Hei!
Minulla on nyt rahaa sen verran, että saisin jonkin verran yli 1000 € maksavan digipianon. Jos odotan muutaman kuukauden, varaa olisi ostaa jo yli 2300 maksava. Jos taas siitä odotan lisää, niin rahaa on taas enemmän.
Joten kuinka paljon saman valmistajan digipianoissa on eroja esim. sellaisessa jonka toinen versio maksaa 1190 € ja uudempi 2700?
RAkastuin nyt Yamahan sivuilla clp 170 Clavinova -mallin sivujen ääninäytteisiin ja se maksaisi hieman yli 3000 €. Kyllä minun on pakko odottaa muutama kuukaisi ja saada tuo!!
http://music.yamaha.com/CLP-170
Sieltä kohta DEMO ja siellä on sitten ääninäytteitä!! Kohdassa Strings kuuluu myös pianoääni.
Digipianoiden hinta-laatusuhde
3
883
Vastaukset
- Winky
Äskettäin on saapunut markkinoille Yamahan Clavinovan uusin mallisto, jota kannattaa käydä kysymästä lähimmästä musiikkiliikkeestä, sillä hinnat ovat pudonneet sitten tuon CLP-170 -mallin eli saat halvemmalla samantasoisen soittimen. Muistaakseni CLP-230 -mallissa (maksaa jotain 1700 euroa) on myös GH3-koskettimisto, joka oli aiemmin vain tuossa 170-mallissa.
Niin, ja noihin ääninäytteisiin ei kannata hirveästi luottaa; suosittelisin että menet liikkeeseen kokeilemaan niin ainakin tiedät mitä saat. Mukavaa, että sinulla on noinkin suuri budjetti niin saat varmasti todella hyvätasoisen soittimen! :)- sidfgjsgdoj
Mulla on ollu aina Rhodes - montaa muutakin olen kokeillut, mutta eipä ole tarvinnut vielä vaihtaa.
- Pianonsoittaja
Pitää itse mennä kokeilemaan musiikkikauppaan eri merkkejä ja malleja, niin löytää itselleen juuri parhaan soittimen.
Minäkin olen nyt iloinen, että on saanut säästettyä rahaa, kun digipiano on ollut haaveissa jo niin kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760