Olemme seurustelleet muutaman kuukauden poikaystäväni kanssa. Viimeisen parin-kolmen viikon aikana kaikki on kuitenkin muuttunut. Kun syksyn pimeät tulevat ja kylmät ilmat, lähenevä talvi jne. mieheni masentui yhtäkkiä. Emme vielä asu yhdessä, mutta suunnitteilla olisi muuttaa yhteen vuoden vaihteessa.
Mieheni käy töissä, menee kotiin, suoraan nukkumaan, aamulla herää, menee töihin, sitten nukkumaan. Hän ei viikkoisin jaksa/halua nähdä minua. Jos puhumme puhelimessa, hän jaksaa puhua 3-5min. ja silloinkin tuhahtelee ja välillä kiukuttelee turhista asioista.
Olen sanonut, että ymmärrän kyllä, että on paha olo jne (koske olen ollut itsekin masentunut), mutta hän ei halua eikä jaksa puhua siitä, ei halua tehdä mitään. Viikonloppuisin kun olemme yhdessä, istumme sohvalla, katsomme tv:tä... Emme siis TEE mitään. Kuitenkin hän on hieman pirteämpi viikonloppuna, kun ei tarvitse mennä töihin.
En vain tiedä, miten piristäisin kultani viikkoja? Kun en saa mennä kylään, edes käymään, en saa puhua pitkiä puheluita ja muuta... Täytyy vain yrittää ymmärtää, antaa tilaa ja olla olemassa. Mutta onko se enää seurustelemista?
Viimeisten kahden viikonlopun aikana emme ole edes harrastaneet seksiä, mikä on ensimmäinen kerta suhteemme aikana, että emme ole tehneet sitä pariin-kolmeen viikkoon!
Alan olla huolissani siitä, että suhteemme kuolee tämän syysmasennuksen vuoksi. Tuntuu, etten pian itsekään jaksa, koska viikkoisin tuntuu, että emme edes seurustele. Tuntuu, että olen riittämätön ja turha, pelkäksi vaivaksi ja jokin iso taakka. Olen epäonnistunut tässä suhteessa, koska poikaystäväni ei pidä edes minua piristyksenä syksyssään, vaikka yritän olla sitä.
Olisiko kellään vinkkejä, ehdotuksia, miten voisin yrittää piristää poikaystävääni? Ja miten saisin tämän suhteen pysymään pinnalla. En halua menettää häntä, enkä hukuttaa itseäni.
Masentunut poikaystävä
5
830
Vastaukset
- matkasaarnaaja
Testosteronin puutostauti on ilmeinen. Hommaa testosteronia pimeiltä markkinoilta niin johan kaveri piristyy kummasti.
- ymmärrus
Masentunut kun et tajua pysyä poissa
- petri...
että hän on masentunut?,
entä jos hänellä on jotain murheita, joista ei kerro, - N24
... olen nimittäin itse aikoinani käyttäytynyt noin. Tosin en ollut masentunut, en enää vain ollut kiinnostunut heilastelun kohteesta enkä raukkamaisuuttani saanut sanottua sitä hänelle. Sen sijaan käyttäydyin juuri noin, etäisesti, yrittäen vihjata että homma on ohi.
Tyhmää käytöstä, tottakai, mutta tajusi se viimein. - ffwefww
Jättäminen on hyvä vaihtoehto jos tilanteeseen ei ole tule mitään muutosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760