Kertokaas vähän omia kokemuksia mailoista: Mitkä on parhaita mailoja mitä olette kokelillu. Mäoon pelannu nyt muutama kuukautta wiz 26:lla , mutta nyt se on jo sen verran huonossa kunnossa et pitäis hannkkia uus maila mut kun en tarkkaan tiedä minkä ottais. Sillä mailalla pitäis ainakin lähtee rannelaukaukset hyvin, kun olen erikoistunut niihin. Ja pallon pitäis pysyy hyvin lavassa(kikkakuppi suositeltava). Lämäritkin sais lähtee vauhdilla. Ehdotuksia kiitos!
Mailat
säbis
2
480
Vastaukset
- Edge
Suosittelen hankkimaan jonkinlaisen Exel Edgen. Malleja kyllä löytyy ja eri kovuisia lapoja & jäykkyisiä varsia. Vielä lisäksi tuli tämä uusi Tähkän mallisto, joka on varmasti erinomainen kikkailussa ja luultavasti tällä myös rannevedot irtoaa kiitettävästi.
- Spider-Man93
Osta uudenpi versio (Wiz 27).Määkin oon pelannu ja pelaan vieläkin Wiz 26:sella,mutta säästän rahaa Wiz 27:kaan.Oon kokeillu sitä mun kamulla.Hyvähän se oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070