Mä olen jo pitkään kaivannut rinnalleni nallekarhumaista viidakkomiestä;)
Semmonen maskuliininen,pitkä ja leveähartiainen mies olisi tervetullut...
Ja kun itse pidän huolta ulkonäöstäni ja kunnostani,toivoisin samaa häneltä. Olen myös sulaa vahaa miehen edessä, jolla treenatut ja muhkeat käsilihakset...Pitkät hiukset himottavat minua myös...
Olen itse hyvin pienikokoinen(159cm) joten minua lyhyempiä miehiä ei kai kauheasti ole,)
Mistähän semmosia uroita vois löytää...Onko kellään omakohtasia kokemuksia...Kertokaa ihmeessä;)))
MISSÄ VIIDAKKOMIEHET??
FitnessGirlie
5
563
Vastaukset
- dsfdsf
..............
- ..........................
Tosin mulla on pikkunen maha eikä pitkiä hiuksia :o
- mies_
Ei mitään tietoa, mutta jos olisin itse suurikokoinen adonis, niin haluaisin ehdottomasti itselleni pienikokoisen fitnesskisulin.
- mies_
Niin pitänee vielä todeta, että olen itse huomannut, että isokokoisilla ja lihaksikkailla miehillä on lähes aina tyttöystävinä/vaimoina lyhyitä ja treenattuja naisia. Se on jännä miten tuollaiset tietynlaiset vastakohdat tuntuu miellyttävän sekä naisia että miehiä. :)
- FitnessGirlie
Olen vitun ruma. Siksi kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740