miksi näin lukekaa

joku vain

miksi minulla tulee kyyneleet silmiin kun luen täälä muitten juttuja???

itse olen kokenut kovan kolhun ja siitä on jo aikaa vaikka kuinka kaunan
käyn lukeen ja jättään kommetteja muile toivotan kaikille hyvää voitia semppaan niitä je koittakaa selvitä

olenko liian tunteelinen ja herkkä ihminen muita kohaaan??

vain johtuuko se siitä että haluu auttaa muita vaikkei itse ole selvinnyt edes karista ??

kitoksia jokka vaivauduitte vastaamaan mun kirjoitukseen toivon kaikille hyvää jatkoa elämä jatkuuu vaikka karikkoja tulee vastaan

2

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkyyteen

ja särkyneisyyteen vielä tulisi Pyhä Henki ja Jeesus, niin silloin Jumala voisi käyttää sinua todella ihmisten auttamiseen ja löytämään toivon, sekä tarkoituken elmälleen.
      Eli siis pyydä Jeesusta tulemsaan sydämeesi ja tunnusta Jumalan edessä että oley syntinen ja rikkkonut Häntä vastaan ja saat uskoa kaikki anteeksi ja syntyä udeksi ylhäältä Jumalan vomasta ja et enää ole sama ihminen sisällisesti, vaan Jumaln lapsi, joka menee taivaaseen kuoleman jälkeen ja jolla ei enää ole kotia täällä alhaalla, vaan kaipaa todelliseen kotiin Isän Jumalan luo.

• joku vain

höpö höpö jus joo ei jumalaa eikä jeesusta ole olen kasvanut lesdaatiolais perheessä ja mulla on käsitys siitä et se on pelkää huu haata et turhaa koitat sen piikiin sitä laittaa et mun puolesta ne huu haat saa haistaa pitkän piip sori niile jotka jeesukseen ja jumalaan uskoo tää on vain mun kantani asiaan ei pidä vetää hernettä nokkaan vaikka sanonki näin mut se on pelkkä mun kantani asiaan sulla voi olla eri mielidide asiaan mut se on sun mieli pide mut kiitos sulle herkkyyteen ottanut kantaa sori pahottelen jos pahotin sun tai jonkun lukian mielen tällä asialla mut se oli mun mieli pide taas asiaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe