhani voivat hyvin :)

        ja tosi hyvät kynnet olen saanut laitettua! Eikä mene edes niin kauaa kun liikkeessä. Tietty pitää jaksaa viilailla, mutta kun on huolellinen niin ei se niin vaikeata ole.


      • Ciha
        sacro.sanct kirjoitti:

        Morjensta.

        Kynnet on nyt pistetty sormiin ja täytyy myöntää ettei se nyt niin helppoa ollut. Hommaan täytyi pyytää ystävän apua ja itsellä täytyy olla vielä hermoja viilailla lujaa akryyliä ueita tunteja että saa kynnen tasaiseksi ja ohueksi. Kaikkine lakkakerroksineen kynnestä tulee melko paksu mikä on tietenkin kestävää, mutta en enää saa otetta mm. pöydällä olevista kolikoista saati nukkapalleroista vaatteessa. Liima ja akryylipölyä täytyy laittaa tosi tarkalla rajauksella sillä jälkeenpäin kynsinauhojen päälle jämähtäneitä tikkuja on vaikea hioa pois. Toisessa kädessä olimme viisaampia ja säästimme usean tunnin laittamalla tarveaineet tarkasti.

        Pakkauksessa tuli mukana pölypurkki, liima, pari viilaa ja appelsiinitikku kynsinauhoille. Tippejä siellä oli 20kpl ranskalaista manikyyriä ja 20kpl normaalia. Kaikki erikäsiin laitettavat 10 olivat erikokoisia joten en usko laittajan saavan kuin 2delle kertaa kynnet.

        Mitäs muuta... Ranskalaista ei kannata laittaa kovin lyhyisiin kynsiin koska valkoinen osa ulottuu muuten liian lähelle kynsinauhaa - näyttää hassulta. Vielä sekaan kun laittaa muutaman kynsikorun niin valmista on ja homma toimii kivasti.

        Suosittelen että pakkauksen (28e) ostaa yhdessä ystävän kanssa (olettaen että kyntenne ovat erikokoisia) Tai sitten toinen laittaa ranskalaiset ja toinen normaalit, niinkuin minä tein ystäväni kanssa. Kaveri voi sitten auttaa kynsien laitossa ja sinä kaverisi. Ja sama homma kun tulee korjailun aika :)

        Pikakynsiksi näitä ei voi sanoa joten aikaa ja huolellisuutta täytyy varata.

        Hemmolle vielä, kynsinauhani voivat hyvin :)

        Kai tuollaisesta paketista löytyy ohjeet laittaa nämä kynnet? Kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle, ei ole opiskelijalla tosiaan varaa ammattilaisella laitattaa kynsiä.
        Oletko ennen laittanut itse kynsiä? Mietin, onkohan mahdottoman vaikea itse tehdä jos ei ennen ole kokeillut hommaa..


      • sunny
        Ciha kirjoitti:

        Kai tuollaisesta paketista löytyy ohjeet laittaa nämä kynnet? Kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle, ei ole opiskelijalla tosiaan varaa ammattilaisella laitattaa kynsiä.
        Oletko ennen laittanut itse kynsiä? Mietin, onkohan mahdottoman vaikea itse tehdä jos ei ennen ole kokeillut hommaa..

        Heippa, itse olen käyttänyt monta kertaa näitä kaupasta saatavia rakennekynsiä, ja mielestäni ne on tosi helppo asentaa, ja lopputulos on hyvä. Ohjeet löytyy pakkauksesta, ensi kerralla kannattaa ehkä ostaa sellainen aloituspakkaus missä on mukana oikeat viilat yms. ja sen jälkeen aina vaan täyttöpakkauksen kynsiä.

        Olen aina laittanut kynnet itse, ja ei siihen mene kuin tunti, joten vaikeaksi mielestäni homma ei ole tehty. Mukavaa pientä tekemistä illan iloksi!


      • Nuppunen
        sacro.sanct kirjoitti:

        Morjensta.

        Kynnet on nyt pistetty sormiin ja täytyy myöntää ettei se nyt niin helppoa ollut. Hommaan täytyi pyytää ystävän apua ja itsellä täytyy olla vielä hermoja viilailla lujaa akryyliä ueita tunteja että saa kynnen tasaiseksi ja ohueksi. Kaikkine lakkakerroksineen kynnestä tulee melko paksu mikä on tietenkin kestävää, mutta en enää saa otetta mm. pöydällä olevista kolikoista saati nukkapalleroista vaatteessa. Liima ja akryylipölyä täytyy laittaa tosi tarkalla rajauksella sillä jälkeenpäin kynsinauhojen päälle jämähtäneitä tikkuja on vaikea hioa pois. Toisessa kädessä olimme viisaampia ja säästimme usean tunnin laittamalla tarveaineet tarkasti.

        Pakkauksessa tuli mukana pölypurkki, liima, pari viilaa ja appelsiinitikku kynsinauhoille. Tippejä siellä oli 20kpl ranskalaista manikyyriä ja 20kpl normaalia. Kaikki erikäsiin laitettavat 10 olivat erikokoisia joten en usko laittajan saavan kuin 2delle kertaa kynnet.

        Mitäs muuta... Ranskalaista ei kannata laittaa kovin lyhyisiin kynsiin koska valkoinen osa ulottuu muuten liian lähelle kynsinauhaa - näyttää hassulta. Vielä sekaan kun laittaa muutaman kynsikorun niin valmista on ja homma toimii kivasti.

        Suosittelen että pakkauksen (28e) ostaa yhdessä ystävän kanssa (olettaen että kyntenne ovat erikokoisia) Tai sitten toinen laittaa ranskalaiset ja toinen normaalit, niinkuin minä tein ystäväni kanssa. Kaveri voi sitten auttaa kynsien laitossa ja sinä kaverisi. Ja sama homma kun tulee korjailun aika :)

        Pikakynsiksi näitä ei voi sanoa joten aikaa ja huolellisuutta täytyy varata.

        Hemmolle vielä, kynsinauhani voivat hyvin :)

        heipsan!! mistä olet tosiaan saanut homamttua nuo rakennekynsipakkaukset... olen joka paikan kolunnut läpi, mutten ole kyseisiä kamoja mistään löytänyt.. eli jos vaan viitsisit raottaa salaisuuksien arkkua niin olisin enemmän kuin kiitollinen!!!


    • jade

      vinkkinä että niitä tippejä voi viilata sopivan kokoiseksi. Tosi harvoin löytää suoraan sopivan tipin. Tipin pitää mennä reunasta reunaan ja ei saa peittää yli puolta omasta kynnestä. Eli jos ei löydy just sopivan kokoista tippiä, ota hieman isompi tippi ja viilaa reunoilta ja siitä päästä joka tulee kynteen lyhyemmäksi. Saat tipin istumaan paremmin .
      Muista myös karhentaa omaa kynttäsi hieman jotta saat liiman ja geelit tarttumaan kynteesi paremmin. Älä levitä geeliä kynsinauhoille tai kynsien kasvaessa siinä kohdassa on pykälä jolloin kynsi saa helposti vettä tipin alle. silloin kynsi irtoaa helposti ja bakteerit saavat loistavan kasvualustan lämpimässä jos kosteessa tilassa.

    • Susa

      Teen viikolta 39 lähtien LCN-GEELIKYNSIÄ AMMATTITAIDOLLA ja AINOASTAAN LAADUKKAILLA LCN:n TUOTTEILLA! Voit tulla Kuopion Sokoksen kynsistudioon sopimuksen mukaan iltaisin ja lauantaisin, tai vaihtoehtoisesti kotistudiooni Kuopion Kauppakadulle. Käyn myös Tampereella kotonasi, jos niin haluat. (Kotikäynnit huoltovälin välein, n. 4-7 vkoa) Kotona teen ilman Alv-maksua, joka on 22%.

      Hinnat Sokoksella esim.:
      *kynnet ransk.manikyyrillä 97eur *huolto 45eur
      Hinnat kotistudiossa:
      *kynnet ransk.manikyyrillä 75eur *huolto 35eur

      Hinnat voimassa 1.12.2007 saakka

      Rakennekynnet ovat paitsi näyttävät ja kestävät, myös helppohoitoiset! Huollon välillä sinun ei välttämättä tarvitse tehdä niille mitään ja silti olet huolitellun näköinen!!

      Tervetuloa!!

      Kynsistudio SusaMaria
      [email protected]
      040-5234296

      Voit myös pyytää tarjouksen niin halutessasi:)

    • kauneuden ammattilainen

      Minä aikanaan puin kynsiä kun tein sellaista työtä jossa ei saanut olla rakenne kynsiä ja rakenne kynnet pilaa kynnet totaalisesti ainakin minulla, mutta nyt kun olen kosmetologi koulussa olen saanut oikeaa ohjausta kynsien hoitoon ja osaan antaa sitä muillekkin. Aidot ja hyvin hoidetut huolitellun näköiset kynnet on kaikista kauneimmat. Viilaa kynsiä paljon ja käytä kynsinauhavettä sekä liota kynsiä ja lopuksi työnnä varovasti kynsinauhoja taakse jotta kynsi pääsee paremmin kasvamaan ja sen jälkeen kynsinauhaöljyä ja puhdista kýnnen pinta asetoonilla jotta lakka tarttuu kynnen pintaan. Nämä rakenne kynnet on täyttä humpuukia ja pilaa oikeat kauniit kynnet. Älä ihmeessä laita mitään geelikynsiä.
      Oikea ranskalainen manikyyri on kaunis kun laittaa vielä pastellin roosan sävyn kynnen pintaan. Minulla ainakin on kauniit ja huolitellut aidon näköiset kynnet enkä koskaan halua rakennekynsiä, mutta hoitoa se vaatii hieman. Tsemppiä sinulle mitä sitten aijotkin tehdä, mutta en suosittele rakennekynsiä kenellekään ne eivät ole luonnollisen näköiset ja jatkuvia huoltoja ja kuka siitä hyötyy? no tietenkin ne jotka sitä bisnestä pyörittää 70€ ja kk päästä huolto 50€ haloo itse saa parhaiten kauniit kynnet hoitamalla.

      • naglar

        Siinä on taas yksi pussissa kasvanut kassialma.. KANNATTAA VARMAAN OTTAA SELVÄÄ MISTÄ PUHUUU!! Taidat asua kehäIII ulkopuolella ja teillä on kylällä yksi paplarinvääntäjä, joka sivussa väsää lapioita. Ja ai, että rakennekynnet pilaa kynnet.. hoh hoijaa. Ammattilainen on ammattilainen, RAKENNEKYNNET EI PILAA LUONNONKYNSIÄ!! HUONO KYNSIMUOTOILIJA PILAA!! Että Sussu katselee peiliin-APINA!!


      • turkutar-70
        naglar kirjoitti:

        Siinä on taas yksi pussissa kasvanut kassialma.. KANNATTAA VARMAAN OTTAA SELVÄÄ MISTÄ PUHUUU!! Taidat asua kehäIII ulkopuolella ja teillä on kylällä yksi paplarinvääntäjä, joka sivussa väsää lapioita. Ja ai, että rakennekynnet pilaa kynnet.. hoh hoijaa. Ammattilainen on ammattilainen, RAKENNEKYNNET EI PILAA LUONNONKYNSIÄ!! HUONO KYNSIMUOTOILIJA PILAA!! Että Sussu katselee peiliin-APINA!!

        kyllä on mahdollista että omat kynnet kärsii.minulla oli kynnet n. 3v ja sain pahan kynsivallinttulehduksen.kynsinauhat käytännössä sulivat pois.ja siitä johtuen(lääkärin sanomaa) omat kynnet eivät kasva enää sileinä takaisin.minun kynteni on "ropolliset".ja edelleenkin 4 vuoden jälkeen jos laitan kynsilakkaa liian lähelle kynsinauhoja saan tulehduksen.tästä tuli luultavasti loppu elämäni riesa.
        eihän toki kaikille näin käy.rakennekynnet ovat kauniita,mutta en enää valitettavasti voi käyttää.minä en todellakaan ole mikään alan ammattilainen,vain kynsien entinen käyttäjä.
        tämä vain siksi että ei täällä kannattaisi mollata ja haukkua ketään.kukin on oma yksilönsä ja ole sinä onnellinen ettei sinulle ole tullut ongelmia kynsien suhteen.täällä käsittääkseni on tarkoitus jakaa neuvoja toisille ja keskustella ko. aiheesta.


      • n35

        Ehkä eivät ole aivan luonnollisen näköiset, mutta kaikki eivät ole kauneuden ammattilaisia. Työni on sellaista rukkaset kädessä hommaa ja aineet joiden kanssa olen tekemisissä haurastuttavat omat kynnet. Eli jos haluan kauniit kynnet ovat rakenne sellaiset ainoa vaihtoehto... Eikä kannata sanoa etten olisi yrittänyt vaikka mitä :) Paljon on kynsien laittajasta kiinni miten omat kynnet jaksavat. Kiva olla huoliteltu vaikka tavallinen duunari onkin :)


      • meess

        Tuo neuvoi ei oikein iske. omat kynteni ovt todella hauraat, ja vaikka annankin niiden kasva ja hoidan niitä, niin ne kasvavat ruman muotoisiksi ihan koskakynteni ovat sen malliset. erityisen ärsyttävää on että ne kasvavat toispuoleisiksi, eli ns vinoiksi. ei oikein siis inspaa keinosi´. ja voisit perustella miksi rakenne kynnet i´pilaavat omanbkynnen mukA? sillä kynnen ei tarvitse saada hengittää.


      • kukkak
        naglar kirjoitti:

        Siinä on taas yksi pussissa kasvanut kassialma.. KANNATTAA VARMAAN OTTAA SELVÄÄ MISTÄ PUHUUU!! Taidat asua kehäIII ulkopuolella ja teillä on kylällä yksi paplarinvääntäjä, joka sivussa väsää lapioita. Ja ai, että rakennekynnet pilaa kynnet.. hoh hoijaa. Ammattilainen on ammattilainen, RAKENNEKYNNET EI PILAA LUONNONKYNSIÄ!! HUONO KYNSIMUOTOILIJA PILAA!! Että Sussu katselee peiliin-APINA!!

        "kynsimuotoilija ja pirun ylpeä siitä"

        Mitähän ihmeen ylpeyden aihetta kynsimuotoilijana olemisessa oikein on. Jestas.


      • ihan..
        kukkak kirjoitti:

        "kynsimuotoilija ja pirun ylpeä siitä"

        Mitähän ihmeen ylpeyden aihetta kynsimuotoilijana olemisessa oikein on. Jestas.

        yhtälailla siitä voi olla ylpeä kuin mistä tahansa ammatista..tietty..


    • -Teaaaa-

      Tottahan se on, että rakennekynnet eivät näytä todellisuudessa kovinkaan luonnollisilta, mutta joidenkin silmissä ne ovat kauniimmat.
      Itse olen kerran kokeillut ja tulin heti siihen tulokseen, että jospa vain hoitaisin kynsiäni paremmin. Minusta ainakin aidot ja hyvinhoidetut kynnet ovat kauniimmat varsinkin jos vielä lisää ranskalaisen manikyyrin.
      Ja en tiedä mistä ihmiset täällä forumilla sitä tietoa saavat, mutta kyllä vain, rakennekynnet tuppaavat pilaamaan oikeat kynnet. Etenkin jos on käyttänyt rakennekynsiä pitkään, kynsien pois ottamisen jälkeen omat näyttävät todella rujoilta.
      Tutullani oli pitkään rakennekynnet ja kun lopulta päätti luopua niistä, hänen omat kyntensä olivat kamalassa kunnossa. Kynsistä tulee ajanmittaan hauraammat ja pinta on hyvin karhea ja kärsineen näköinen kun on ollut lakan alla vuositolkulla. Joillekkin tästä jää pysyvä ongelma, sillä kynsinauhat saattavat tulehtua.

      Ja jos työ on sellaista, etteivät omat kynnet pysy koossa, älkää hyvät ihmiset ottako rakennekynsiä, sillä niitä ei ole valmistettu työntekoa varten, ja yksi huolto maksaa sen 50 euroa.
      Jos satut omaamaan hyvässä kunnossa olevat kynnet, älä ihmeessä hanki rakennekynsiä, sillä omia kynsiä voi korostaa manikyyrillä tai muilla keinoilla. Elleivät kyntesi nyt ole aivan kamalat, rakennetkynnet ovat vain rahan- ja ajantuhlausta. Ja huom. mikäli omat kyntesi tosiaan ovat aivan kamalat, kannattaa varautua siihen hetkeen, kun otat rakennekynnet pois.

      • nelli83

        No tottakai ne kynnet näyttävät rujommilta rakennekynsien jälkeen kun oot kauan katsellut kauniita rakennekynsiä ja sitten katsotkin omia taviskynsiäsi! Se ei vaikuta mitenkään oman kynnen kuntoon, että onko ne rakennekynnet olleet kauan vai vähän aikaa. Ja jos niitä ei huolla tarpeeksi lyhyin väliajoin niin toki sinne geelin tai akryylin ja oman kynnen väliin kerääntyy vaikka mitä pöpöä ja voi tulehtua. Se on itsestä kiinni miten hyvin niistä huolehtii. Ja toki kynnet kärsii jos ne rakennekynnet menee itse repimään pois! Oman kynnen pintaa lähtee silloin pois ja on tietysti hauraampi. Rakennekynnet täytyy poistattaa kynsimuotoilijalla, joka osaa ottaa ne oikein pois. Ja mikäli kynnet ovat hauraammat ja ohuemmat rakennekynsien poisoton jälkeen, kasvaa sulle ihon alta uutta, vahvempaa kynttä, sillä kynsi on uudistuvaa ainesta! Ihan niinkuin hiuksetkin! Eikä niitä rakennekynsiä kuulukaan ottaa niin, että "otanpa tässä kynnet muutamaksi viikoksi ja sitten otan pois". Kyllä niihin kannattaa sitoutua pidemmäksi aikaa jos sellaiset päättää ottaa. Toki HUONO kynsimuotoilija, joka ei tiedä mitä tekee, voi tehdä hallaa kynsille, siksi kannattaakin valita hyvin kouluttautunut ammattilainen.

        Toki omista kynsistä kannattaa pitää huolta ja manikyyrit on hieno juttu, mutta kumpi nyt sitten on enemmän ajan tuhlausta... Se, että lakkaat kynsiäsi parin-kolmen päivän välein kun lakka murenee, vai otatko rakennekynnet, jotka pysyy kauniina muutaman viikon ja sitten menet huoltoon? Hmm. Vaikea valinta :)

        Itse voit tehdä oman päätöksen ja olla ottamatta rakennekynsiä, mutta älä viitti jauhaa täällä paskaa.


      • harri765
        nelli83 kirjoitti:

        No tottakai ne kynnet näyttävät rujommilta rakennekynsien jälkeen kun oot kauan katsellut kauniita rakennekynsiä ja sitten katsotkin omia taviskynsiäsi! Se ei vaikuta mitenkään oman kynnen kuntoon, että onko ne rakennekynnet olleet kauan vai vähän aikaa. Ja jos niitä ei huolla tarpeeksi lyhyin väliajoin niin toki sinne geelin tai akryylin ja oman kynnen väliin kerääntyy vaikka mitä pöpöä ja voi tulehtua. Se on itsestä kiinni miten hyvin niistä huolehtii. Ja toki kynnet kärsii jos ne rakennekynnet menee itse repimään pois! Oman kynnen pintaa lähtee silloin pois ja on tietysti hauraampi. Rakennekynnet täytyy poistattaa kynsimuotoilijalla, joka osaa ottaa ne oikein pois. Ja mikäli kynnet ovat hauraammat ja ohuemmat rakennekynsien poisoton jälkeen, kasvaa sulle ihon alta uutta, vahvempaa kynttä, sillä kynsi on uudistuvaa ainesta! Ihan niinkuin hiuksetkin! Eikä niitä rakennekynsiä kuulukaan ottaa niin, että "otanpa tässä kynnet muutamaksi viikoksi ja sitten otan pois". Kyllä niihin kannattaa sitoutua pidemmäksi aikaa jos sellaiset päättää ottaa. Toki HUONO kynsimuotoilija, joka ei tiedä mitä tekee, voi tehdä hallaa kynsille, siksi kannattaakin valita hyvin kouluttautunut ammattilainen.

        Toki omista kynsistä kannattaa pitää huolta ja manikyyrit on hieno juttu, mutta kumpi nyt sitten on enemmän ajan tuhlausta... Se, että lakkaat kynsiäsi parin-kolmen päivän välein kun lakka murenee, vai otatko rakennekynnet, jotka pysyy kauniina muutaman viikon ja sitten menet huoltoon? Hmm. Vaikea valinta :)

        Itse voit tehdä oman päätöksen ja olla ottamatta rakennekynsiä, mutta älä viitti jauhaa täällä paskaa.

        Älkää ihmiset mollatko rakennekysnia noin hirveästi, jos ne olisivat noin pahoja omille kynsille, niin miksi rakennekynsistudioita on joka kulmassa ja ajanvarauksen täysiä joka päivä?

        Rakennekynsia tehdeessä omista kynsistä viilataan pinta "karheaksi" että rakennekynsi pysyy paremmin eikä irtoa, sen takia, jos käytät rakennekynsia "vain kerran 2 eli et jatka niiden käyttämistä vaan annat niiden irrota, oma kynsi on todella hauras, mutta kun jatkaa kynsien käyttöä niin uusi kasvava kynsi on taas omaa laatuaan. Joillakin oma kynsi jopa vahvenee rakennekynnen alla.

        Jos ja kun lopetat rakennekynsien käyttöä, nätin värinen lakka tekee lyhyista kynsistä kivan näköiset.

        Rakenne kynsissä ei ole mitään väärää

        ja jos jollakin on varaa maksaa 50 euroa kuussa niin maksakoot.
        Hinnat vaihtelevat
        Itse käyn ottamassa akryylikynnet ja ne maksoivat 45 euroa, ovat pysyneet ihan sairaan hyvin, huolto on 25 euroa, enkä koskaan missään ole saanut niin hienoa jälkeä kuin siellä tietyssä paikassa, eli itäkeskuksessa, vaikka olen kokeillut rakennekynsia vaikka missä.

        amen


      • s
        harri765 kirjoitti:

        Älkää ihmiset mollatko rakennekysnia noin hirveästi, jos ne olisivat noin pahoja omille kynsille, niin miksi rakennekynsistudioita on joka kulmassa ja ajanvarauksen täysiä joka päivä?

        Rakennekynsia tehdeessä omista kynsistä viilataan pinta "karheaksi" että rakennekynsi pysyy paremmin eikä irtoa, sen takia, jos käytät rakennekynsia "vain kerran 2 eli et jatka niiden käyttämistä vaan annat niiden irrota, oma kynsi on todella hauras, mutta kun jatkaa kynsien käyttöä niin uusi kasvava kynsi on taas omaa laatuaan. Joillakin oma kynsi jopa vahvenee rakennekynnen alla.

        Jos ja kun lopetat rakennekynsien käyttöä, nätin värinen lakka tekee lyhyista kynsistä kivan näköiset.

        Rakenne kynsissä ei ole mitään väärää

        ja jos jollakin on varaa maksaa 50 euroa kuussa niin maksakoot.
        Hinnat vaihtelevat
        Itse käyn ottamassa akryylikynnet ja ne maksoivat 45 euroa, ovat pysyneet ihan sairaan hyvin, huolto on 25 euroa, enkä koskaan missään ole saanut niin hienoa jälkeä kuin siellä tietyssä paikassa, eli itäkeskuksessa, vaikka olen kokeillut rakennekynsia vaikka missä.

        amen

        Hei!
        Minulle on laitettu koristellut geelikynnet. Ne ovat kivat, mutten ehkä kauhean kauaa jaksa niitä kuitenkaan pitää, koska hieman hankaloittavat töitäni. Saatan käydä muutaman kerran niitä huoltamassa ennenkö otan pois. Voisin ennen pois ottamista kuitenkin huoltaa niitä itsekin, jos mahdollista. Olen jo viilannut kynsiä itse. Voisiko niihin myös itse laittaa jotain kaupasta ostettavaa geeliä täytteeksi kynsinauhan ja ylikasvaneen kynnen väliin? Tarvisiko aina olla uv-valo, jolla kuivattaa geeli? Mistä tarvikkeet kannattaisi ostaa?


      • mustelmeisson
        s kirjoitti:

        Hei!
        Minulle on laitettu koristellut geelikynnet. Ne ovat kivat, mutten ehkä kauhean kauaa jaksa niitä kuitenkaan pitää, koska hieman hankaloittavat töitäni. Saatan käydä muutaman kerran niitä huoltamassa ennenkö otan pois. Voisin ennen pois ottamista kuitenkin huoltaa niitä itsekin, jos mahdollista. Olen jo viilannut kynsiä itse. Voisiko niihin myös itse laittaa jotain kaupasta ostettavaa geeliä täytteeksi kynsinauhan ja ylikasvaneen kynnen väliin? Tarvisiko aina olla uv-valo, jolla kuivattaa geeli? Mistä tarvikkeet kannattaisi ostaa?

        Heippa! Kävin aikani laitattamassa kynsiä ja seurasin tarkkaan miten se tapahtui..vuoden jälkeen aloin laskea mitä se tuli maksamaan, 3 viikon välein 60 euroa....TILASIN SAKSASTA NAILEURODISCOUNTISTA KAMAT JA ALOIN VÄSÄTÄ!
        Pysyvät tehdastyössäkin hyvin...en laita ns. primerhappoa alle ja kynnet pysyvät hyväkuntoisina! Primer polttaa kynnet vereslihalle! Tarkoituksena pilata kynnen rakenne jotta geeli pysyisi paremmin...kun on omat vehkeet...korjaukset voi tehdä itse ja tämä on kiva harrastus! Kamat maksoivat n. kahden studiokäynnin verran!


        Suosittelen!


      • santeri 11
        mustelmeisson kirjoitti:

        Heippa! Kävin aikani laitattamassa kynsiä ja seurasin tarkkaan miten se tapahtui..vuoden jälkeen aloin laskea mitä se tuli maksamaan, 3 viikon välein 60 euroa....TILASIN SAKSASTA NAILEURODISCOUNTISTA KAMAT JA ALOIN VÄSÄTÄ!
        Pysyvät tehdastyössäkin hyvin...en laita ns. primerhappoa alle ja kynnet pysyvät hyväkuntoisina! Primer polttaa kynnet vereslihalle! Tarkoituksena pilata kynnen rakenne jotta geeli pysyisi paremmin...kun on omat vehkeet...korjaukset voi tehdä itse ja tämä on kiva harrastus! Kamat maksoivat n. kahden studiokäynnin verran!


        Suosittelen!

        omistan itsekkin Nail Euro Disountin tarvikkeet , en ollut ennen kokeillutkaan tehdä kynsiä itse mutta heillä on valikoimissa myös ns. ohjekirjoja! loistavaa jälkeä tulee ja kehuja on tullut.

        Kannattaa mennä katsomaan : nail-art-design-euro-discount.org


      • Anonyymi

        Höpö höpö vanhoja juttuja mutta rakennekynnet ollu ainaki 8 vuotta ei oo omat kynnet mennet miksikään. Ammattilainen kuin huoltaa on homma hanskassa


    • Rumat omat

      Prismasta olen löytänyt kestävät rakennekynnet. Helppo laittaa ja muotoilla. Lakkakin pysyy. Kynnet ovat kauniin 2-4 viikkoa riippuen siitä mitä käsillään tekee.

    • harrys21

      Hei, löysin netistä sivun, mistä löytyi tietoa, että on muita hellävaraisempiakin vaihtoehtoja rakennekynsille, esim. geelilakka ja ilmakovetteinen geeli http://www.tekokynnet.com/rakennekynnet/

    • Anonyymi

      Rakennekynnet ei vaurioita omia kynsiä jos ne tehdään ammattilaisella. Omat kumynnet näyttää kyllä ihan hirveitä kun on tottunut kauniisiin kynsiin. Rakennekynnet kestää hyvin. Mun omat on ihan surkee olleet aina lohkeilee vaikka kuinka hoiti ja lakkasi. Ei pysuny lakat osti kuinka kallista tahansa. Rakennekynnet on hyvät ja kestävät

    • Anonyymi

      Itse laitan..kyllästyin maksamaan 90-100€. Nykyisin maksan n.5€ ja kauniit ovat..pari kertaa kannattaa harjoitella.
      Besserwisserit kannattaa unohtaa
      😂.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe