Niin, kumpis on mielestänne parempaa Kreatoria, vanha vai uudempi? Ja miksi juuri näin? Omasta mielestäni uudempi, jossa on parempi soundimaailma ja paljon teknisempää, eli levyt Violent Revolution ja Enemy of God iskevät kovaa. Toki vanhassa on helvetisti sitä asennetta ja tietyllä tavalla rakastaa sitä brutaaliutta, mutta uudempi musikaalisesti parempaa.
Kreator
7
569
Vastaukset
- ijhjbk
Olen samaa mieltä.
- sdfsdf
Olen vanha, joten pidän enempi vanhemmasta. :)
Koska siinä painetaan hitonmoisella vauhdilla ja aggressiolla, vanhan soitannossa ei ole todellakaan mitään vikaa jos vertaa vaikka uuteen ja liian hiottuun soittoon joka EI TODELLAKAAN SOVI Thrash / Speed Metalliin, Endless Pain ja Pleasure To Kill ovat yhtiä kovimpia metallilevyjä mitä ikinä on tehty, etenkin jos miettii vaikka mitä kappaleita kumpainenkin levy pitää sisällään, esim. Endless Pain, Tormentor, Flag of Hate, Pleasure To Kill, Under The Guillotine, Command Of The Blade...Terribly Certainty ja Extreme Aggressions toimivat kyllä kanssa mutta eivät pidä sisällään tuollaista thrash-hitti-kamaa kuin kaksi ensimmäistä levyä. Mitä uudempaan kamaan tulee niin Violent Revolution oli mielestäni järkyttävää Jööttepori riffittelyä enkä löytänyt mitään vanhanliiton thrash meininkiin liittyvää joten levy kusi jo siihen, minua ei todellakaan kiinnostaa ylimelodiset paskariffit jotka kuulostavat toinen toistaan paskemmilta, tämäkin johtui varmaan kun suomalainen kitaristi Sami tuli bändiin, eihän täällä suomessa osata suurimmaksi osaksi kuin kikkailla paskaa melodeathia ja blackia. Enemy of God on sentään hivenen parempi lätty kuin Violent Revolution, johtuen hivenen thrashimmista biiseistä sekä nopeudesta mutta liian hiottua soittoa edelleen verrattuna vanhoihin. Unohdin mainita että Cause For Conflict on kyllä myös aika kova levy tosin siitäkin löytyy pari heikkoa raitaa.
Endless Pain, Pleasure to Kill, Coma of Souls, Extreme Aggession ovat Kreatorin parhaat levyt. Se on sellaista mättöä että...
Uudempi on ihan jees mutta vähän samanlaista kuin kaikki muut kuten esim. Slayer...- kkkeenan
Vanha Kreaattori siis iski, mutta olen vanha itsekkin.
- kkkneenan
kkkeenan kirjoitti:
Vanha Kreaattori siis iski, mutta olen vanha itsekkin.
Korjauksena pidin siis vain levyistä Terrible Certainty ja Extreme Aggression. Luettakoon ne kuitenkin vanhaksi Kreatoriksi.
Kyllä tuonne vanhempaan ja yllätys kahteen ekaan levyyn. Mutta kyllä se uusinkin ihan hienolta kuulostaa. Vanha vaan on jytkympää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664