Kreator

sodomysterious

Niin, kumpis on mielestänne parempaa Kreatoria, vanha vai uudempi? Ja miksi juuri näin? Omasta mielestäni uudempi, jossa on parempi soundimaailma ja paljon teknisempää, eli levyt Violent Revolution ja Enemy of God iskevät kovaa. Toki vanhassa on helvetisti sitä asennetta ja tietyllä tavalla rakastaa sitä brutaaliutta, mutta uudempi musikaalisesti parempaa.

7

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijhjbk

      Olen samaa mieltä.

      • sdfsdf

        Olen vanha, joten pidän enempi vanhemmasta. :)


    • Koska siinä painetaan hitonmoisella vauhdilla ja aggressiolla, vanhan soitannossa ei ole todellakaan mitään vikaa jos vertaa vaikka uuteen ja liian hiottuun soittoon joka EI TODELLAKAAN SOVI Thrash / Speed Metalliin, Endless Pain ja Pleasure To Kill ovat yhtiä kovimpia metallilevyjä mitä ikinä on tehty, etenkin jos miettii vaikka mitä kappaleita kumpainenkin levy pitää sisällään, esim. Endless Pain, Tormentor, Flag of Hate, Pleasure To Kill, Under The Guillotine, Command Of The Blade...Terribly Certainty ja Extreme Aggressions toimivat kyllä kanssa mutta eivät pidä sisällään tuollaista thrash-hitti-kamaa kuin kaksi ensimmäistä levyä. Mitä uudempaan kamaan tulee niin Violent Revolution oli mielestäni järkyttävää Jööttepori riffittelyä enkä löytänyt mitään vanhanliiton thrash meininkiin liittyvää joten levy kusi jo siihen, minua ei todellakaan kiinnostaa ylimelodiset paskariffit jotka kuulostavat toinen toistaan paskemmilta, tämäkin johtui varmaan kun suomalainen kitaristi Sami tuli bändiin, eihän täällä suomessa osata suurimmaksi osaksi kuin kikkailla paskaa melodeathia ja blackia. Enemy of God on sentään hivenen parempi lätty kuin Violent Revolution, johtuen hivenen thrashimmista biiseistä sekä nopeudesta mutta liian hiottua soittoa edelleen verrattuna vanhoihin. Unohdin mainita että Cause For Conflict on kyllä myös aika kova levy tosin siitäkin löytyy pari heikkoa raitaa.

    • Endless Pain, Pleasure to Kill, Coma of Souls, Extreme Aggession ovat Kreatorin parhaat levyt. Se on sellaista mättöä että...

      Uudempi on ihan jees mutta vähän samanlaista kuin kaikki muut kuten esim. Slayer...

      • kkkeenan

        Vanha Kreaattori siis iski, mutta olen vanha itsekkin.


      • kkkneenan
        kkkeenan kirjoitti:

        Vanha Kreaattori siis iski, mutta olen vanha itsekkin.

        Korjauksena pidin siis vain levyistä Terrible Certainty ja Extreme Aggression. Luettakoon ne kuitenkin vanhaksi Kreatoriksi.


    • Kyllä tuonne vanhempaan ja yllätys kahteen ekaan levyyn. Mutta kyllä se uusinkin ihan hienolta kuulostaa. Vanha vaan on jytkympää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1970
    2. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      132
      1961
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1846
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      81
      1730
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      36
      1638
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      72
      1338
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      91
      1078
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1075
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1032
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      958
    Aihe