Ei ole kaikki miltä näyttää ja kuuluu!
Pysykää hyvät naiset kaukana tästä miehestä joka
aloittaa aina viestinsä jotenkin näin:
"Viestisi on kuin minulle räätälöity,se tuli suoraan iholle,osui !!
Minä olen 53v. vuosien armollisesti kohtelema komeaksi sanot
tu Mies."
Pysykää kaukana ...
4
1945
Vastaukset
- mikähän
oli nickin nimi, ihan liian tutulta kuulostaa.
Jatkuuko viesteily imartelevilla, ihastusta täynnä olevilla ja kaipaavilla viesteillä, mutta tosiasiassa sitä tapaamista ei ikinä tule?- Huijattu nainen
Taitaa olla samasta kysymys, Inno ... sta, niin imelää tekstiä ettei paperilla meinaa pysyä. Kyllä hän tapaakin, mutta niin paljon juttuja yhtäaikaa että sekoaa niihin. Sairas!
- ei ole
Huijattu nainen kirjoitti:
Taitaa olla samasta kysymys, Inno ... sta, niin imelää tekstiä ettei paperilla meinaa pysyä. Kyllä hän tapaakin, mutta niin paljon juttuja yhtäaikaa että sekoaa niihin. Sairas!
sama mies, näitä sitten näyttää riittävän.
Ihan ok on se, että katsastellaan vaihtoehtoja, mutta onko pakko esittää jotain sellaista tunnetilaa jota ei oikeasti ole.
- mutta
...ei iskenyt meikäläiseen, ja kun sen hänelle kohteliaasti ilmoitin, sai jäbä herneitä nenään. Tuli senlaatuista palautetta että nyt ei neito ymmärrä hyvän päälle etc. Kaveri ei kestänyt tulla kohteliaasti torjutuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788