Kuinka voitte olla noin

TYHMIÄ?!

En ymmärrä teitä ja teidän ennakkoluuloja gootteja/hevareita kohtaan. Ensinmäinen asia mikä pistää vituttaan on se että jos pukeutuu täys mustaan vaatetukseen niin leimataan satanistiksi, jos ei usko jumalaan niin leimataan satanistiksi. Ettekö hyvät ihmiset ole kuullu ateismista. niin ja satanismilla ja saatananpalvonnallakin on huomattava ero..... Wikipediasta voitte katsoa tarvittavat asiat. Itse kuuntelen heviä ja pukeudun mustiin ja omistan pitkän nahkatakin, en usko jumalaan enkä saatanaan vaan olen ateisti.

yks juttu vielä...HEVARI/GOOTTI EI TARKOTA SAMAA KU RASISTI!

4

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoax

nii-in.. minä olen samaa mieltä, mutta myöskään hevareita ja gootteja ei saa sotkea toisiinsa..

• *Luna*

Olen samaa mieltä "kuinka voitte olla noin TYHMIÄ?!" kanssa.

Täälläpäin minut on leimattu saatananpalvojaksi, KOSKA pukeudun mustaan, käytän korsettia, käytän niittikamaa ym.. Se pistään vituttaan oikeen kunnolla.

Jotkut sanovat myös, että ei goottien/hevareiden kanssa kannata jutella, he ovat hyvin töykeitä ym.. Minä en ole töykeä, ja muutenkin herkkä, vaikka ei sitä päällepäin näe.

ÄLÄKÄÄ IHMISET TEHKÖ ENNAKKOLUULOJA!!!!

• Cruelty

mulla on just sama onkelma kuin teilläkin... heti haukkumassa ollaan ja kaikenmaailman ennakkoluuloja minua kohtaan.

• dyingbride

mä olen iät ja ajat saanut kuulla kommenttia ulkonäöstäni. saatananpalvoja on ollut mulle yleinen nimi ylä-asteella, siellä kun ei muita kaltaisiani ollut. nyt amiksessa meitä on kuitenkin vähän enemmän, niin eipä tyylini sieltä hirveesti erotu. älkää välittäkö. valitettavasti jos on tällaisen tumman tyylin valinnut, täytyy vain elää jatkuvan nimittelyn kanssa. mua ärsyttää myös, jos mua kutsutaan esim. nimellä gootti tai hevari yms. enhän mäkään massateinejä huutele nimellä massateini! kyllä mulla on nimikin, eikä se liity mitenkään tyyliini....
        vanhempani kutsuvat mua usein marilyn mansoniksi. sanovat, että näytän häneltä. ehken nyt kuitenkaan...
        voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18764
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5725
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5297
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5186
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5021
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      78
      4933
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4463
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4127
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3433
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3115
    Aihe