kysely

risuja

missä olette saaneet todella tympeää palvelua ?

75

14832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin no...

Keminmaalla, rivitalossa.

• Tipe-Taiwan

...Tamppiksessa ainaskin...

• Sotka

Sotka.

• ei sotkaa thanks
        Sotka kirjoitti:

Sotka.

juu näin on käynyt jo useempaan otteeseen

• palvelua

Lidlistä. On ihan pyllystä ko liikkeen palvelu!

• Esa

Pörhönautoliikkeessa varsinkin varaosapuolella on eräitä hieman elämäänsä vittuuntuneita henkilöitä. Eikä muutenkaan meinaa koko puljusta saada palvelua.

Tornion teleheikkikin on joskus melko ynseällä päällä. :D

• No ei kait!

Mä olen ainakin saanu Pörhölllä aina huippupalvelua!

Ja muistakaa, että saatte juuri sellaista palvelua kuin olette ansainneet.

• Asiakas
        No ei kait! kirjoitti:

jotkut asiakkaat voivat olla myyjän kannalta hankalia. Mutta jos kerran on hakeutunut palvelualalle, on sen naaman pysyttävä hymyssä, vaikka mikä olisi. Ei huonoa palvelua voi sälyttää asiakkaan syyksi, siinä mielessä tuo lause (saatte juuri sellaista palvelua, kuin olette ansainneet) on väärä.

Jos haluaa tehdä töitä naama norsunvitulla, on parempi hakeutua alalle, jossa ei tarvitse myydä mitään. Se hankalakin asiakas on maksava asiakas.

• joka on huomannut saman

kuulema useammin ko joskus ynseällä päällä :)

• Esa
        No ei kait! kirjoitti:

Empä ole ainoa joka ei ole saanut pörhöltä palvelua. Tai no kyllä varaosapuolelta saa, mutta aika vastentahtoista on. :D
        Aika useasti kuitenkin joutuu asioimaan kun ei jaksa rovaniemelle tai ouluun lähteä ajamaan osien takia.

Myyntipuolellakin on kuulemma häikkää. Eräskin muori selitti että olis ollu uutta tai uudehkoa autoa ostamassa pörhöltä. Puoli tuntia oli saanut aivan rauhassa kävellä liikkeessä. Myyjät vain oli näppäilly tietokoneita toimistossa. Oli sitten päättäny ettei enää ikinä siihen puljuun.

Samoin kävi sedälle pari vuotta sitten. Olis ostanu uuden volkkarin, mutta eipä ollut kukaan halunnut myydä. Marssi sitten wetterille ja osti uuden rellun. Eli jaloilla voi äänestää.

• heikki

Just,miten ihmeessä voi Telia pitää tuollaista epäkohteliasta äijää palveluksessa.

• Kaikki helpottuu!
        heikki kirjoitti:

Just,miten ihmeessä voi Telia pitää tuollaista epäkohteliasta äijää palveluksessa.

=)))))))))))))))))))))
        =)))))))))))))))))))))
        =)))))))))))))))))))))

• Juusto

Ei tule Keminmaan pörhöllä niin hyvää vaihdokkia enää myyntiin että ostaisin sieltä autoa.

• Lolita1982

Mistä Pörhön toimipaikasta puhut?? Kiinnostaa, kun olen ollut kesätöissä muutamissa pisteissä ja tunnen sakin.

• Esa
        Lolita1982 kirjoitti:

Mistä Pörhön toimipaikasta puhut?? Kiinnostaa, kun olen ollut kesätöissä muutamissa pisteissä ja tunnen sakin.

Torniosta ja keminmaasta on kokemusta. Tornion varaosapuoli kusee tai no nykyään siellä on eräs tuttu myyjä fordin liikkeestä. Sen kanssa kyllä tulee toimeen ja oikeat osat löytyy.

• Asiakas

Keminmaan citymarketin kassalla,siellä pari vanhempaa rouvaa.ei paljo asiakaspalvelusta tietoakaan,pikkusen matkaa kypsän olosia.
      On vissiin kyllästytty ja ootetaan eläkettä.....

• Poismuuttanut

Kukka-Aitta, Keminmaa !!!!!

• Pöllö

Ehdottomasti Keminmaan Pörhöllä. Pari esimerkkiä: Myyjät nauraa keskenään, kuinka jälleen "kusettivat" autonsa heille vaihdossa tuonutta eläkeläismiestä. Eivät vaan olleet niin nokkelia myyjiä, että olisivat tarkistaneet, oliko ketään ukopuolista kuulemassa. Satuinpa olemaan. Ja toinen esimerkki: Siellä autoja ei saa rauhassa katsella. Heti pitäisi lähteä koeajolle ja jos sanot, että en lähde vielä, niin myyjät lähtee nenä pystyssä käveleen muualle selittämättä mitään.
      Todellista asiakaspalvelua!

• autokauppafriikki

tai muussa liian siistissä asussa, minä vedän krakan pois ja laitan tuulipuvun päälle. Silloin saat katsella rauhassa, käyvät vain kyttäämässä, ettet varasta autoista mankkoja...

No, omia kaupanteko-kokemuksia on vain oulun pörhöltä, useampiakin. Täällä en ole vielä tarvinnut kuin huolto-puolella käydä. Kyllä ainakin sekä torniossa että kemissä huoltopuolella hoitavat hommansa. No, kiire niillä joskus on, vituttaa odottaa. Mutta toisaalta hallissa miehet joustavat ainakin hätätilanteessa, joten ei moittimista varaosatiskistä tai huollosta. Paitsi siitä hinnasta, on sika kallista.

Huonoa palvelua... Tota toinen autoliike, eli vetteri, sielläkin on herroilla puvut päällä ja lenkkari-tuulipuku-yhdistelmää, joka on siis vakiovaatteeni autokaupoilla, katsotaan todella pitkään, ulos olisin lentänyt, jos katseessa sellaista voimaa olisi.

• autokauppaa
        autokauppafriikki kirjoitti:

tai muussa liian siistissä asussa, minä vedän krakan pois ja laitan tuulipuvun päälle. Silloin saat katsella rauhassa, käyvät vain kyttäämässä, ettet varasta autoista mankkoja...

No, omia kaupanteko-kokemuksia on vain oulun pörhöltä, useampiakin. Täällä en ole vielä tarvinnut kuin huolto-puolella käydä. Kyllä ainakin sekä torniossa että kemissä huoltopuolella hoitavat hommansa. No, kiire niillä joskus on, vituttaa odottaa. Mutta toisaalta hallissa miehet joustavat ainakin hätätilanteessa, joten ei moittimista varaosatiskistä tai huollosta. Paitsi siitä hinnasta, on sika kallista.

Huonoa palvelua... Tota toinen autoliike, eli vetteri, sielläkin on herroilla puvut päällä ja lenkkari-tuulipuku-yhdistelmää, joka on siis vakiovaatteeni autokaupoilla, katsotaan todella pitkään, ulos olisin lentänyt, jos katseessa sellaista voimaa olisi.

kemin wetterin palvelu todella hyvää ja asiallista. kuka moittii ei ole asiakkaana ollut koskaan. itse annan täyden kympin sinne palvelusta siellä leuka meinaa tippua laattialle niin hyvin ne passaa.nyky aikana ei ihan heti tule vastaavaa vastaan eikä tämä ole provo tai muu, vaan tositarinaa että näinkin voi olla.

• ERITTÄIN HYVÄÄ
        autokauppaa kirjoitti:

kemin wetterin palvelu todella hyvää ja asiallista. kuka moittii ei ole asiakkaana ollut koskaan. itse annan täyden kympin sinne palvelusta siellä leuka meinaa tippua laattialle niin hyvin ne passaa.nyky aikana ei ihan heti tule vastaavaa vastaan eikä tämä ole provo tai muu, vaan tositarinaa että näinkin voi olla.

palvalua saanut naisautoilija.Pojat,siis myyjät,erittäin palvelualttiita ja hyväkäytöksisiä asiaksta kohtaan.Tulen siellä asioimaan aina ja suosittelen muillekkin, ainakin naisille.

• myyjät
        ERITTÄIN HYVÄÄ kirjoitti:

palvalua saanut naisautoilija.Pojat,siis myyjät,erittäin palvelualttiita ja hyväkäytöksisiä asiaksta kohtaan.Tulen siellä asioimaan aina ja suosittelen muillekkin, ainakin naisille.

naisia palvelee .Luulevat että saavat pillua niiltä.

• ne pojatko?
        myyjät kirjoitti:

naisia palvelee .Luulevat että saavat pillua niiltä.

Älähän nyt aivan hulluja puhu,kylläkai niillä sentään jonkunlainen ikärajote on siinä suhteessa.Vai oletkos kade?Kokeile automyyjän ammattia oiskos sinusta siihen,niin sittenhän voisit yrittää sitä....!!!Mutta tuskin onnistusit.

• 10. Volvo
        ERITTÄIN HYVÄÄ kirjoitti:

Ajan nyt 10. Volvoani ensimmäisen ostin vuonna -80, silloin vielä sai palvelua, sai huoltoa, sai vara-osia. Enää ei saa mitään niistä. Palvelu ei ole huonoa..., sitä ei ole ollenkaan. Nykyään asioin Haaparannalla tai Oulussa, se on paljon a)helpompaa b)nopeampaa ja c) vaivattomampaa vaikka matkat ottaa huomioon

• hevillä
        10. Volvo kirjoitti:

Ajan nyt 10. Volvoani ensimmäisen ostin vuonna -80, silloin vielä sai palvelua, sai huoltoa, sai vara-osia. Enää ei saa mitään niistä. Palvelu ei ole huonoa..., sitä ei ole ollenkaan. Nykyään asioin Haaparannalla tai Oulussa, se on paljon a)helpompaa b)nopeampaa ja c) vaivattomampaa vaikka matkat ottaa huomioon

Wetterille asioimaan, vaihdoin jopa automerkkiä ettei sinne tarvi mennä, automyyjät ok. mutta varaosapuoli täysin retuperällä, tosissaan harkitsen Oulua tai jotain muuta kaupunkia autokaupoissa.

• hanki rahaa mukaan
        10. Volvo kirjoitti:

ei ne ilmaiseksi laita sun kotteroasi -se maksaa
        liike yritys perustuu sille ite laitan lanttia pöydälle, kyllä siellä juostaankin.joittenkin asiakkaiden soisikin muualla asioivan jos aina ovat narisemassa. ei kukaan jaksa iki valittajia jos kottero huono- ostaa uuden. sillä se hoituu. ite vaihan joka vuosi, tai kun huvittaa.

• Nimetön
        hanki rahaa mukaan kirjoitti:

ei ne ilmaiseksi laita sun kotteroasi -se maksaa
        liike yritys perustuu sille ite laitan lanttia pöydälle, kyllä siellä juostaankin.joittenkin asiakkaiden soisikin muualla asioivan jos aina ovat narisemassa. ei kukaan jaksa iki valittajia jos kottero huono- ostaa uuden. sillä se hoituu. ite vaihan joka vuosi, tai kun huvittaa.

Huomaan että minulla on ollut väärä taktiikka, suraavalla kerralla jätän tunnin odotuksen jälkeen rahat ja luottokortit päydälle ennen kuin lähden pois. Ei jää palvelun saaminen rahasta kiinni.
        Sinä et tiedä mistä puhut, kasva vielä joku vuosi, saat sitten ajokortin ja voit ostaa autonkin. Sitten pääset vilauttelemaan setelinippuja varaosatiskille, ehkä se olematon myyjä tulee palvelemaan ja jos ei tule, niin lisää rahaa nippuun ja heitä pöydän yli vara-osa osaston lattialle. Ehkä siivoja ne läytää, mutta sinä et silti saa sitä mitä olet hakemassa. Ehkä sinäkin sitten muutamassa vuodessa opit mistä keskustellaan,

• aivan hirvittää

Huonosti käyttäytyvä potilasta kunnioittamaton lääkäri.

• mie

Pyysin myyjää, että tulisitko minun luo, kun haluaisin kysellä tavarasta jota olin ostamassa.Myyjä jäi viiden metrin päähän huutelemaan minulle vastauksiaan,olinkohan minä jotenkin kuppasen näköinen, että pysyttiin tartuntamatkan ulkopuolella?Tavara jäi ostamatta.

• Kemissä

Syvältä! Kun ei jotain etsimäänsä löydä niin lähtee etsimään myyjää.. sen kun löytää niin on monta asiakasta odottamassa.. kerran odotin puolituntia, kyllästyin ja vaihdoin kauppaa. Jos kassalta pyytää apua niin sieltä sanotaan että siellä se on hyllyssä, kysy niitä toisilta sieltä tai sitten tympääntyneenä lähdetään auttamaan.
        Siihen kauppaan en enää jalallani astu. Onneksi prismakin tulee viereen lisäämään kilpailua.

• se on

Kemin Tamppiksessa ei ole minkäänlaista palvelua, myyjät suorastaan pakenee asiakkaita. Tornion Tamppiksessa vielä palvelu pelaa.

• näin on

... asiakaspalvelu voi myös karkottaa. Esimerkiksi Torniossa erään pienen vaateliikkeen naismyyjä on niin palvelualtis, että asiakkaalla ei ole paljoa mahdollisuutta itse katsella valikoimaa. Jos menet sanomaan kohteliaasti, että olet nyt vain katselemassa, niin jo alkaa tulla rättiä nenän eteen toinen toisensa jälkeen. Siinä tulee väkisinkin sellainen torjumisreaktio, että ei huvita katella enää mitään.

• hehehe

En oo varma mitä vaatekauppaa meinaat, mutta myös Intersportin vaateosastolla on yks naikkonen, joka tuputtaa vaatteita ihan innolla erityisesti lapsille. Häiritsevää ..

• mikäs...

...paikka se tämmönen on??

• siis mikäs...
        mikäs... kirjoitti:

...paikka se tämmönen on??

...siis toi liian hyökkäävä paikka

• Juusto
        hehehe kirjoitti:

En oo varma mitä vaatekauppaa meinaat, mutta myös Intersportin vaateosastolla on yks naikkonen, joka tuputtaa vaatteita ihan innolla erityisesti lapsille. Häiritsevää ..

Intersportista sain hyvää palvelua, nätti näppärä tyttö oli palvelemassa:)

• näin on
        siis mikäs... kirjoitti:

...siis toi liian hyökkäävä paikka

"vaatetalo"

• myyjä

Ole palvelualtis, niin asiakas moittii tyrkyttämisestä.
      Ole vaatimaton, niin asiakas moittii penseästä asenteesta.
      Pitäisi osata niin hyvin lukea ihmisiä ja luonteita. Milloin asiallinen linja tepsii, milloin taas rento ja humoristinen.
      Meitä on niin moneen junaan. Mahtavalta tuntuu kun löytää yhteisen sävelen asiakkaan kanssa, se kun tietää miten juuri hänen kanssaan tulee kommunikoida! =)
      Silloin kun asiakas lähtee hymyssä suin, myös myyjällä hyvä mieli, ainakin pitäisi olla.

• Asiakas

Se on (tärkeä) osa sitä myyjän ammattitaitoa,. Kysymyshän on hyvästä palvelusta. Peace;)

• ONS

Kemissä!

• kemin tampikseen

Kyllä ne teidän omat naamanne taitavat olla valmiiksi sillä norsunvitulla, kun huonoa palvelua olette saaneet. Olen kemin tampiksen asiakas ollut niin kauan kuin kauppa on terveharjulla ollut. Myyjät ovat minusta juuri sellaisia kuin kuuluukin: asiallisia. Aina olen apuakin saanut kun olen tarvinnut, ja ystävällisen palvelun.

menkää marisijat peilin eteen ja katsokaa, missä asennossa se suu on. Myyjätkin ovat ihmisiä, jos asenteena on heti kätinät, valitukset yms, kuka sellaiselle jaksaisi aidosti hymyillä. Rahalla saa vain rahahymyjä, ystävällisyydellä jopa lähikaupan myyjät moikkaavat kadullakin.

• Kommentator

No ei se aina ihan noinkaan ole. Jokainen tietää, että niin myyjät kuin asiakkatkin ovat vain INHIMILLISIÄ ihmisiä. Kaikilla on huonot hetkensä. Koettakaamme ymmärtää parhaamme mukaan kaikkia. Aina ei voi olla itse positiivisuus.

• mummu vain

En ole kerennyt laittaa naamaa norsuvitulle kemin tampiksessa, yrittänyt vaan kysyä, että missä joku tietty tavara on, sitäkään ei ole haluttu kaiken kiireen keskellä kertoa.Kiirettä se pitää kun ei asiakkaita ehdi palvelemaan.Olenkin sitten jättänyt ostokset ostamatta.

• kemissä
        mummu vain kirjoitti:

En ole kerennyt laittaa naamaa norsuvitulle kemin tampiksessa, yrittänyt vaan kysyä, että missä joku tietty tavara on, sitäkään ei ole haluttu kaiken kiireen keskellä kertoa.Kiirettä se pitää kun ei asiakkaita ehdi palvelemaan.Olenkin sitten jättänyt ostokset ostamatta.

kemin tamppiksessa on kyllä niin kypsän näköinen kassaneiti, ettei hymyn häivää kasvoilla. Tavarasta puuttuu hinta, niin ei kysele muilta kassoilta hintaa vaan lähtee ite ettimään kyseisen tuotteen hintaa hyllystä. No tulee sitten takaisin ja totetaa ettei nyt löytänytkään sitä hintaa/tavaraa hyllystä. Siinä vaiheessa sanoinkin, että antaapa olla, kiitos ja näkemiin. Sehän ois helppoa jos asiakas voisi itte päättää paljonko joku tavara maksaa, jos siitä ei löydy hintaa. Onneksi kohta tulee uusia liikkeitä ja toivottavasti palvelu pelaa niissä.

• Juusto
        kemissä kirjoitti:

kemin tamppiksessa on kyllä niin kypsän näköinen kassaneiti, ettei hymyn häivää kasvoilla. Tavarasta puuttuu hinta, niin ei kysele muilta kassoilta hintaa vaan lähtee ite ettimään kyseisen tuotteen hintaa hyllystä. No tulee sitten takaisin ja totetaa ettei nyt löytänytkään sitä hintaa/tavaraa hyllystä. Siinä vaiheessa sanoinkin, että antaapa olla, kiitos ja näkemiin. Sehän ois helppoa jos asiakas voisi itte päättää paljonko joku tavara maksaa, jos siitä ei löydy hintaa. Onneksi kohta tulee uusia liikkeitä ja toivottavasti palvelu pelaa niissä.

Tosi on että tampiksen kassoilla on myrkyn nielleitä ihmisiä, hymyä tai ystävällistä palvelua ei tampiksesta saa.

• tex24/7
        Juusto kirjoitti:

Tosi on että tampiksen kassoilla on myrkyn nielleitä ihmisiä, hymyä tai ystävällistä palvelua ei tampiksesta saa.

no oleppas hyvä ja tule näyttelemään hymyilevää asiakaspalvelijaa samalla kun asiakkaast,työkaverit ja pomot huohottaa niskaan. saat juosta niskalimassa ympäri taloa airan asioilla ja nimeltämainitsematon työkaveri pompottaa tekemään omia hommiaan ja toinen toisia hommia. ei jää paljon nauruille sijaa kun asiakas ei tervehdi kassalle tullessaan ja heittää jonkun tuotteen hinnan puuttuessa koneelta tai ean-koodin naputtelun kestäessä sekuntia kauemmin kommentin... se on sitten varmaan ilmainen?! loppujen lopuksi asiakas vielä salamyhkäisesti varastaa muovikassin joka liikkeessämme maksaa 17senttiä. kassit eivät ole myöskään liikkeelle ilmaisia,kuten eivät muutkaan tavarat joita asiakas liikkeestä vie. kannattaa tulla kokeilemaan!! tex voimaa!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D tässä niitä hymyjä ja ne on ilmaisia,pistä varastoon jos sattuu että jonain päivänä minua ei hymyilytä! :D:D:D

• sieltä hyvinkin

olkaas tarkkana mitä paukuista pyytävät. Ostin toisen samanlaisen juoman (oli toinen koko illan aikana) ja hinnan muistin. Neiti pyysikin 2 euroa enemmän. Sanoin hinnan olevan eri puoli tuntia sitten. Neiti vain nauroi ja sanoi: HUOMASIT! Taitaa olla taskut täynnä kolikoita illan jälkeen

• viilataan linssiin

voi jumppahuiti mitä hommaa... tuolla umpparissa.

• Mii
        viilataan linssiin kirjoitti:

voi jumppahuiti mitä hommaa... tuolla umpparissa.

Olen myös itse huomannu, että paukkujen hinnat nousevat illan aikana! TÖRKEÄÄ!!!

• heh heh
        Mii kirjoitti:

Olen myös itse huomannu, että paukkujen hinnat nousevat illan aikana! TÖRKEÄÄ!!!

Aika naivia ajatella että moinen hintojen nostaminen illan edetessä olisi mahdollista (näin pienessä kylässä baarilta olis jo menny luvat), taitaa nyt olla jotain muuta hampaankolossa!

Vinkkinä vain että jallukola on maksanu aina ja joka kerta 5€ :D

• Ihmeinen

ollut huomauttamista umpparin hinnoissa, siis niin, että ne muka illan mittaan muuttuisivat. Aina olen saanut oikein takaisin.

• olalle

kävin vuosia sitten yhdessä kemiläisessä laukkukaupassa, ei vois tyrkympää myyjää olla. Ilman laukkua, et liikkeestä lähde.

• on sitä saanu

Asunto oy Itätuulen kiinteistönhoitajien "esimieheltä"

• asiakas

AIna niin hymyilettömiä ja jotenkin palveluhaluttomia.

• snappi

eivät korvanneet itse aiheuttamaa vikaa autossa, ja huollon puhelinmies oli tosi törkeä! heti kun kuuli, että puhelimessa oli nainen luuli voivansa kusettaa kuinka vain. vaihdoin paikkaa ja nyt homma toimii

• Kokemus

Minä huollatin autoni viimeisen kerran wetterillä.Eivät tehneet sovittuja huoltotöitä, ei ollut osia, vaikka olin tilannut ajan kuukautta aikaisemmin.

• kuluttelia

Ehdottomasti tämän yrityksen johtajalta saa ylimielisimmän palvelun. Aina käynnin jälkeen tuntee itsensä idiootiksi. Noh mikään muu ei ole viisas kuin insinööri.

• kata

kemin työvoimatoimisto ja siellä tumma vanhempi naishenkilö, aina naama kurtussa ja mikään ei koskaan oo sillä muijalla hyvin...enkä oo ainoa, kuka on tätä mieltä...omassa tuttava piirissä montakin.pitäs melkein sanoo jo johonkin/jollekkin tosta.onhan meitä työttömiä, jotka tekis totaki duunia hymyssäsuin!

• kemiläinen
        kata kirjoitti:

kemin työvoimatoimisto ja siellä tumma vanhempi naishenkilö, aina naama kurtussa ja mikään ei koskaan oo sillä muijalla hyvin...enkä oo ainoa, kuka on tätä mieltä...omassa tuttava piirissä montakin.pitäs melkein sanoo jo johonkin/jollekkin tosta.onhan meitä työttömiä, jotka tekis totaki duunia hymyssäsuin!

Ja se keski ikäinen naishenkilö,joka vaan tukkaansa haroo!!!

• Anti-insinööri

Sama tunne tullu joka kerta kun kyseisessä liikkeessä on asioinut.

• en mene toiste...

instrumentarium, ensinäkään päivää ei sanottu ku menin sisään ja toiseksi sain tovin aikaa katella eikä sittekään tultu palvelemaan, lähin pois enkä sanonu mitään, tosi paska palvelu!

• kopallinen risuja

työkkärin täti sai kyllä karvat nousemaan pystyyn, onneksi ei tarvitse olla sen puljun kanssa tekemisessä.

• opiskelija

Tässä puljussa ei tiedetä mistään mitään, eikä siitä mitä netissä lapin yliopiston avoimen yliopiston/ kemi-tornio -sivuilla kerrotaan heidän tulevista kursseistaan, olla edes tietoisia. Kyselevät vaan, mitä siellä lukee, ei heillä sellaisia ole, käskevät soittaa toinen toisilleen ja samaa mäkätystä molemmissa päissä. kuluu vain puhelinrahaa, eikä mistään saa mitään selkoa.

• Sivustakin seurannut

Hinnoittelu on aivan surkeaa! Hintoja on monia ja sitten kassan tytöt saavat kuulla siitä kunniansa kun ko. osastoilla ei ole henkilökuntaa.
      Ei kassatkaan ole ystävällisyydellä pilattuja toisaalta..Oisko osansa sillä he saavat niellä kaiken paskan?

• kassaneiti

Samahan se on Tornion tamppiksessakin.. Joskus on todella vaikea olla iloinen kassalla kun saa kuulla kaikki haukut sen takia että osastoilla ei hommat pelaa. Tuntuu välillä että asiakkaat kuvittelevat että meidän pitäisi tietää tuhansien tuotteiden hinnat ulkoa. Ihmisiä mekin vain ollaan...

• "Asiakaspalvelija"
        kassaneiti kirjoitti:

Samahan se on Tornion tamppiksessakin.. Joskus on todella vaikea olla iloinen kassalla kun saa kuulla kaikki haukut sen takia että osastoilla ei hommat pelaa. Tuntuu välillä että asiakkaat kuvittelevat että meidän pitäisi tietää tuhansien tuotteiden hinnat ulkoa. Ihmisiä mekin vain ollaan...

Sitä siellä ihan avoimesti haukutaan omaa työnantajaa! Sehän teille palkan maksaa! Pakkoko sitä on siellä olla töissä, jos kerta noin huonosti on asiat. Jos työpaikka on niin huono, ettei työnantajalle uskalla antaa minkäänlaista palautetta, niin kyllä siinä ennenpitkää voimat loppuu keltä hyvänsä. Saako siitä sitten jotain tyydytystä, kun noin netissä haukkuu omaa pomoaan?
        Itselläni ei tulisi mieleenkään näin tehdä. Kyllä asiat pitää uskaltaa sanoa ihan "nokatusten" jos jokin vaivaa. Vaihtakaa hyvät Tamppislaiset työpaikkaa, onhan näitä ja lisää rajalle rakennetaan!

• ALKO

Se tumma vanhempi myyjä on tosi myrkkynaama.ollut enne töissä k-kaupassa ja saman lainen sielläki...

• lippa

Kauppa käy aina vaikka miltä näyttäs ja kuulostais, ja valtio maksaa palkan.
        Sama vähän ku verotoimiston virkailijoilla.

• Ylitorniolla

Siinä vasta kenkkumainen akka.
        Vaikka näyttääkin Dolly Partonilta.
        Verotoimiston Dolly.

• mielipiteeseen

Olen samaa mieltä. Alkon "tumma nainen" on epäkohtelias.

• työntekijä

paljon risuja saa esi-mies. Ei kuuntele mitä työntekijällä on asiaa, ei ota toisia huomioon vaan tekee asiat niinkuin itse näkee parhaaksi.
      Olisipa joskus hyvä vaihtaa osia, niin tietäisi mitä työnteko on.

• kesällä

Asioin Öömannilla katutasossa olevassa asusteliikkeessä.Siellä naismyyjä oli ensin ystävällinen,kehui omia tuotteita,mutta kun aloin kysellä, hän vastasi tuote ei ole parasta käsityötä"ei ole pakko ostaa".Olen itsekkin palvellut asiakkaita pitkään.Tällaiset sanat eivät kuuluneet myyjän arkeen.
      Jäi paha maku koko kaupasta.

• liikkeessä

Menin kerran katselemaan silmälasisankoja. Enkä ollut pukeutunut kaupunki leidin tyyliin vaan vähemmän tyylikkäästi ja näytin lähinnä pummilta, no kohtelu oli tällä keski-ikäisellä myyjätärellä sen mukaista, mutta menettipä asiakkaan.

Ja huom. en ole todellakaan köyhä asiakas.

• yhtio vaihtui

Kemin pohjolan konttorissa oli vanhempi rouva palvelemassa, josta ei saanut mitään tietoa irti, vaikka hätä oli suuri. Suutuin todella koko firmaan ja vaihdoin yhtiötä.

• kirjafriikki

Risuja voisin antaa Keminmaahan niille päättäjille, jotka ovat lopettamassa Lautiosaaren kirjaston. Eipä ole kiva kun kaikki palvelut lähtee pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe