Naispuolisella ystävälläni on ongelmia poikaystävänsä kanssa: välttelevät toisiaan, eivät voi keskustella asioista, rajua riitelyä. Loppujen lopuksi tämä pieni nainen jää yksin itkemään kotiinsa.
Hän uskaltaa purkaa tunteitaan minulle ja nähdessään minut hän pyytää soittamaan. Miesystävä ei ole mustasukkainen, vaan ongelmat ovat muualla. Puhelimessa hän on surullinen ja itkuinen.
Kannattaako olla ystävän tukena vai sotkenko heidän suhdetta vain lisää?
PS. Hän on ulkomaalainen eli ei osaa/tohdi hakea apua niin kuin oletatte...
Ystävällä vaikeaa... todella vaikeaa...
4
692
Vastaukset
- lumikki
Ei muut voi sanoa tässä mikä on oikein ja mikä väärin. Kuuntele sydäntäsi ja tunteitasi. Niinkuin elämässä yleensäkkin monissakin asioissa, se on ihan tilannekohtaista mikä missäkin asiassa on oikein ja mikä väärin. Sinulla on hyvä sydän,...
- jv1
totta kai olet tukena ja yritä olla molemmille.
mutta pidä omat tunteesi naista kohtaan reiluina jos olet ihastunut niin sit olet mutta ole kuitenkin naisen tukena ja turvana ns.olkapäänä johon voi turvautua luottamuksella- Miesihminen X
Kiitos!
Olemme tunteneet jo vuosia. Ja ystävän suhdetta ei saa pilata. Se ei olisi aitoa, puhdasta ystävyyttä.
Olen huomannut, että hän ei jaksa kuunnella raivoavaa poikaystäväänsä, mutta minä saan puhuttua hänelle "järkeä päähän". Hän siis kuuntelee minua.
Mutta toki huolestuttaa, kun vaistosin hänen hädän... :(
- Miesihminen X
Taas sain lohdutella tuota hakattua naista... :( Voi, kuinka hän luottaa minuun...
Mutta ei ystäväänsä voi pettää: emme voi koskaan olla pari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760