Painakaa mieleen

Tosi juttu

OLEN TAVANNUT NOIN 3KK SITTEN NAISEN NETIN KAUTTA, OLLAAN TAVATTU KERRAN VIIKOSSA JOS SILLOINKAAN,ITSE OLEN SOITTANUT HÄNELLE MUTTA HÄN EI OLE KERTAAKAAN SOITTANUT TAKAISIN PÄIN,KYLLÄ VIESTEJÄ TULEE MUTTA NIITÄKIN SILLOIN KUN KYSYN HÄNELTÄ MITEN MENEE,TAVATAANKO JNE,OLEN YRITTÄNYT PARHAANI KAIKELLA TAVALLA JOTA MIES PYSTYY ANTAMAAN.

KUN EHDOTAN TAPAAMISTA NIIN HÄN ILMOITTAA ETTÄ HÄNELLÄ ON MUITA MENOJA,SILLOIN VOI OLLA KOKO VIIKKOKIN KAIKENLAISTA MENOJA,ON SANONUT ETTÄ HÄN ILMOITTAA SIT KOSKA NÄHDÄÄN.
JOTENKIN VAAN ALKAA KYLLÄSTYTTÄMÄÄN KUN EN SAAN VASTAKAIKUA MILLÄÄN TAVALLA JA TUNTUU ETTÄ HÄN HAKEE JATKUVASTI TOISTA ETTÄ OLEN VARARENGAS HÄNELLE JOS HÄN EI LÖYDÄKKÄÄN PAREMPAA NIIN MÄ OLEN AINAKIN OLEMASSA,KOSKA OLEN YMMÄRTÄNYT JOS MIES JA NAINEN OVAT KIINNOSTUNEET TOISISTAAN NIIN KYLLÄ HE HUOMIOIVAT JA OLISIVAT TASAPUOLISESTI YHTEYDESSÄ TOISIINSA.OLENKO LIIAN KÄRSIVÄLLINEN KUN ODOTTELEN VAI KIUSAANKO ITSEÄNI ONHAN NIITÄ NAISIA MAAILMA TÄYNNÄ MUTTA.......PUSUT,RUUSUT JA KAIKKENI OLEN ANTANUT HÄNELLE ILMAN MITÄÄN VASTAKAIKUA,EN TODELLAKAAN TIEDÄ MITÄ TEKISIN KUN OLEN VAROVASTI KYSYNYT MUTTA HÄN ILMOITTAA KIITOS KUN OLET KÄRSIVÄLLINEN.ONKO MUILLA MIEHILLÄ SAMANLAISIA KOKEMUKSIA "NETTINAISISTA"

5

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LUEPA TÄÄ...

YHDELLE KAUNOKAISELLE ANNOIN 1. SYDÄMENI ". LUOTTOKORTTINI RAJATTOMALLA LUOTOLLA 3. LOPULTA HERMONI JA SAIRASVAKUUTUSKORTTINI JA SOITTI MUUTAMAN KERRAN KYSYÄKSEEN TUNNUSLUKUA. KAUNIS OLI JA LUPASI RAKASTAA JA PETO SÄNGYSSÄ TÄMÄ IRENE.

• Per Saukko

Joku 15-vuotias pojannulikka huvittelee kanssasi. Tai sitten kokonainen koululuokka.

• hhhh

kannattaa unohtaa, jos ei kiinnosta ei kiinnosta...

• nainen..

Olen aivan samanlainen nykyisessä suhteessa, joka ei kuitenkaan ole nettisuhde. Kaikki johtuu siitä että haluaisin oikeasti olla sinkku ja harrastaa flirttiä muiden kanssa. Huoh, väärin, tiedän, mutta suhteen lopettaminen on aina niin vaikeata...

• HYMYÄ

JOO KIITOS KAIKILLE JOILTA SAIN HUOM! HYVIÄ NEUVOJA JÄTIN KYSEISEN NAISEN JOKIN AIKAA SIT,NYT MINUT LÖYDETTIIN JA MUA RAKASTETAAN JA OLLAAN PALJON YHDESSÄ MUTTA EMME ROIKU SILLAI KUMMALLAKIN TÄYTYY OLLA SITÄ TILAA,ELI SIINTÄ OLI HYÖTYÄ KUN PIDIN CAPS LOCK PÄÄLLÄ KUN JOKU KIUKUTTELI SIINTÄ."HYVÄT NAISET POIS KIVEN TAKANTA"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      55
      5685
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      74
      2834
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      19
      2058
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1905
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1819
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1781
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1538
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      82
      1145
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe