Onneksi ensiviikolla loppuu työt.
Työpaikkaihastuminen on muuttunut uuvuttavaksi rasitteeksi. .. Tavallaan kiusaamista tämäkin. Ja vieläpä sellaista, ettei siitä oikein voi valittaa esimiehelle. ( = Miten kertoisit että työ"toverisi" on ihastunut sinuun ja haluaisit hänen lopettavan sen..)
MAHDOTONTA!
Ihastumisesta kiusaantuminen...
6
1084
Vastaukset
- entäs jos
...ihastunut onkin esimies. Jumalaton rasite. Kun pääsis pois...
- kun kyseessä on
ihastunut, vanhempi miespuolinen alainen, joka loukkaantuu viileähkön asiallisesta kohtelusta ja alkaa osoittaa mieltään.
- kKk
Miksi ihmeessä sinun pitäisi kertoa työkaverin ihastumisesta esimiehellesi? Minä en ainakaan kailota muille kuin joillekin ystävilleni, jos joku ihastuu minuun yksisuuntaisesti. Toinen ei voi ihastumiselleen mitään ja on luonnollista, että hän tuo sen jotenkin ilmi siinä toivossa, että vastakaikua irtoaisi. On epäreilua kääntää toisen tunteet jonkinlaiseksi häiriköinniksi tai työpaikkakiusaamiseksi ja nolata hänet levittelemällä ulkopuolisille asioita, joiden pitäisi olla ihan kahdenkeskisiä.
Jos haluat työtoverisi "lopettavan" ihastuneena olemisen, se ei ole sinun ja pomosi välinen asia. Se on sinun ja kyseisen työtoverin välinen asia, eli kerro se suoraan hänelle.
On tietysti eri asia, jos tämä työkaverisi esim. lääppii tai soittelee huohotuspuheluita. Oletan, että näin ei ole käynyt, olisit kai muuten kertonut sen viestissäsi.Totta joka sana. Sitten jos erehtyy ilmaisemaan ihastuksensa liian rohkeasti, niin alkaa puhumattomuus, eikä voida olla ees samassa huoneessa. Näin kävi itselleni. Olisi varmaan pitänyt ottaa itse puheeksi koko asia, ennen kuin tilanne meni peruuttamattomaksi.
Mutta tosiasia on se, että ihastumiselle ei voi mitään. Ja jos ihastumisen kohteen kanssa joutuu vielä työskentelemään päivittäin, niin tunne vaan voimistuu. Voin sanoa, että se on äärimmäisen hankalaa olla normaalisti siinä tilanteessa.- -Z-
"ettei siitä oikein voi valittaa esimiehelle", niin tarkoitus ei ollutkaan kertoa esimiehelle...
Ja tämä "kiusaaminen" PITI sisäällään myös tätä lääppimistä ym.. En halunnut vain sitä mainita.
Tuntui, että jotain .. henkilökohtaistani oli loukattu. No onneksi työsuhde on takana päin. Itse kiusaaminen kuitenkin jatkui vielä senkin jälkeen, mutta nyt taidan olla päässyt hänestä jo eroon.
- terminal
itsekin taisin olla aikamoinen rasite pomolleni.olin niin pihkassa,että tuli soiteltua ties millä verukkeella.yleensä haukuin työkavereitani,kun en parempaakaan keksinyt.kantelu,kun eräänlainen kaipauksen muoto.kyllä hävettää näin jälki käteen.kaikkeen sitä aikunen ihminen ryhtyykään mutta kun tunteelle ei voi mitään.ihastuminen ei ole tahdonalaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750