onko synttäriden juhlinnan perusta se sun mielestä, et taas kaveri tuli vuoden vanhemmaks (ja viisaammaks?) vai
tänään on se ihana päivä jolloin sinä synnyit x v sitten.
Ystäväni nimittäin ei voi käsittää miksi jonkun vanhenemista kannattaa juhlia. Vanheneminenhan on negatiivinen asia.
Minun logiikkani (nainen) mukaan juhlitaan sitä hetkeä, jolloin tämä ihana ihminen saapui maailmaan ilostuttamaan minun/meidän elämää.
En kai mä oo ainut ihminen, joka näin ajattelee?
synttärilogiikka
3
432
Vastaukset
- Asiasta huvittunut
Kyllä mä ainakin vanhentumistani oon tähän mennessä juhlinut, mistä johtuen en ajatellutkaan enää syntymäpäivääni juhlistaa. Tonne kahdenkympin korvillehan vanhentuminen on ainoastaan positiivinen asia.
Kaverien synttärit on sitten vastaavasti hyviä tekosyitä ryypätä. Ei sillä, että mä mitään syytä siihen edes tarvitsisin. Täysin turhia pippaloita tollaset, mutta eipä sitä koskaan viitti suoraan päivänsankarille sanoa, toiset kun on aivan täpinöissään aina yhtenä päivänä vuodessa. - 80's kiddie
No, kunhan on terve niin se on pääasia.Jokainen vanhenee iästä 25 ylöspäin, it's a fact.Minusta nainen jopa kaunistuu kun näyttää rehevämmältä ja kasvot jalommilta keski-ikäisempänä.Eikä ole ongelmia sen suhteen ettei tietäis mitä haluaa.
- turha
itselleni synttäri ei anna mitään. en halua juhlia niitä. syntymäpäiväni oli silloin kun synnyin..mitä enään sitä muistelemaan, mutta aina läheiset järjestää juhlat ja antaa lahjoja. tulee niin tärkeä olo..hyvä olo. se on ainut päivä vuodessa joka on täysin mun. näin mietin aina juhlien jälkeen. ennen juhlia kait pelkään, että jokin menee pieleen tai sitä että toiset tuhlaa pennosia mun lahjoihin.
muiden synttärit on kans kivoja. niitä on kivaa juhlistaa kun näkee kuinka onnelliseksi se toisen tekee.
vanheneminenkin tuo viisautta ja kokemusta..ehkä sitä on syytä juhlia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753