Saksassa olisi vapaana paikka mukavalle au pairille suomalaisessa perheessä lähellä Frankfurtia (jossa on PALJON suomalaisia ym. au paireja, joten seuraa löytyy!). Työ alkaisi tammikuun alussa. Perhe on todella mukava ja reilu, olen perheen au pair ja voin todellakin lämpimästi suositella perhettä! Perheessä on 2 ihanaa lasta.
Hyvät edut, mm. iso oma huone kylppäri. Kielikurssi maksetaan JNE.
Kysy lisää! Lähetä kysy tässä tai mailia:
[email protected]
Au pairiksi Saksaan mukavaan perheeseen!
10
1091
Vastaukset
- Suosittelen!!
korjaus: Kysy tässä tai lähetä mailia. Sorry...
- Suosittelen!!
Työstä:
-eniten lastenhoitoa
-ei siivousta (paitsi oma huone kylpyhuone)
-ajokorttia ei tarvitse olla
Suosittelen kyllä.. ottakaahan yhteyttä. :)- täällöä ollaaan,...
olisiko mahd.jos on 16 vuotias ens vuonna 17...olisin oikien kiinnostunut tästä paikasta!!olen nyttenkin au-pairina ja tämä loppuu juuri tammikuussa..!otan yhteyttä ja kertoisitko perheestä yms:)
hyvä mHD..!! - ansku
täällöä ollaaan,... kirjoitti:
olisiko mahd.jos on 16 vuotias ens vuonna 17...olisin oikien kiinnostunut tästä paikasta!!olen nyttenkin au-pairina ja tämä loppuu juuri tammikuussa..!otan yhteyttä ja kertoisitko perheestä yms:)
hyvä mHD..!!Moi!
Etsin uutta au pair paikkaa Saksasta, olisi kiva tietää vähän lisää sun perheestä...Minkälainen perhe, työajat, palkka? Olisin valmis tulemaan heti tammikuusta 2006 lähtien, puoleksi vuodeksi.
19 vuotias, paljon kokemusta lasten hoidosta. - Alkuperäinen^
ansku kirjoitti:
Moi!
Etsin uutta au pair paikkaa Saksasta, olisi kiva tietää vähän lisää sun perheestä...Minkälainen perhe, työajat, palkka? Olisin valmis tulemaan heti tammikuusta 2006 lähtien, puoleksi vuodeksi.
19 vuotias, paljon kokemusta lasten hoidosta.Voisitko lähettää kysymykset sähköpostilla osoitteeseen [email protected]? En viitsi kertoa paikasta kauhean paljon tällaisella julkisella sivulla, mutta todella mukava ja kiva perhe on kyseessä. :) Hyvät edut. Kielikurssille pääsee 5 km päähän.
Haluan kunnioittaa perheen yksityisyyttä, joten tarkempaa tietoa en kerro täällä foorumissa. Laittaisitko siis sähköpostia! :) - alkuperänen edelleen
Alkuperäinen^ kirjoitti:
Voisitko lähettää kysymykset sähköpostilla osoitteeseen [email protected]? En viitsi kertoa paikasta kauhean paljon tällaisella julkisella sivulla, mutta todella mukava ja kiva perhe on kyseessä. :) Hyvät edut. Kielikurssille pääsee 5 km päähän.
Haluan kunnioittaa perheen yksityisyyttä, joten tarkempaa tietoa en kerro täällä foorumissa. Laittaisitko siis sähköpostia! :)Siellä tapaat 100% varmuudella muita au paireja ainakin 10. :) Ja kivoja ovat. Kurssit alkaa uudelleen just tammikuussa tietääkseni, eli saat pian ystäviä.
- ...
...laittaa lisäinfoa mailiini [email protected] :)
- Avaaja ^
Laitoin mailia. :)
- nitsku
Avaaja ^ kirjoitti:
Laitoin mailia. :)
voisikkos mailata osoitteeseen [email protected] mulle lisäinfoo?
- Suosittelen!!
nitsku kirjoitti:
voisikkos mailata osoitteeseen [email protected] mulle lisäinfoo?
Mailata itse ja kysyä paikasta? Kertoa vähän itsestään. Sähköposti on siis [email protected]
En jaksa mailailla ihmisille, joilta ei edes tule mitään vastausta. Mieluummin niin päin, et kiinnostuneet ottaa muhun yhteyttä, niin vastaan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780