kiharoista..

minä tyhmeliini

miten tukkaan saisi hyvät kiharat ilman pesua ja föönausta kihartimen avulla, eli 'kuiviin' hiuksiin? tuleeko hyvät kiharat jos laittaa rullat tukkaan ja päälle suihkuttaa muotoiluainetta? vai mitenpäin se sit pitääkään tehdä.. kuinka kauan olisi hyvä pitää 'kuivaa' tukkaa rullilla että kiharat pysyis edes jonkin aikaa?

kiitos neuvoista!

6

1175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

Itse käytän Babylissin lämpörullia, joita voidaan laittaa kuivaan tukkaan. Rullat lämpetää hetkessä, ja kiharaan tulokseen riittää jos ne pitää n. 15min päässä. Jos alla on hyvä muotoilutuote (kuten L'orealin tecni.art Pli -kampausneste) ja viimeistely tehdään hyvällä lakalla, tulos on hyvin pysyvä. Kiharat selviää helposti yhden illan railakkaasta juhlimisesta.

Jos taas haluaa vain vähän tuuheutta ja kääntyneet latvat, tarrapaplarit kuivaan tukkaan riittää. Silloinkin kannattaa pitää huoli hyvistä muotoilutuotteista. Tosin rullien täytyy sitten olla tukassa pidemmän ajan, jos lämpöä ei käytä. Itse olen joskus pitänyt paplarit yön yli tukassa, tuloksena tuuheat ja loivasti kiharat hiukset.

• minä tyhmeliini

miten nää lämpörullat lämmitetään? kiitti

• diiva

Moi mä haluaisin suorat hiukset siis tosi suorat ja sileät. Mä oon tumma ihonen ja tumma ihosil on yleensä tosi paksut hiukset. Mä haluaisin saada suorat ja sileät hiukset ne ilman et mun pitäis käyttää suoristusrautaa. Et voitko mitenkään auttaa. Ja sit mä haluaisin tehä nää hiukset. Mä ihmettelen koska aina kaikki kysyy apuu mult mut nyt mä kysyn apuu sult. Ja olis tosi helppoo jos mä voisin käyttää vaan hiuskuivaajaa ja iha mitä vaan shamppoota toivottavasti voit auttaa. KIITOS!!

• joshy
        minä tyhmeliini kirjoitti:

miten nää lämpörullat lämmitetään? kiitti

lämpörullat kiinnitetään ihan ku tavallisetkin rullat, ne on semmosessa "rasiassa" missä ne kuumentuu kun laittaa töpselin seinään. sit kun ne on lämpöset niin rullaat vaan tavallisesti tukkaan ja annat olla vaikka sen 15min :) lopputulos on omasta mielestäni ainakin tosi hyvä :)

• diiva
        joshy kirjoitti:

lämpörullat kiinnitetään ihan ku tavallisetkin rullat, ne on semmosessa "rasiassa" missä ne kuumentuu kun laittaa töpselin seinään. sit kun ne on lämpöset niin rullaat vaan tavallisesti tukkaan ja annat olla vaikka sen 15min :) lopputulos on omasta mielestäni ainakin tosi hyvä :)

moi lue se enellinen viesti otsikkona on " voitko auttaa mu mun hear pulmas" lue se pliis

• -----
        diiva kirjoitti:

Moi mä haluaisin suorat hiukset siis tosi suorat ja sileät. Mä oon tumma ihonen ja tumma ihosil on yleensä tosi paksut hiukset. Mä haluaisin saada suorat ja sileät hiukset ne ilman et mun pitäis käyttää suoristusrautaa. Et voitko mitenkään auttaa. Ja sit mä haluaisin tehä nää hiukset. Mä ihmettelen koska aina kaikki kysyy apuu mult mut nyt mä kysyn apuu sult. Ja olis tosi helppoo jos mä voisin käyttää vaan hiuskuivaajaa ja iha mitä vaan shamppoota toivottavasti voit auttaa. KIITOS!!

HEAR pulma x'D ja hiuskuivaaja. *totaalirepeää* Etkös tuolla jossain ketjussa väittänyt olevasi kampaaja. Ei jumaliste mitä menoa. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe