Auttakaa olkaa niin kilttejä: Tein biisin eJaylla, ja sitähän ei voi tallentaa kun mix-tiedostoon. Windows Media Playerhan ei tue mix-tiedostoja. Mix-tiedostoja tukee ainoastaan eJay. Miten siis saada mix-tiedosto ns. ''ulostettua'' mp3-muotoon. Kiitos vastauksista jo etukäteen. Vastatkaa tähän keskusteluun, kiitos.
AUTTAKAA PIKAISESTI!
7
540
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
... Onoffi?
No en tiedä, katso jos jostain sen ohjelman sivuilta löytisi apua.- eJay
Mistä ihmeestä voit arvata että olen onoffi? xD. Enkä perkele osaa englantia, puhukaa suomea xD.
- haaaaaaaaaaaaaa
eJay kirjoitti:
Mistä ihmeestä voit arvata että olen onoffi? xD. Enkä perkele osaa englantia, puhukaa suomea xD.
Saman ejay jutun kysyit famissa, siitä päättelin.
Ei ole tietoa ejayn käytöstä, sen kuukauden kerran testasin enkä sillonkaan mitenkään aktiivisesti.
- CIO
mieti ny vähän jätkä(/muija:)). jos sä oikeesti haluut tehä sun OMAA musiikkia ni kannattaa oikeesti hommata vaik jotkin halvat studio vehkeet...ja esim syntsan ja muuta...kato on paljon parempi olo tuloksesta kun on saanu aikaan jotain oikeesti omaa.....se on huono tollasis ohjelmis ku niis on jo samplet valmiina, joten ei pääse kunnolla toteuttaa itseensä....mäkin tein pari kuukautta sellasilla ohjelmilla musaa...mut sit tajusin et jos haluun viel joskus menestyykki siin hommas ni mikään ejay ei oo oikee tie....oikeesti suosittelen ihan AIDOSTI omaa musiikin tekemistä! :)
- niiejay
niitähän voi "exportata" ejaylla?`Ainaki meikällä onnistuu hhejay5:ssa..
- eJay
Mitä helvettiä tarkoittaa ''exportata''? Sori kaikille oon vähän tietemätön ;).
- helevetti
eJay kirjoitti:
Mitä helvettiä tarkoittaa ''exportata''? Sori kaikille oon vähän tietemätön ;).
sielt samast paikasta mist voit tallentaa sen sun biisin ni siel on et export ni siitä painat ni se pistää sen wawe muotoon. Mut ejaylla ei voi kyllä omaa musaa tehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808