Miks pitää juosta ku voi tumpata ihoo tai ajaa autoo? Hölömöö!
Hölömöö!!!
4
668
Vastaukset
- siksi
että juoksijoilla on parempi kunto kuin sinulla ja heidän elämänlaatu
- Birkenau
Jätkä tumppaa hanskaan klo 00.42 lauantaina ja koittaa yrittää vinoilla juoksijoille. Osta auto! Ja hanki harrastus!
- mä,mä
On ihana oll kanshasi taahs! tännekköh shä thulit??
Thuotetaan yks jhuoksihja pruduradall!
On se oikeistaan käsityksiä täynnä ihmismieli kun hiilaa itsensä kuntomiesten/naisten porukkaan takapuoli kutiavana. Liekö ajatus meidän kovasta kestävyydestä ilman valoja makuuhuoneessa vai tyhmyydestä! Oikeastaan kun saisin tälläisen uroon kiinni laittaisin sievän tapin jätkälle sinne ahtaanpaan ja laulasin ruotsin kansallisen. Ja se tappi olis nyt heinäseiväs. - Birkenau
mä,mä kirjoitti:
On ihana oll kanshasi taahs! tännekköh shä thulit??
Thuotetaan yks jhuoksihja pruduradall!
On se oikeistaan käsityksiä täynnä ihmismieli kun hiilaa itsensä kuntomiesten/naisten porukkaan takapuoli kutiavana. Liekö ajatus meidän kovasta kestävyydestä ilman valoja makuuhuoneessa vai tyhmyydestä! Oikeastaan kun saisin tälläisen uroon kiinni laittaisin sievän tapin jätkälle sinne ahtaanpaan ja laulasin ruotsin kansallisen. Ja se tappi olis nyt heinäseiväs.On meinaan niin selkeätä tekstiä, että kyllä tuollaisen tekstin parissa viihtyy pitkään.
Varsinkin, jos yrittää saada selkoa joka lauseesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318