Typy´:=(((( En olis muuten tullut, mutta treffit meni pieleen. Mies ei tullutkaan kun tärskyille menin :=(((( Pettureita kaikki miehet :=(((
Ja minä kun luulin että ihana ilta.
Tässä nyt mietin ottaisko suruun vai iloon tai sit ei kumpaankaan :=)))))))))))))
Nolona tulee esiin
76
1420
Vastaukset
- leidi_10
Kuka rontti teki oharit..? Mut löytyskös täältä huuhaalta lohduttajaa..;))) Ja ottaa voit tietty kumpaankin... :))
- yksitypy
no Kolli ja Köpä. Soittivat Jyväskylästä, että niiden autot olivat hajonneet eivätkä voineet jatkaa matkaa :=((( Taustalta kuului naisten naurua.
Aikoivat huomenna jatkaa matkaa tänne tundralle, mutta minä en niitä vastaanota. Se on varmaa.
Typyllä kyllä on muitakin miehiä. Ja parempiakin :=)))))))) - leidi_10
yksitypy kirjoitti:
no Kolli ja Köpä. Soittivat Jyväskylästä, että niiden autot olivat hajonneet eivätkä voineet jatkaa matkaa :=((( Taustalta kuului naisten naurua.
Aikoivat huomenna jatkaa matkaa tänne tundralle, mutta minä en niitä vastaanota. Se on varmaa.
Typyllä kyllä on muitakin miehiä. Ja parempiakin :=))))))))*Taputtaa käsiä* Niin sitä pitää!! Antaa niiden sällien jäädä sinne vaan..Mitäs vanhoista..;)) Jos kerran parempia tiedos..? Hehee!! :))))
tollasii no ukot on......
Nooh älä typy moisesta....Se ei tiedä mitä menetti....=:0))oma sen häpiä se....
Niih ja iltaa vaan typy...=:8))- >^.^<
Kolli haluu pallukan!!
tuolla alempana.
etkös haluais auttaa?? - yksitypy
ukot tunnetaan. Ei niihin voi luottaa.
Ensin antavat ymmärtää, et antavat eivätkä sitten ymmärrä antaa :=)))))
Niin iltaa vaan Brunetti. Mitä sun iltaan? :=))))) yksitypy kirjoitti:
ukot tunnetaan. Ei niihin voi luottaa.
Ensin antavat ymmärtää, et antavat eivätkä sitten ymmärrä antaa :=)))))
Niin iltaa vaan Brunetti. Mitä sun iltaan? :=)))))jeps...sellasii ukot....
Mie tulin vähän aika sitten töistä.....
Meinasin jos muutaman oluen kävis kiskalta....kohta jos jaksan kävellä...=:0))- yksitypy
>^.^< kirjoitti:
Kolli haluu pallukan!!
tuolla alempana.
etkös haluais auttaa??se petturi :=((( Minähän en niihin koske sormenpäälläkään. Sellainen petturi :=((((
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
jeps...sellasii ukot....
Mie tulin vähän aika sitten töistä.....
Meinasin jos muutaman oluen kävis kiskalta....kohta jos jaksan kävellä...=:0))Brunetti. Täytyyhän sitä rentoutua väliin.
Mulla olis puolikas punkkupullo. Voishan lasin jäätyneeseen sieluun ottaa :=)))) - Otso
yksitypy kirjoitti:
Brunetti. Täytyyhän sitä rentoutua väliin.
Mulla olis puolikas punkkupullo. Voishan lasin jäätyneeseen sieluun ottaa :=))))vanhaa punkkua sulla nyt on?
- yksitypy
Otso kirjoitti:
vanhaa punkkua sulla nyt on?
eikä maistu vielä etikalle. On nääs hanapunkkua :=))))
yksitypy kirjoitti:
Brunetti. Täytyyhän sitä rentoutua väliin.
Mulla olis puolikas punkkupullo. Voishan lasin jäätyneeseen sieluun ottaa :=))))Kal.....eiku pikkuhousukännit nääs...ja huuhailla.....=:0))
Täytyy sitä kaljaa kohta hakee...
Otahan sie sitä punkkuva kans...=;0))- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
Kal.....eiku pikkuhousukännit nääs...ja huuhailla.....=:0))
Täytyy sitä kaljaa kohta hakee...
Otahan sie sitä punkkuva kans...=;0))lasillisen :=)))) Joko kävit kipsalla?
Saadaan tää naiskerhon kokous käyntiin :=)))) - >^.^<
yksitypy kirjoitti:
lasillisen :=)))) Joko kävit kipsalla?
Saadaan tää naiskerhon kokous käyntiin :=))))ootte sopivasti fiiliksessä, voitte tulla haukkumaan Kollia pallukkaketjuun hihih.
yksitypy kirjoitti:
lasillisen :=)))) Joko kävit kipsalla?
Saadaan tää naiskerhon kokous käyntiin :=))))juoksin tuolta kiskalta......=:0))))
Eli kalsarit alkakoon....=:0))- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
juoksin tuolta kiskalta......=:0))))
Eli kalsarit alkakoon....=:0))nyt sit kalsarikännit vaan :=)))))
Nyt ei ole kyllä kalsarit jalassa, mutta otetaan stringikännit :=))))) yksitypy kirjoitti:
nyt sit kalsarikännit vaan :=)))))
Nyt ei ole kyllä kalsarit jalassa, mutta otetaan stringikännit :=)))))*kattoo....* hipsterikännit.....=:8))
- ypoyksin
olen pahoillani todella...mut huominen tuo ilon tullessaan toivotaan
- yksitypy
iloa, mutta vahingoniloa kyllä tuo :=)))))
Laitan poikien autot heti pihalta tekemään käännöksen etelää kohti :=))) - ypoyksin
yksitypy kirjoitti:
iloa, mutta vahingoniloa kyllä tuo :=)))))
Laitan poikien autot heti pihalta tekemään käännöksen etelää kohti :=)))on vähä sellaanen...ilmoittele jos oot kyyvvissä niintarjoon konjamiinit
- yksitypy
ypoyksin kirjoitti:
on vähä sellaanen...ilmoittele jos oot kyyvvissä niintarjoon konjamiinit
yhdet konjamiinit poikaa :=))))
Niin ja vois ottaa kahdetkin, jos tarjoot... niin ja kolmannetkin kun alkuun päästäis :=))) - ypoyksin
yksitypy kirjoitti:
yhdet konjamiinit poikaa :=))))
Niin ja vois ottaa kahdetkin, jos tarjoot... niin ja kolmannetkin kun alkuun päästäis :=)))vaan tänne nii pistetään elämä risaseks ja aamulla jegermaisteriiii
- yksitypy
ypoyksin kirjoitti:
vaan tänne nii pistetään elämä risaseks ja aamulla jegermaisteriiii
kova aine se jeegeri :=))))
Melkein yhtä kova kun tequila, mutta parempaa.
Missä päin ypoyksin asut, niin tulen viivana.
Sait ylipuhuttua minut :=))))) - ypoyksin
yksitypy kirjoitti:
kova aine se jeegeri :=))))
Melkein yhtä kova kun tequila, mutta parempaa.
Missä päin ypoyksin asut, niin tulen viivana.
Sait ylipuhuttua minut :=)))))rauhotu ny....sama maku näköjään....laita vaan se auton nokka tänne etelään päin niin kyllä sä mut löydät
- yksitypy
ypoyksin kirjoitti:
rauhotu ny....sama maku näköjään....laita vaan se auton nokka tänne etelään päin niin kyllä sä mut löydät
laitan nokan etelää kohti :=)))
Tässä olen puoli lasia punkkua ottanut, mutta kyllä kait autoa vielä voin ajaa :=))
Kävin äsken päivän eka tupakalla. Kun viinilasi vieressä, niin täytyy olla tupakka-askikin jemmassa :=)))) - ypoyksin
yksitypy kirjoitti:
laitan nokan etelää kohti :=)))
Tässä olen puoli lasia punkkua ottanut, mutta kyllä kait autoa vielä voin ajaa :=))
Kävin äsken päivän eka tupakalla. Kun viinilasi vieressä, niin täytyy olla tupakka-askikin jemmassa :=))))tuukko tänään vai huomenna ois sekii kiva tiettää
Että kehtaskin. Pää pystyyn, on niitä muitakin ja kolli ainakin.
- yksitypy
on kollimainen nimikin. Kuvaa hyvin hänen luonnetta :=)))) Tytöt. Älkää luottako kolleihin ikinä :=))))
- AMR-52
...mie ootan veisuukaverii,milloha ovikello piippaa..))))
- yksitypy
vielä siellä. Olen nyt saanut miehistä tarpeeks :=((( Sunkin ovikelloa varmaan saisin tunnin soittaa etkä avaamaan tulis :=(((
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
vielä siellä. Olen nyt saanut miehistä tarpeeks :=((( Sunkin ovikelloa varmaan saisin tunnin soittaa etkä avaamaan tulis :=(((
...sie haastat ko ei alaleukaa olis...))) mie valmiiks jo kaik laitan,käännän peitonkin sivuun. sauna valmiina... lauteilla lauletaan isojen poikien ,miksei myös tyttöjen laului..))))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...sie haastat ko ei alaleukaa olis...))) mie valmiiks jo kaik laitan,käännän peitonkin sivuun. sauna valmiina... lauteilla lauletaan isojen poikien ,miksei myös tyttöjen laului..))))
täytyy tietää antza onko sulla silkki-vai puuvillalakanat? Se on tärkee Typyn tietää :=))))
Onko niitä isojen tyttöjenkin lauluja? - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
täytyy tietää antza onko sulla silkki-vai puuvillalakanat? Se on tärkee Typyn tietää :=))))
Onko niitä isojen tyttöjenkin lauluja?...laatuuu löytyypi..)))) jos ei oo,myö sanoitetaan semmoset, heleppo homma,jos viel näkyvis aihe,josta sanat helposti löytyy...)))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...laatuuu löytyypi..)))) jos ei oo,myö sanoitetaan semmoset, heleppo homma,jos viel näkyvis aihe,josta sanat helposti löytyy...)))
se olenkin iiiso tyttö ja minulla on iisoot :=))))
Näin helposti se käy tuo isojen tyttöjen laulujen sanoitus :=))))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
se olenkin iiiso tyttö ja minulla on iisoot :=))))
Näin helposti se käy tuo isojen tyttöjen laulujen sanoitus :=)))))...miekii issoi tyttölöi lauluiii.... "piika minä oon,ja "piip" mulla on. sitä minä annan,mitä mulla onnnnn...."...))) ja sit, "no niin,kakkonen,valmistetaampa tällä kertaa vanhaa kunnon klunssipattaa, siihen tarvitaan torituoreita klunsseja ja Herkkumuttereita.."..jne...
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...miekii issoi tyttölöi lauluiii.... "piika minä oon,ja "piip" mulla on. sitä minä annan,mitä mulla onnnnn...."...))) ja sit, "no niin,kakkonen,valmistetaampa tällä kertaa vanhaa kunnon klunssipattaa, siihen tarvitaan torituoreita klunsseja ja Herkkumuttereita.."..jne...
herkkumutteri on antza? Olen joskus kuullut sellasen sanan. Kerrotko tarkemmin tällaiselle tundran typylle :=))))))
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
herkkumutteri on antza? Olen joskus kuullut sellasen sanan. Kerrotko tarkemmin tällaiselle tundran typylle :=))))))
...huuhaa-sedän mukaan siit "nassikatkin tykkää"..)) (M.Innanen) mie kyl oon varant sitä vähä isommil tytöil..)))) se on Hywääääää...))) maistappas...))) no,nyt miun käytävä löllölleen,silmät lurpsahtaa...((( onnex vaa silmät..)))) mie siust taas unta nään...Hyvää Yötä,Typysein...)))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...huuhaa-sedän mukaan siit "nassikatkin tykkää"..)) (M.Innanen) mie kyl oon varant sitä vähä isommil tytöil..)))) se on Hywääääää...))) maistappas...))) no,nyt miun käytävä löllölleen,silmät lurpsahtaa...((( onnex vaa silmät..)))) mie siust taas unta nään...Hyvää Yötä,Typysein...)))
muunkin vähän lurpsahtaa kuin silmien :=))))
Eihä kukaan jaksa loputtomiin seisaaltaan :=)))
Hyvät yöt sinulle Antza :=)))
- Otso
tänne..Täällä on bailut meneillään niin jos ne kollit sun muut unohtuis?
- leidi_10
Bailut..?? Mahtuuks mukaan? :)))
- yksitypy
bailut, mutta.... No... kaikkeen tottuu ja täytyy ymmärtää. Vaikka ei aina oikein ymmärräkään :=))))
Olisi Kolli voinut soittaa aiemmin suunnitelmistaan. - Otso
leidi_10 kirjoitti:
Bailut..?? Mahtuuks mukaan? :)))
täällä...Kaikki halukkat vaan mukaan!Tervetuloa..
- Otso
yksitypy kirjoitti:
bailut, mutta.... No... kaikkeen tottuu ja täytyy ymmärtää. Vaikka ei aina oikein ymmärräkään :=))))
Olisi Kolli voinut soittaa aiemmin suunnitelmistaan.kolli ilmoittamatta? Unohtiko????
- leidi_10
Otso kirjoitti:
täällä...Kaikki halukkat vaan mukaan!Tervetuloa..
täyttä vauhtii..viuuuh..!!
- Otso
leidi_10 kirjoitti:
täyttä vauhtii..viuuuh..!!
odotan malttamattomana!
- leidi_10
Otso kirjoitti:
odotan malttamattomana!
olis mul kova mut tie on mutkanen..:))
- yksitypy
Otso kirjoitti:
kolli ilmoittamatta? Unohtiko????
Eipä taida typy kollille mitään merkitä, jos unohti :=(((( Typy kyllä olis ilmoittanut. Sen verran rehti ja reilu typy olen :=)))
- Otso
yksitypy kirjoitti:
Eipä taida typy kollille mitään merkitä, jos unohti :=(((( Typy kyllä olis ilmoittanut. Sen verran rehti ja reilu typy olen :=)))
Olemme kohtalon tovereita..Yks misu teki mulle ohikkaan..Eikä ilmoittanut mitään..Hävytön..Nyt biletän ilman häntä!!
- Otso
leidi_10 kirjoitti:
olis mul kova mut tie on mutkanen..:))
hauskoja kundeja..Odotas täällä on...Otso..minä..minä ja tuolla näkyyyyyyyyyy....Otso.Tuus jo.
- yksitypy
Otso kirjoitti:
Olemme kohtalon tovereita..Yks misu teki mulle ohikkaan..Eikä ilmoittanut mitään..Hävytön..Nyt biletän ilman häntä!!
Kävitkö ihan siellä sovitussa treffipaikassa katsomassa näkyikö misua?
Olipa hävytön misu. Typy kyllä olis mennyt sovittuun paikkaan. Niin olisin tänä iltanakin, mutta kolli petti :=(((( Mutta kyllähän uusia kolleja aina tulee :=))))) - leidi_10
Otso kirjoitti:
hauskoja kundeja..Odotas täällä on...Otso..minä..minä ja tuolla näkyyyyyyyyyy....Otso.Tuus jo.
drink..eiku tankates meni aika ja suuntavaisto sekasin..Mut jaksatko sä Otso,Otso,Otso..ja Otso oottaa?Tulos oon... :))))
- Otso
yksitypy kirjoitti:
Kävitkö ihan siellä sovitussa treffipaikassa katsomassa näkyikö misua?
Olipa hävytön misu. Typy kyllä olis mennyt sovittuun paikkaan. Niin olisin tänä iltanakin, mutta kolli petti :=(((( Mutta kyllähän uusia kolleja aina tulee :=)))))misuja tulee ja menee tai ainaskin.........
- Otso
leidi_10 kirjoitti:
drink..eiku tankates meni aika ja suuntavaisto sekasin..Mut jaksatko sä Otso,Otso,Otso..ja Otso oottaa?Tulos oon... :))))
otan-----Ei ku oooooooooooooooooooooooooooooootan.
- leidi_10
Otso kirjoitti:
otan-----Ei ku oooooooooooooooooooooooooooooootan.
Mä jo ovella kolkuttelen..miksei kukaan tuu avaamaan..?
- Otso
leidi_10 kirjoitti:
Mä jo ovella kolkuttelen..miksei kukaan tuu avaamaan..?
tainnut ottaa aika reilusti?? Ei se oo ovi vaan ikkuna johon koputat ja lisäksi naapurin..Tu pois
- Ben_Sjatkel
he heh heheheee...
Sellaistahen se tällaisina aikoina.
Bengt- yksitypy
Ihan sydäntä särkee nyt :=(((((
Ja sinäkin tietty tansseihin lähdössä.
Kerrohan uudestaan mitä mulle kuiskit viime perjantaina kun sefu poisti viestin? Se varmaan jo iltalomilla. Ehdin minäkin lukea :=)))))) - Ben_Sjatkel
yksitypy kirjoitti:
Ihan sydäntä särkee nyt :=(((((
Ja sinäkin tietty tansseihin lähdössä.
Kerrohan uudestaan mitä mulle kuiskit viime perjantaina kun sefu poisti viestin? Se varmaan jo iltalomilla. Ehdin minäkin lukea :=))))))Enkä säälikään.
Minä vain huomaan että sinäkin, tyttöseni, olet hiukan narrattavissa, oletko?
MoM poisti viestit kun yritin pyytää sinua "Virtuaalitangoon" Katos, typy, kun minä olen vain virtuaalimies... Minua ei ole.. Tai sitten on.. Who Knows
Nyt minä menen ja teen kaupungin parketit liukkaiksi ja vaarallisiksi..
Mutta yritän säästää yhden virtuaalitanssin sinulle.
Enkä petä niinkuin sun sydämmensärkijäsi..
Oli se pahasti tehty... Natti!!
TV:Bengt - yksitypy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Enkä säälikään.
Minä vain huomaan että sinäkin, tyttöseni, olet hiukan narrattavissa, oletko?
MoM poisti viestit kun yritin pyytää sinua "Virtuaalitangoon" Katos, typy, kun minä olen vain virtuaalimies... Minua ei ole.. Tai sitten on.. Who Knows
Nyt minä menen ja teen kaupungin parketit liukkaiksi ja vaarallisiksi..
Mutta yritän säästää yhden virtuaalitanssin sinulle.
Enkä petä niinkuin sun sydämmensärkijäsi..
Oli se pahasti tehty... Natti!!
TV:BengtTypy ei ole narrattavissa koskaan :=)))))
Päinvastoin. Elämää nähneenä ja kokeneena ei mua voi kukaan huijata :=)))) Hyvät viennit tai haut tanssiparketille Ben :=))))
- Dr.Swan
nämä meidän "hyvinkoulitut" huuhaa miehemme ovat todella käyttäytyneet näin typerästi ja epäherrasmiesmäisesti????
Ei tarvitse Typyn nolona olla moisten mokomien ukkojen hölmöilyjen vuoksi!(ainoa mitä tarvitsee hävetä on se ,joka on muuten meidän kaikkien huuhaa naisten yhteinen tappiomme:Olemmeko todella kouluttaneet nämä pojat näin huonosti?)....ehkä siis opimme tästä jotain.
Ei käy luottaminen netti rakkauteen!Ennenkuin on mustaa valkoisella ja papin aamen iso tilipussi OMASSA kätösessä ;DDD- yksitypy
näköjään tietää :=)))
Nyt meidän täytyy aloittaa huuhaamiesten kouliminen toden teolla, ennenkuin on liian myöhäistä. Vanha koira ei millään tahdo oppia uusia temppuja. Nyt on kiire!! Päivä päivältä miehet vanhenee.
Ja olet oikeassa. Tilipussi on tuotava vaimolle.
Niin on ollut ennenvanhaan ja niin täytyy olla nytkin ,että asiat alkaa taas rullaamaan :=)))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
näköjään tietää :=)))
Nyt meidän täytyy aloittaa huuhaamiesten kouliminen toden teolla, ennenkuin on liian myöhäistä. Vanha koira ei millään tahdo oppia uusia temppuja. Nyt on kiire!! Päivä päivältä miehet vanhenee.
Ja olet oikeassa. Tilipussi on tuotava vaimolle.
Niin on ollut ennenvanhaan ja niin täytyy olla nytkin ,että asiat alkaa taas rullaamaan :=))))mittee sie oikee huastelet tiäl kyl nyt sie ootkii
taint tuas ottaakkii sit punkkuu;=))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
mittee sie oikee huastelet tiäl kyl nyt sie ootkii
taint tuas ottaakkii sit punkkuu;=)))ottanut, mut kaks lasii vain. Sillai kohtuudella :=))) Sinä Jeffjeff olet myös epäiltyjen listalla.
Kirjoitat väliin murteella ja väliin et :=)))) Epäilys herää. Varsinkin nyt sun murteesi on niin ylikorostettua.
Tässä alkaa jo tuntua että olet ykköskolli, varatarzan ja Jeffjeff :=))))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
ottanut, mut kaks lasii vain. Sillai kohtuudella :=))) Sinä Jeffjeff olet myös epäiltyjen listalla.
Kirjoitat väliin murteella ja väliin et :=)))) Epäilys herää. Varsinkin nyt sun murteesi on niin ylikorostettua.
Tässä alkaa jo tuntua että olet ykköskolli, varatarzan ja Jeffjeff :=)))))mist minnuu nyt oikee paat epäille:(
elähää sie alakkaa miuta epäil mie oonkii
vaa yks jeffjeff enk kukkaa muuh:=))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
mist minnuu nyt oikee paat epäille:(
elähää sie alakkaa miuta epäil mie oonkii
vaa yks jeffjeff enk kukkaa muuh:=)))Nyt vaan epäilys kasvaa :=)))
Vieläkin liian ylikorostettua tuo sun murre.
Koitas panna vielä paremmaks. En kohta ymmärrä :=))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
Nyt vaan epäilys kasvaa :=)))
Vieläkin liian ylikorostettua tuo sun murre.
Koitas panna vielä paremmaks. En kohta ymmärrä :=)))sie typy otakkaa ennää sit punkkuu jookost;)
ompha se miun murtein semmoist sekaist
mut elä sie typy paa välittäin:=))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
sie typy otakkaa ennää sit punkkuu jookost;)
ompha se miun murtein semmoist sekaist
mut elä sie typy paa välittäin:=)))panee välittäin. Ei koskaan muutoin :=)))
Tunteet ne pelaa. Muulla ei merkitystä :=)))
Ja punkku on loppu. Kaks lasii tuli. Enemmän tahtois :=))))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
panee välittäin. Ei koskaan muutoin :=)))
Tunteet ne pelaa. Muulla ei merkitystä :=)))
Ja punkku on loppu. Kaks lasii tuli. Enemmän tahtois :=)))))mie en nyt iha oikeest tiijäkkää mist omp kysymys
mut eihää sil kai ookkaa niih vällii;=)
sen sie kyl lupasitkii et ennää punkkuu otakkaa
voih voih sinnuu:) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
mie en nyt iha oikeest tiijäkkää mist omp kysymys
mut eihää sil kai ookkaa niih vällii;=)
sen sie kyl lupasitkii et ennää punkkuu otakkaa
voih voih sinnuu:)muuten kun terveydellisistä syistä :=)))))
Voisitko Jeffjeff alkaa puhumaan suomen kieltä? :=))) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
muuten kun terveydellisistä syistä :=)))))
Voisitko Jeffjeff alkaa puhumaan suomen kieltä? :=)))typy ei tykkääkkää ku mie huastelen tälviisii
onks täs jottain vikkaa vaih:((( - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
muuten kun terveydellisistä syistä :=)))))
Voisitko Jeffjeff alkaa puhumaan suomen kieltä? :=)))nyt minä menen nukkumaan ja toivotan
hyvää yötä ja kauniita unosia typylle:=))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
typy ei tykkääkkää ku mie huastelen tälviisii
onks täs jottain vikkaa vaih:(((vikkaa, mutta nää kirijotat täälä kahenlaista tekstijä. :=))) Välliin murretta ja välliin ihan kirijostuskieltä :=))))
- jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
vikkaa, mutta nää kirijotat täälä kahenlaista tekstijä. :=))) Välliin murretta ja välliin ihan kirijostuskieltä :=))))
se oo niih et vaihtelu virkistääp;=)))
- yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
nyt minä menen nukkumaan ja toivotan
hyvää yötä ja kauniita unosia typylle:=)))tulihan se äitin kieliki sieltä essiin :=))))
arvasin taas oikein - siis tämän(kin) olevan huuhaata:
>HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
Kirjoittanut: yksitypy 21.10.2005 klo 06.45
kaikille. Typy pitää nyt huuhaa-vapaan viikonlopun. Ja olen sen kyllä anasinnut :=)))))
Mutta olkaa kiltisti täällä. Ei mitään älyttömiä pirskeitä saa pitää, ettei vaan satu mitään katastrofaalista. Ihan vaan rauhassa ottakaa tekin viikonloppu vastaan. Niin aion tehdä minäkin.
Istun keinutuolissa ja kudon sukkaa. :=)))))))))))))))))<
>Pettureita kaikki miehet :=(((<
- poikkeus vahvistaa säännön tässäkin - enempää en vihjaa, menee muuten isotteluksi ja itsekehun puolelle *hän raivaa tiensä salin läpi ja istuu Typyn pöytään*
HÄN on täällä tänään, t. MM.- yksitypy evk
että puikot ostin, mutta villalankaa en muistanut ostaa :=(((( Joten sukankutomisen joutui siirtämään hamaan tulevaisuuteen :=)))))
Ja arvasin että sä menet niin aikasen nukkumaan, niin piti valvoo ettei täällä ihan hulinaks mene touhu. Mutta ei tullut hulinaa :=))))))))
Kyllähän minä MM tiedän ettet sinä ainkaan ole petturi. Tuo kaikki sana vaan typyltä lipsahti :=))))
Mutta nyt typy lähtee ostamaan uutta mikroa, kun entinen ei enää edes sulata mitää.
Hyvät päivanjatkot :=))))))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2014281Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583052Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891658Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121284Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81076Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231067- 481028
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2371024- 49956